Tämä on VARAKKAIDEN ihmisten ketju:
Tässä vain Varakkaat saavat vaihtaa ajatuksia kaikesta mikä mielessä liikkuu.
Kommentit (56)
Varakkuus kuuluu samaan sarjaan vapaaehtoisen lapsettomuuden kanssa. Osa ihmisistä pillastuu automaattisesti aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Onko pääsymaksu?
Melko tyhmä olet.
Mihin mennessä haluat ajatukseni? Laitan assarin kirjoittamaan ne. Ja maksatko jotain ajstuksistani? Ne eivät tietenkään ole ilmaisia.
Muut varakkaat rouvat, oletteko ottaneet mallia edesmenneestä kuningatar Elisabethista ja juotte ennen nukkumaanmenoa lasillisen shamppanjaa?
Vierailija kirjoitti:
Muut varakkaat rouvat, oletteko ottaneet mallia edesmenneestä kuningatar Elisabethista ja juotte ennen nukkumaanmenoa lasillisen shamppanjaa?
Eikös se ollut sherryä? Helmet kaulassa nukun toki.
Miksi persaukinen ap avasi varakkaille ketjun?
Onkos täällä muitakin aatelisia paikalla?
Mitä sinä incelli ap tässä ketjussa teet?
Ostokset maksetaan sitten isoilla 50 euron seteleillä!
Persu täällä hei. Tulin kuokkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten se juominen onnistuisikaan nukkumaanmenon jälkeen?
Löysin lompakon, jossa oli seteleitä miljoona euroa. Pitää varmaan viedä lompakko löytötavaratoimistoon, kun siinä voi olla jonkun köyhän ainoa miljoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se on varakkaan raja?
Se että pystyy ostamaan 3ea eri leikkelettä
3ea :D :D
Itse tipun toimeentulotuelle hallituksen leikkausten takia (olen osatyökykyinen), mutta tulin tänne, kun Kelan rahoilla elää kaikkien mukaan niin leveästi.
Kuka on varakas? Mulle varakas on ikäiseni, jolla on vähintään 300-400 kilon arvoinen veroton asunto ja sijoituksia päälle. Toisaalta kuusikymppisellä varakkaalla pitää olla niitä sijoituksia paljon ja ehkä kunnon loma-asunto. Sanotaan, että 35-40 -vuotias on "varakas", jos nettovarallisuus alkaa olla 400 000-500 000. Eläkeiän kynnyksellä tarvitaan jo miljoona. Rikkaat on sitten erikseen.
Toisaalta tällä palstalla on rikas jo sillä, jos pystyy säästämään lapsilisät sivuun eli on ylimääräistä rahaa 100-200 Euroa/kk.
Syöriin äsken miehen kanssa kolmea eri leikkelettä ja jälkiruuaksi fazerin sinistä. Ei ole köyhillä moiseen ylellisyyteen varaa.
Pitäisikö ennen ketjuun kirjoittamista tehdä varakkuustesti? Jos taipuu paskalle, niin on selkeästi liian vähän rahaa kirjoittaakseen tähän ketjuun.
P.s. Tein testin ennen tätä viestiä, enkä taipunut. Voi johtua tosin ylipainosta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on varakas? Mulle varakas on ikäiseni, jolla on vähintään 300-400 kilon arvoinen veroton asunto ja sijoituksia päälle. Toisaalta kuusikymppisellä varakkaalla pitää olla niitä sijoituksia paljon ja ehkä kunnon loma-asunto. Sanotaan, että 35-40 -vuotias on "varakas", jos nettovarallisuus alkaa olla 400 000-500 000. Eläkeiän kynnyksellä tarvitaan jo miljoona. Rikkaat on sitten erikseen.
Toisaalta tällä palstalla on rikas jo sillä, jos pystyy säästämään lapsilisät sivuun eli on ylimääräistä rahaa 100-200 Euroa/kk.
Millainen on veroton asunto?
Lähden jouluna Osakaan, Japaniin. ^.^ M26
Mulla ei oo lahaa, mut eipä oo huoliakaan. Olen mielestäni likas.