Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syksyn rakastajat, mikä on parasta syksyssä?

Vierailija
01.09.2024 |

Ihanaa, että kesä alkaa olla ohi. Tuntuu kuin helvetissä olisi ollut 3 kuukautta.

Kommentit (390)

Vierailija
141/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalle osalle ihan eurooppalaisistakin Suomen säät on kauhistus. Vähän Tukholman syndroomalta vaikuttaa tämä kylmän ja pimeän hehkutus.

Vierailija
142/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin-syksyn ystävänä, jota ahdistaa tuleva pimeys ilahduttaa kun keksitte niin hyviä asioita syksystä!

Mä tykkään syys-lokakuusta. Ruskasta ja siitä, että vielä on aurinkoa. Sellainen syksyn raikas tuoksu on myös jees. Mutta siitä pimeydestä ja luonnon kuolemisesta en tykkää yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kannattanut opiskella vähän enemmän niin voisit tehdä töitä ilmastoiduissa sisätiloissa? Sen jälkeen on kiva lähteä nauttimaan helteestä vaikka

"Agadeeminen siellä."

En ole akateeminen ihan vaan perus inssi.

Vierailija
144/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalle osalle ihan eurooppalaisistakin Suomen säät on kauhistus. Vähän Tukholman syndroomalta vaikuttaa tämä kylmän ja pimeän hehkutus.

keski euroopasta tuli turisteja suomeen pakoon sitä +40 ihanaa hellettä juttelin heidän kassaan ja sanovat täällä voi olla ulkonakin kun täällä oli +25 ja he vuokrasivat vielä mökinkin savonlinnasta

Vierailija
145/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeys, ssateet, sienet, puolukat ja kuolleet sääsket <3 Kesäjuhlat, kaksirivisen kituutus, kansantanhut, maalaiskomediatkaan eivät pääse nurkan takaa yllättämään. Eiivätkä köyhät kesävieraat, varsinkaan sukulaiset tuppaa kartanolle :D

Vierailija
146/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyssä on parasta kun pääsee ynnäämään paljonko saa maataloustukiaisia, verohelpotuksia ja saa suunnitella talven vapaita.

Vierailija
147/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen säät on sieltä katsottuna eksoottista. Vähän kuin meille sellainen tropiikin keli tai toisaalta loputtoman oloinen syksy.

Mä olen asunut etelässä ja kyllä sitä syksyn ja talven pimeyttä ja kylmyyttä alkoi kummasti kaivata siellä. Samoin siihen jatkuvaan kesään kyllästyi. Ei se tuntunut miltään kun se oli ihan päättymätön.

Vierailija
148/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyskuussa on vielä helteitä. Katsokaa vaikka säätiedotusta. 

Varmaan käy taas silleen, että syksy jää minilyhyeksi ja yhtäkkiä lokakuussa alkaa talvi. Ja se talvi kestää taas sen 7 kuukautta samanlaisena 😓

Vierailija
149/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen päänvikainen aloitus. 3kk helvetissä

Vierailija
150/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulaat aurinkoiset päivät!

Vierailija
151/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan julkisesti kerrottukin, että useimmat suomalaiset ei tykkää kuin n. +20 asteen kesäkeleistä. Pieni vähemmistö, kuten minä, tarkenee vasta yli +25 asteessa hihattomalla.

Minusta se on ihan luonnollista, ettei enemmistö tykkää helteistä, koska enimmän osan vuodesta säät on viileitä ja kylmiä meidän maassa.

Jep. Olisi hyvin erikoista jos suurin osa nauttisi kovin kuumista. +25 on vielä ihan kiva, mutta mitä lähemmäs +30 menee sitä ikävämpää. Itse pidän eniten viileistä keleistä (kaikki +5 ja +15 välillä ja -5 - -1 välillä) ja sehän on Suomeen ihan optimimieltymys. Sääliksi käy vilukissoja tässä maassa.

Vierailija
152/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

keski euroopasta tuli turisteja suomeen pakoon sitä +40 ihanaa hellettä juttelin heidän kassaan ja sanovat täällä voi olla ulkonakin kun täällä oli +25 ja he vuokrasivat vielä mökinkin savonlinnasta

Niin ne tulevat tänne kesällä kun silloin täällä on miellyttävä sää. Loppuvuoden siellä onkin sitten paljon miellyttävämpi sää kuin täällä. Ei ne tänne syksyllä tule .

Vierailija
153/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan syksyä, etenkin valon väheneminen on kamalaa. Kevät on suosikkivuodenaikani.

Vierailija
154/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on kun on useita vuodenaikoja. Itse rakastan syksyä, mutta ei sekään tuntuisi miltään jos syksy olisi 12 kk vuodesta. Kuuman ja paikon tuskaisen kesän jälkeen syksy tuntuu aivan erityisen ihanalta ja kyllähän sitä jonkinlaista lämpöäkin kylmän talven jälkeen kaipaa kun tulee kesä.

Vierailija
155/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole kuin sinä. Päänvikaisinta on ihmetellä, että joku ei ajattele identtisesti kanssasi.

Vierailija
156/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole kuin sinä. Päänvikaisinta on ihmetellä, että joku ei ajattele identtisesti kanssasi.

Kyllä se aika päävikaista on kutsua Suomen kesää 3kk helvetiksi vaikka kuinka kiukuttaisi. Eri

Vierailija
157/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aika päävikaista on kutsua Suomen kesää 3kk helvetiksi vaikka kuinka kiukuttaisi. Eri

pidä jo turpas kiinni sinä täällä olet se päävikainen kun hehkutat jotain hiton hellettä.sama ku mä jankuttaisin kuin hiton kivaa on ku on -30 pakkasta

Vierailija
158/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan syksyä, etenkin valon väheneminen on kamalaa. Kevät on suosikkivuodenaikani.

Onneksi valon määrä alkaa lisääntyä pikkuhiljaa jo joulun aikoihin. Ja aurinkoiset päivät lisääntyvät selvästi heti uuden vuoden vaihduttua. Minä olen tämmöisistä saanut vähän valoisampaa syksystä ja talvesta. Kun asettaa tai keksii itselleen jotain 'valopilkkuja' kalenteriin, joita odottaa, saattaa jaksaa hiukan paremmin pimeän ajan läpi.

Vierailija
159/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pidä jo turpas kiinni sinä täällä olet se päävikainen kun hehkutat jotain hiton hellettä.sama ku mä jankuttaisin kuin hiton kivaa on ku on -30 pakkasta

Öyh öyh. Meinaatko että kaikki alkaa vihaamaan hellettä jos oikein kunnolla raivoat ja öyhötät?

Vierailija
160/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öyh öyh. Meinaatko että kaikki alkaa vihaamaan hellettä jos oikein kunnolla raivoat ja öyhötät?

meinaatko et kaikki alkaa tykkäämää jostai helvetin helteestä ja hikoilusta kun oikeen jankutat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan