Miksi kolistelette jatkuvasti asunnoissanne?
Minusta tämä on outoa. Harvoin teen mitään mistä aiheutuisi kolinaa, ja silloinkin kun teen niin se ei kestä tuntitolkulla. Ihmettelen että mitä ihmiset oikein puuhaa.
Kommentit (87)
Suosittelen todella teille äänistä häiriintyville tädeille aivojen magneettikuvausta. Alzheimer on paras havaita ajoissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päiväs aikaan saa kolistella, älä puutu toisten asioihin kyylä!
Et siis ymmärtänyt aloitusta..
Ap
Ymmärsin täysin, sinulla ei varmasti ole muuta tekemistä kuin korva seinässä kuunnella mitä naapurissa tapahtuu. Hanki joku harrastus tai kuuntele musiikkia niin ei kolahdukset häiritse.
Minun naapurini sanoi että miksi poraan joka päivä. Onko minulla hänen seinänsä takana joku verstas.
Vastasin että tavallaan, sen nimi on keittiö.
Mitäs luulit saavasi kun ostit sen EHAANAN YKSIÖN sieltä 70-luvun neukkukuutiosta, Ap?
Vierailija kirjoitti:
Todellakin tämä. Hankin naapurin eläkeläismiehelle häädön koska hän jatkuvista huonautuksistani huolimatta veti vessaa yöllä.
Anne64Se ei ole häädön peruste. Laiton häätö. Kukaan siisti ihminen ei ole vetämättä wc edes yöllä. Moni käy yöllä tarpeillaan. Tämä Anne voisi muuttaa vaikka metsään asumaan. Mikään taloyhtiö ei kaipaa änkyrää naapuria.
Minun eksä oli sellainen kolistelija. Keittiössä kuului hirveä pauke aina, vaikka olisi vain ottanut mehua lasiin. Ja vaikka olisin ollut nukkumassa, niin hän ei osannut tehdä asioita yhtään hiljaisemmin. Oli myös noin yleisesti ottaen kömpelö ihminen. Asui sentään rivitalossa, joten alapuolella ei ollut ketään.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset ovat todella raskasaskelisia ja huonon tasapainon omaavia. Silloin pienikin liikehdintä aiheuttaa meteliä. On tietenkin myös ihmisiä jotka eivät vähääkään välitä yhtään mistään. Heillä on vain oikeuksia, ei velvollisuuksia.
Olen fysioterapiassa. Vielä on huono tasapaino, ja välillä kompuroin.
Minusta tuntuu että joskus on mielenosoituskolistelua. Esim. naapurin lapsiperhe ei siedä elämäänsä ja kolistelee jo aamusta menemään että koko rappu herää. Varsinkin ne joilla ei ole lapsia.
Toinen vaihtoehto on ettei osata ottaa muita huomioon vaan eletään kuin pellossa.
Alan harrastaa kattilankansien paukutusta vastakkain..!muistan että tehtiin pentuna..
Vapaa-aikani kostuu himonussimisesta.
Alakerrassa asuvat ukrainalaiset, jotka ovat muuten samoja russia kuin venäläiset, eivät voi osaa tehdä mitään aiheutttamatta kolinaa. Heidän käytöstapansa ovat muuten kohteliaan vanhanaikaiset, mutta kolistelu ottaa aivoon.
Vierailija kirjoitti:
Harjoittelen iskemään kuin salama bokken miekallani. Pitää olla kuin samurai kun pääsen taas japaniin.
M28
Mulla on seinällä makiwara ja lisäksi murskaan tiiliä. Olen ilahduttanut naapureitani harrastuksellani jo 40 vuotta! M57
Vierailija kirjoitti:
Entä lapsen kirkuminen?
Entä aikuisen kirkuminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päiväs aikaan saa kolistella, älä puutu toisten asioihin kyylä!
Et siis ymmärtänyt aloitusta..
Ap
Ymmärsin täysin, sinulla ei varmasti ole muuta tekemistä kuin korva seinässä kuunnella mitä naapurissa tapahtuu. Hanki joku harrastus tai kuuntele musiikkia niin ei kolahdukset häiritse.
Juuri nyt ei ole muuta tekemistä, kun olen kipeä enkä jaksa tehdä muuta kuin maata sängyssä.
Ap
Jostain syystä ne, jotka sitä kolinaa oikeasti aiheuttavat, eivät koskaan vastaa näihin ketjuihin ainakaan tosissaan.
Meidän naapurissa asuu lapsiperhe, ja sieltä kuuluu valtavia tömähdyksiä monta kertaa päivässä. Siis kuulostaa siltä, kuin joku hyppäisi tuolilta ja laskeutuisi täysillä kantapäillään lattiaan. Tänä aamunakin tuollaista kuului puolen tunnin ajan useita kertoja. Todennäköisesti lasten touhuja, mutta ovat mielestäni jo aika isoja tuollaiseen jonninjoutavaan pomppimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä ne, jotka sitä kolinaa oikeasti aiheuttavat, eivät koskaan vastaa näihin ketjuihin ainakaan tosissaan.
Meidän naapurissa asuu lapsiperhe, ja sieltä kuuluu valtavia tömähdyksiä monta kertaa päivässä. Siis kuulostaa siltä, kuin joku hyppäisi tuolilta ja laskeutuisi täysillä kantapäillään lattiaan. Tänä aamunakin tuollaista kuului puolen tunnin ajan useita kertoja. Todennäköisesti lasten touhuja, mutta ovat mielestäni jo aika isoja tuollaiseen jonninjoutavaan pomppimiseen.
Eivät he edes tajua minkälaista ryskettä pitävät tai varsinkaan sitä, että se saattaa naapureita häiritä. Tässä sitä vaan elellään ihan normaalisti.
Karman laki. Tyhmyydestä joutuu maksamaan. Ja se on oikein.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin tämä. Hankin naapurin eläkeläismiehelle häädön koska hän jatkuvista huonautuksistani huolimatta veti vessaa yöllä.
Anne64
Sinun vessaa? Seurustelitteko te?
Kyse on puhtaasti älykkyydestä. Jouduin kuunnella vastoin tahtoani työpaikan kahvihuoneessa ruokatauolla kun eräs tyyppi mussutti ruokaansa äänekkäästi suu auki kuin joku pieni vauva niin että koko huoneessa kaikui mässytys. En vaan voi ymmärtää tuollaista.