Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko huoltomiehiin luottaa, etteivät ne varasta esim rahaa kämpästä?

Vierailija
01.09.2024 |

miten on?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä säilytä rahaa kämpässä! 

Vierailija
2/73 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko vieraisiin luottaa, ettei ne varasta rahaa kämpästä? Älä huoli. Varastamisharhat ovat hyvin yleisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johinkin voi ja joihinkin ei voi. En kovin arvokasta jättäisi esiin.

Vierailija
4/73 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rahat ja muut arvotavarat sellaiseen paikkaan ettei sieltä tajua etsiä.

Vierailija
5/73 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli

Vierailija
6/73 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epärehellisiä ihmisiä on joka ammatissa

Vierailija
7/73 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi luottaa. Siksi kaikki arvokas on syytä pitää piilossa. Kokemusta on että kaikki vähänkään arvokas viedään, komerot ja lukitsemattoman laatikot pengotaan.

Vierailija
8/73 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mahdollista. Huoltomies tietysti on äkkiä entinen huoltomies. Pölyisessä kämpässä olen joskus huomannut, kun tavaroihin on koskettu, mutta mitään en ole huomannut hävinneeksi. 

Vierailija
9/73 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai jokaisesta ihmisestä mitenkään takuuseen voi mennä, vaikka luotettavina tällaisia työntekijöitä yleensä ottaen pidetään. Mutta nykyään on jos minkälaista valelääkäriäkin. Miksei sitten epärehellistä muuta työntekijää voisi olla.

Itse laitan kannettavan, tärkeät paperit yms. piiloon, pankkikortin ja muut vastaavat otan mukaani, jos tiedän, etten ole itse paikalla, kun h-mies tulee, vaikka he ovat ihan normityypeiltä vaikuttaneet. Mutta kun ei koskaan voi tietää. Tilaisuus voi tehdä jostakusta varkaan. Tai joku voi olla ihan vaan liian utelias, jos on ykisn kämpässä ja vilkaista jotain. Niin minä ajattelen ja ennakoin tällaisia.

Vierailija
10/73 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sukulainen piilotti tavaroitaan kun kotipalvelu kävi. Loppujen lopuksi kaikki tavarat oli hukassa.  Ja siitähän se soppa syntyi kun mummo piilotti ja sitten ei enää löytänyt vaan syytti että varastetaan.

Vierailija
11/73 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli

Mieti mistä et itse etsisi mitään jonkun toisen kotona.

Vierailija
12/73 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tieten tahtoen jättäisi rahaa esille jos huoltomiehiä on tulossa tai ketään muitakaan. Jos asunnossani kävisi ketä tahansa niin etten ole itse paikalla, laittaisin käteisvarat lukittavaan paikkaan. 

Vierailija
13/73 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Astianpesukoneeni meni vaihtoon ja muistin ja tiesin sen alla olevan 2 euron kolikon. Huoltomies tuli ja vaihtoi sen uuteen, olin keittiössä vanhan poiston ajan ja näin sen kolikon sitten siinä vielä. Lähdin hetkeksi avaamaan ulko-ovea, olin poissa noin 2 minuuttia, palasin keittiöön ja kolikko oli hävinynt. En kehdannut sanoa siitä mitään ja olisin sen antanut huoltomiehelle, jos olisi pyytänyt, mutta epärehellisyydestä en pidä. Se oli varkaus, vaikkakin hyvin vähäinen.

Vierailija
14/73 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ihmisten kamoja normaalit työntekijät ehdi tutkimaan, mutta en nyt kuitenkaan mihinkään esille jättäisi jotain setelitukkuja 

Vierailija
15/73 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen tarvita kuin se yksi kerta kun varastaa. Ja millä sitten todistat paljonko sulta on viety käteistä ja kuka se oli. 

Vierailija
16/73 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätät, niin jätä niin näkyvälle paikalle, että niitä ei uskalleta viedä tai sitten piilota niin hyvin ettet löydä itsekään.

Ei huoltomies (miten sukupuoliroolittunutta) ole sen epärehellisempi kuin suomalaiset yleensäkään. Joku voi viedä mutta suurin osa ei vie.

Vierailija
17/73 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, joka huoneessa pitää olla tallentava kamera.

Vierailija
18/73 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihinkin voi ja joihinkin ei.

Kännykkäni lähti kerran erään huoltomiehen matkaan. Noihin aikoihin minulla oli kaksi, toinen henkilökohtainen ja toinen oli työpuhelin. Unohdin sen henkilökohtaisen kerran kotiin ja sitä ei sitten ollutkaan enää huoltomiehen käynnin jälkeen.

Vierailija
19/73 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ap:llä juuri muuta huolta ole kämpässä kuin käteisen varastaminen, niin ota se setelinippusi mukaasi, kun lähdet. Tuskin sieltä asunnosta kukaan huoltomies firman takissa sentään tv sylissään kehtaa ulos tarpoa. Eli jotain pientä arvokasta sieltä sitten irtoaa mukaan, jos huoltomiehellä on varkaan mieli ja liian pitkät kynnet.

Vierailija
20/73 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen tarvita kuin se yksi kerta kun varastaa. Ja millä sitten todistat paljonko sulta on viety käteistä ja kuka se oli. 

Milläs huoltohenkilö todistaa että ei varastanut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi