Tuli luettua Immu, Mika Ilmenin elämäkerta, ja voi pojat mitä hakkaamista...
Olin yllättynyt negatiivisesti siitä, miten huonosti kirja oli ensinnäkin kirjoitettu, ja sisällöllisesti Immu pisti palasiksi jokaisen, joka uhkasi herran ilmatilaa. Eihän kirjassa paljon muusta puhuttukaan kuin siitä, kenet hakattiin kulloinkin ja missä asennossa nyrkki lensi.
Järkyttävää, että keskuudessamme on noin väkivaltaisia ihmisiä. Tosin, Immun eduksi pitää sanoa se, että hän on ilmeisesti jättänyt rikollisuuden taakseen.
Kommentit (75)
No sinä olet kaksinaismoralisti. Tuomitset Immun ja vastaavien rikollisten vahvimman lain mukaan elämisen ja heidän käyttämän väkivallan, mutta hyväksyt poikien"nujakoinnin""lajityypillisenä" käytöksenä ala-asteen pihalla ja hyväksyt ne vahvimman lait siellä.
Aivan kuin koulualueella lait lakkaisivat olemasta ja siellä siirryttäisiin suoraan Immun kuvaamaan maailmaan ja sinä hyväksyt sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää et se silti koittaa olla kova jätkä ja tehä rahaa sillä entisellä rikollisuudellaan.
Se äijä on silti pelkkä iso luuseri vaikka se se onki tehny ns. parannuksen.
Totta, mutta senhän Immu itsekin myöntää, että ihan paskaa on rikollinen elämä eikä siinä ole mitään ihailtavaa tai hienoa. Ristiriitaista sitten tietysti siinä mielessä, että kertoo niistä vanhoista väkivalta ym. jutuista, joita sitten kansa kuola valuen kuuntelee.
Onko sillä sit tarpeeks hyvä itsetunto sanoa et mä olin lapsena häiriintyny väkivaltanen lapsu ja nyt viiskymppisenä mä oon säälittävä pelle ja luuseri josta on ollu yhteiskunnalle koko elämän vaan haittaa?
Sinä olet aina ollut säälittävä pelle ja luuseri. Sinusta ei vain koskaan tule kunnollista veronmaksajaa.
Tollasta paskaa en kyllä lue, karmiva jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää et se silti koittaa olla kova jätkä ja tehä rahaa sillä entisellä rikollisuudellaan.
Totta, mutta senhän Immu itsekin myöntää, että ihan paskaa on rikollinen elämä eikä siinä ole mitään ihailtavaa tai hienoa. Ristiriitaista sitten tietysti siinä mielessä, että kertoo niistä vanhoista väkivalta ym. jutuista, joita sitten kansa kuola valuen kuuntelee.
Onko sillä sit tarpeeks hyvä itsetunto sanoa et mä olin lapsena häiriintyny väkivaltanen lapsu ja nyt viiskymppisenä mä oon säälittävä pelle ja luuseri josta on ollu yhteiskunnalle koko elämän vaan haittaa?
Sinä olet aina ollut säälittävä pelle ja luuseri. Sinusta ei v
Sä Immu Ilmen tai sen fanipoika/hengenheimolainen joudut keksimään tommosia väitteitä tuntemattomista ihmisistä jotka ei pidä paikkaansa.
Koska Immu Ilmenin oma cv ja historia on niin naurettava niin pitää käyttää tommosta puolustusta ku ei oo mitään järkiargumenttia tommosen puolustukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mies on iso viiskymppinen apina ja luuseri jota kunnolliset työssäkäyvät suomalaiset on elättäny koko sen elämän.
Sinäkö siltä huumeita ostit vai miten koet hänet elättäneesi?
Tiesitkö että vankilat rahotetaan veronmaksajien rahoilla.
Paljonko maksat veroja nettona?
Tähän mennessä yli 600k€. Ikääkin toki jo on.
En käsitä, miten tää rikos-genre on niin suosittu ja vetoo ihmisiin ja miksi noita rikollisia ja rikoksia romantisoidaan ja mehustellaan ja niistä tehdään tv-sarjoja. Sama juttu aikoinaan nää Alibin ja Rikospostin lukijat -ihan hirveetä paskamediaa. Sitte näillä palstoilla vielä hehkutetaan, että on se vaan v...tun kova äijä... Oon aikatavalla sitä mieltä, että konna on konna vaikka voissa paistais. Voisin lyödä vetoo, että Immu ja muut ex rosvot toimii edelleen jollain tasolla muiden rosvojen kans luukuttaen kaikennäköstä varastettua krääsää jne.
Kerran kohtasin tämän herran livenä viime vuonna ja täytyy sanoa, ettei hän ainakaan herrasmies ole. Toivottavasti rikoksia ei sentään enää tee.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä, miten tää rikos-genre on niin suosittu ja vetoo ihmisiin ja miksi noita rikollisia ja rikoksia romantisoidaan ja mehustellaan ja niistä tehdään tv-sarjoja. Sama juttu aikoinaan nää Alibin ja Rikospostin lukijat -ihan hirveetä paskamediaa. Sitte näillä palstoilla vielä hehkutetaan, että on se vaan v...tun kova äijä... Oon aikatavalla sitä mieltä, että konna on konna vaikka voissa paistais. Voisin lyödä vetoo, että Immu ja muut ex rosvot toimii edelleen jollain tasolla muiden rosvojen kans luukuttaen kaikennäköstä varastettua krääsää jne.
Ja annetaan mallia, että aikanasi sustakin voi tulla kirjailija kunhan ensin teet materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ne varsinaiset voittajat taas kertoilevat että kuka on pelle ja kenestä on ollut vaan haittaa. Ei teistäkään ole yhteiskunnalle kauheasti hyötyä ollut kun vänisette palstalla 24/7
Itse herra pieniaivo nyrkkisankariko se siellä?
En anna mitään arvoa tuollaiselle pellelle. Yhtään podcastia en kuuntele tai kirjaa lue. Mielestäni rikollisille ei saisi antaa ruutuaikaa tai julkisuutta. Kaikki kirjoista saatavat tulot ohjattava johonkin lastensairaalaan tai muuhun.
Vierailija kirjoitti:
En anna mitään arvoa tuollaiselle pellelle. Yhtään podcastia en kuuntele tai kirjaa lue. Mielestäni rikollisille ei saisi antaa ruutuaikaa tai julkisuutta. Kaikki kirjoista saatavat tulot ohjattava johonkin lastensairaalaan tai muuhun.
Suosittelen katsomaan YouTubesta, kun Immu ja ensihoitaja Kari Hautamäki käyvät Ruotsissa, ja Hautamäki kertoo, minkälaista on tehdä töitä ambulanssissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kertoo suomalaisista, että tämä genre on ylivoimaisesti myydyintä kirjallisuutta. Myyntimäärät on yli 10-kertaisia ammattikirjailijiden myyntilukuihin nähden.
Kertoo sitä, että me olemme oikeasti hyvin, hyvin sivistymätön kansa.
99 prosenttia menee äänikirjoina kun porukka ei osaa nykyään enää lukea. Tai jaksa keskittyä.
Äänikirja + truecrime = wt.
Hyvä tiivistys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ne varsinaiset voittajat taas kertoilevat että kuka on pelle ja kenestä on ollut vaan haittaa. Ei teistäkään ole yhteiskunnalle kauheasti hyötyä ollut kun vänisette palstalla 24/7
Moikka Immu! Sä oot pelle ja luuseri
Petytkö vässykkä pahasti jos sanon etten ole Immu? Ja taisi se kalikka kalahtaa aika pahasti sinuun kun noin älähdit. Huomenna sitten työnhakuun mars! Ei me sinua lopun ikääsi haluta sinne tuhnusohvallesi elättää.
Niin mä oon koko aikuisikäni käyny töissä toisin ku Immu.
Missä välissä sinä olet muka töissä ehtinyt käymään kun rutiset palstalla aamusta iltaan joka päivä?
Kyllä tuo palstalla rutina työstä käy.
Immu on woke. Ääri-woke.
Siksi hän saa palstatilaa.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kyllä ihmetellä ketä kiinnostaa nämä kaikenmaailman rikolliset niin paljon että niistä tehdään tv-sarjoja ja kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinähän olet kaikista paras ja et luuseri kun istut täällä palstalla kaiket illat haukkumassa muita
Hieno mies. Kyllä jokainen elämää nähnyt ihminen tietää että tappeluita tossa maailmassa on paljon. Tottakai Immu kertoo ne omalla tyylillään mikä on aika karskea ja hauska.
Mikään ei ole hienompaa kuin ihminen joka on parantanut omat tapansa.
Mä en usko että tältä palstalta löytyy yhen yhtäkää ihmistä kellä on oikeasti varaa edes sanoa että tuo mies olisi jotenkin "paha" tai "luuseri", katsokaa peilii joskus ettehän te täälläkään palstalla mitään muuta tee ku ilkeile ja ole säälittäviä. :D
Btw mies on aika rikaski jo pikkuhiljaa, mä en usko että palstan väestä voi sanoa samaa. Mutta vihaaminen on aina yhtä kivaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mies on iso viiskymppinen apina ja luuseri jota kunnolliset työssäkäyvät suomalaiset on elättäny koko sen elämän.
Sinäkö siltä huumeita ostit vai miten koet hänet elättäneesi?
Tiesitkö että vankilat rahotetaan veronmaksajien rahoilla.
Paljonko maksat veroja nettona?
Maksetaanko veroja nettona ja bruttona =0?
Hakattiinko tattia, mitä häh?