Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syksyn rakastajat, mikä on parasta syksyssä?

Vierailija
01.09.2024 |

Ihanaa, että kesä alkaa olla ohi. Tuntuu kuin helvetissä olisi ollut 3 kuukautta.

Kommentit (390)

Vierailija
61/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileys, raikas ilma, ei siitepölyä. Kurkien lähtö. Sienet, omenat, syksyn värit.

Vierailija
62/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulispa perkeleen kova pakkanen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellehullulle ja lä*kivihaajalle kysymys: miksi olet sisällä kirjoittelemassa kakkaa vauvapalstalle, vaikka ulkona on vielä lämmin ja nyt olisi hyvä aika ulkoilla itsensä aivan erityisen laihaksi? Niinpä, taitaa siellä syvällä sisällä asuakin pienen pieni syksyn ja sisälläolon ystävä.

Siis HelleHulluhan tämän aloituksen teki. Sama HelleHullu joka väsää läpi kesän loppuisi jo tämä kauhea Helle ja onneksi kohta on syksy aloituksia. Miksi ihmeessä hän lähtisi ulos lämpimällä kun vihaa sitä sydämensä pohjasta?

Vierailija
64/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tulevina vuosina kesät ovat pidempiä ja kuumempia niin teillä läskeillä sekopäillä on vieläkin ahdistavampaa 😆🤣👌🏼

Miten niin on ahdistavaa? Mua ei ahdista. Olen koko ikäni tykännyt syksystä vähän enemmän kuin muista vuodenajoista. 

Oletko miettinyt miksi kesät ovat kuumempia? Mikä sen aiheuttaa?

Miksi sun pitää haukkua muita lihavaksi ja sekopääksi?

Vierailija
65/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tulispa perkeleen kova pakkanen.

Kyllä 🤣

Vierailija
66/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruska ja aamu-usva. Ei muuta sanottavaa.

Vierailija
67/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokasienet ja syksyn värit. Ihanaa vielä istutella puutarhaan viimeiset kasvit ja laittaa piha talvikuntoon.

Aina syöminen mielessä?

aina hikoilu ja helle mielessä?

Helle kyllä hikoilu ei. Eri

mitä jos muuttaisit jonnekkin missä hiki lentää jokapäivä ja on 30-45 lämmintä ni ei tartteis täällä itkeä.sielähän ne muutkin tummemat idiootit asuu.

Sinähän se tässä itket😅. Ei minun tarvitse muuttaa mihinkään kun säät paranee vuosi vuodelta.

Mitä jos muuttaisin jonnekin jossa -30c kylmää niin ei tarttis täällä itkeä? Siellä hän asuu ne muutkin idiootit ja ry.sät.

Vierailija
68/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua näitä takkatuli, villasukka hekumoijia. Ettekö käy töissä?

V###aa joka aamu fillaroida sateessa ja rännässä töihin.

Vierailija
69/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellehullulle ja lä*kivihaajalle kysymys: miksi olet sisällä kirjoittelemassa kakkaa vauvapalstalle, vaikka ulkona on vielä lämmin ja nyt olisi hyvä aika ulkoilla itsensä aivan erityisen laihaksi? Niinpä, taitaa siellä syvällä sisällä asuakin pienen pieni syksyn ja sisälläolon ystävä.

Siis HelleHulluhan tämän aloituksen teki. Sama HelleHullu joka väsää läpi kesän loppuisi jo tämä kauhea Helle ja onneksi kohta on syksy aloituksia. Miksi ihmeessä hän lähtisi ulos lämpimällä kun vihaa sitä sydämensä pohjasta?

Ei ollut sama. Tämän palstan hellehullu haukkuu kaikki helteestä negatiivista sanovat sairaiksi. Ilmeisesti säätila saa aikaan ihmisissä paljon intohimoja. Minä tein aloituksen ja ihan todella halusin vain tietää, mitä ihmiset fiilistelevät syksyssä niiden asioiden lisäksi mitä itse fiilistelen.

Vierailija
70/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin oppisit nauttimaan helteistä kun laihdutatvsen 10-15kg pois😅

Ei se noin mene. Monet normaalipainoiset ei tykkää helteistä.

Vierailija
71/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sienet.

Mene hoitoon narkki. 

Oletko ihan tärähtänyt? Syön kanttarelleja, suppilovahveroita jne.

Vierailija
72/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki kulje pyörällä töihin. Se ei tarkoita etteikö käy töissä jos ei kulje sinne pyörällä.

Vierailija
73/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokasienet ja syksyn värit. Ihanaa vielä istutella puutarhaan viimeiset kasvit ja laittaa piha talvikuntoon.

Aina syöminen mielessä?

aina hikoilu ja helle mielessä?

Helle kyllä hikoilu ei. Eri

mitä jos muuttaisit jonnekkin missä hiki lentää jokapäivä ja on 30-45 lämmintä ni ei tartteis täällä itkeä.sielähän ne muutkin tummemat idiootit asuu.

Sinähän se tässä itket😅. Ei minun tarvitse muuttaa mihinkään kun säät paranee vuosi vuodelta.

Mitä jos muuttaisin jonnekin jossa -30c kylmää niin ei tarttis täällä itkeä? Siellä hän asuu ne muutkin idiootit ja ry.sät

sinä täällä itket.en ole sanonut että tykkään mistään hiton -30 pakkasesta vaan normaali ilmasta niinkun nyt esim +17.onko vaikea käsittää

Vierailija
74/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et lähde talveksi lämpimään? Mä lähden taas lokakuussa espanjaan. 

Vierailija
75/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sateella ja liukkaalla pakkasella sinä vasta ulkoiletkin 😆🤣

Hyvin onnistuu! On liukestekengät ja kävelysauvat. 👍

Ei liikuntaa voi lopettaa talven ajaksi.

Vierailija
76/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut sama. Tämän palstan hellehullu haukkuu kaikki helteestä negatiivista sanovat sairaiksi. Ilmeisesti säätila saa aikaan ihmisissä paljon intohimoja. Minä tein aloituksen ja ihan todella halusin vain tietää, mitä ihmiset fiilistelevät syksyssä niiden asioiden l

Kyllä oli sama. HelleHullu nimenomaan valittaa helteestä koko ajan ja haukkuu kaikki helteestä jotain positiivista sanovat. Ja niinkuin sanoin sinä HelleHullu teit aloituksen.

Vierailija
77/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niiden töiden takia, muuten lähtisin.

Vierailija
78/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileys, ruska, koristevalojen näkyvyys, raikas ilma, kuun, kuun siltojen ja tähtien näkyvyys jne.

Vierailija
79/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS:

Vuodesta toiseen ihmisiä kuolee enemmän pimeimpään vuodenaikaan eli marraskuusta huhtikuuhun.

Liukkaat kelit ovat osasyy talven kuolleisuuteen.

Toinen syy pimeän vuodenajan kohonneeseen kuolleisuuteen ovat infektiot. Ne tarttuvat tehokkaasti, kun ihmiset oleskelevat sisätiloissa . Esimerkiksi influenssan epidemioihin liittyy erityisesti vanhusten kuolleisuutta.

Onnea vaan teille mummoille syksyyn🤣

Vierailija
80/390 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen tottuu. Kuuluu Suomen säähän. Mä kuljen junalla töihin. Mä kävelen osan matkasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi