Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä on VARAKKAIDEN ihmisten ketju:

Vierailija
01.09.2024 |

Tässä vain Varakkaat saavat vaihtaa ajatuksia kaikesta mikä mielessä liikkuu. 

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on se juttu että raha yleensä haisee... miten se on ansaittu pitää ensin selvittää ennen kuin jollekin annetaan 'leima' että on 'varakas'.

Minä pidän paljon varakkaampana ihmistä jolla on kaikenlaisia kykyjä kuin sellaista jolla on paksu tili jossain pankissa.

Todella varakkaita ovat sitten ne joilla on tuota henkistä pääomaa ja sillä saatua puhtoista rahavarallisuutta. Missä te ootte?

Mulla ei oo lahaa, mut eipä oo huoliakaan. Olen mielestäni likas.

Vierailija
22/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkuus kuuluu samaan sarjaan vapaaehtoisen lapsettomuuden kanssa. Osa ihmisistä pillastuu automaattisesti aiheesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pääsymaksu?

Melko tyhmä olet.

Vierailija
24/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin mennessä haluat ajatukseni? Laitan assarin kirjoittamaan ne. Ja maksatko jotain ajstuksistani? Ne eivät tietenkään ole ilmaisia. 

Vierailija
25/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut varakkaat rouvat, oletteko ottaneet mallia edesmenneestä kuningatar Elisabethista ja juotte ennen nukkumaanmenoa lasillisen shamppanjaa?

Vierailija
26/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut varakkaat rouvat, oletteko ottaneet mallia edesmenneestä kuningatar Elisabethista ja juotte ennen nukkumaanmenoa lasillisen shamppanjaa?

Eikös se ollut sherryä? Helmet kaulassa nukun toki.

Vierailija
27/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi persaukinen ap avasi varakkaille ketjun?

Vierailija
28/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos täällä muitakin aatelisia paikalla?

Vierailija
29/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä incelli ap tässä ketjussa teet?

Vierailija
30/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostokset maksetaan sitten isoilla 50 euron seteleillä! 

Vierailija
31/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu täällä hei. Tulin kuokkimaan.

Vierailija
32/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se juominen onnistuisikaan nukkumaanmenon jälkeen?

Vierailija
33/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin lompakon, jossa oli seteleitä miljoona euroa. Pitää varmaan viedä lompakko löytötavaratoimistoon, kun siinä voi olla jonkun köyhän ainoa miljoona. 

Vierailija
34/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se on varakkaan raja? 

Se että pystyy ostamaan 3ea eri leikkelettä

3ea :D :D

Vierailija
35/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tipun toimeentulotuelle hallituksen leikkausten takia (olen osatyökykyinen), mutta tulin tänne, kun Kelan rahoilla elää kaikkien mukaan niin leveästi. 

Vierailija
36/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on varakas? Mulle varakas on ikäiseni, jolla on vähintään 300-400 kilon arvoinen veroton asunto ja sijoituksia päälle. Toisaalta kuusikymppisellä varakkaalla pitää olla niitä sijoituksia paljon ja ehkä kunnon loma-asunto. Sanotaan, että 35-40 -vuotias on "varakas", jos nettovarallisuus alkaa olla 400 000-500 000. Eläkeiän kynnyksellä tarvitaan jo miljoona. Rikkaat on sitten erikseen.

Toisaalta tällä palstalla on rikas jo sillä, jos pystyy säästämään lapsilisät sivuun eli on ylimääräistä rahaa 100-200 Euroa/kk.

Vierailija
37/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöriin äsken miehen kanssa kolmea eri leikkelettä ja jälkiruuaksi fazerin sinistä. Ei ole köyhillä moiseen ylellisyyteen varaa.

Vierailija
38/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ennen ketjuun kirjoittamista tehdä varakkuustesti? Jos taipuu paskalle, niin on selkeästi liian vähän rahaa kirjoittaakseen tähän ketjuun.

P.s. Tein testin ennen tätä viestiä, enkä taipunut. Voi johtua tosin ylipainosta.

Vierailija
39/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on varakas? Mulle varakas on ikäiseni, jolla on vähintään 300-400 kilon arvoinen veroton asunto ja sijoituksia päälle. Toisaalta kuusikymppisellä varakkaalla pitää olla niitä sijoituksia paljon ja ehkä kunnon loma-asunto. Sanotaan, että 35-40 -vuotias on "varakas", jos nettovarallisuus alkaa olla 400 000-500 000. Eläkeiän kynnyksellä tarvitaan jo miljoona. Rikkaat on sitten erikseen.

Toisaalta tällä palstalla on rikas jo sillä, jos pystyy säästämään lapsilisät sivuun eli on ylimääräistä rahaa 100-200 Euroa/kk.

Millainen on veroton asunto? 

Vierailija
40/56 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden jouluna Osakaan, Japaniin. ^.^ M26