Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän perheessä raha syynä, ettette ole matkusteleet ulkomailla perheen kesken? Vai huono kielitaito?

Vierailija
01.09.2024 |

Miten on?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan matkusteltu paljon ja asuttukin useissa maissa.

Tykkään kyllä matkustella, mutta en tiedä, mihin mun muka pitäisi mennä pelkän matkustamisen takia.

Vierailija
42/52 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi enemmän rahaa, niin reissaisin enemmän kotimaassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmille kesämökki ja sen työleiri oli kaikki kaikessa. Siellä riitti tekemistä, ja lisäksi olivat selkä vääränä marjoja ja sieniä keräämässä. Ei sellaiset työmyyrät ulkomaille jouda, eikä kielitaitoakaan tainnut olla.

Vierailija
44/52 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni matkusti työn puolesta tosi paljon ollessani lapsi. Lomilla hän halusi olla vain maalla ja mökillä. Rahaa ja kielitaitoa matkustamiseen olisi kyllä ollut. Kävin sitten alakouluikäisenä ensimmäisellä etelänlomallani ystävän perheen mukana :) 

Appivanhemmat taas matkustivat paljon ollessaan nuorempia, ja nyt kuusikymppisinä heitä ei kuulema enää huvita reissata.

Vierailija
45/52 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin kolme kertaa rantalomalla kun minä ja siskoni oltiin alle 10-vuotiaita. Luulen että raha oli syynä miksi ei enempää. Teini-ikäisenä menee sama hinta kuin aikuisesta niin onhan se matkustelu kallista isojen lasten kanssa. 

Vierailija
46/52 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan matkusteltu, mutta nyt vähennetty sitä ympäristösyistä. Matkaillaan enemmän kotimaassa.

Vierailija
47/52 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kyllä matkusteltu ja kieliä osataan hyvin. Ne lähipiiristä, jotka ei matkusta, eivät joko ole kiinnostuneita, eivät osaa tai se pelottaa tai sitten ei tosiaan ole rahaa tai aikaa. Joillakin on esim. hevosia tai lehmiä, ei niitä noin vaan jätetä. Tai sitten ovat yrittäjiä ja koko ajan töissä. 

Vierailija
48/52 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän perheellä tyhmille kysymyksille syynä tyhmyys vai tyhmyys ? 

Vierailija
49/52 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin matkustellaan ja ollaan kielitaitoisia. Suomi on niin ahdistava maa

Vierailija
50/52 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla tylsää ja turhaa.

Vierailija
51/52 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on ettei ulkomaanreissaaminen oikein kiinnosta meistä kumpaakaan.

Vierailija
52/52 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmenet matkustelin viikoittain työssäni ja useimmiten muihin maanosiin. Nyt, kun olen eläkkeellä, en viitsi matkustaa yhtään mihinkään, en edes kotimaassa. Kotona on hyvä olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä