Syksyn rakastajat, mikä on parasta syksyssä?
Ihanaa, että kesä alkaa olla ohi. Tuntuu kuin helvetissä olisi ollut 3 kuukautta.
Kommentit (390)
helle hullu taas vauhdissa kertoo kuin hiton kivaa on hikoilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimeys, viileys, kaunis kuolema, luopuminen, tuoksut, värit, omaan kuoreen vetäytyminen
Eli kaikki asiat jotka tekevät sinusta vieläkin lihavampia, liikkumattomampia ja sairaampia.
Minä lihon ja sairastun kesällä, kun en helteen takia voi mennä ulos enkä jaksa tehdä mitään.
T.eri
Joo sateella ja liukkaalla pakkasella sinä vasta ulkoiletkin 😆🤣
Kyllä, paljon mieluummin kuin kesällä. Sadetakit on keksitty ja talvella nastakengät jalkaan. Olet kyllä varsinainen naamapalmu.
Ai sinulle kuntoilu on pientä hissuttelua talon ympäri. Ok, läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette masentuneita ettekä edes halua parantua. Kesä on elämäniloisten normaalien ihmisten lempivuodenaika. Ehdottoman enemmistön Suomessakin.
Todellakin rasitatte terveydenhuoltoa, omaisia ja ystäviä. Onneksi kuolette aika pian.ota sika lääkkees.
Noin kiva on syksyihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tulevina vuosina kesät ovat pidempiä ja kuumempia niin teillä läskeillä sekopäillä on vieläkin ahdistavampaa 😆🤣👌🏼
Onks sulla kaikki hyvin?
ei sillä ole.joku idiootti haluais jo hikoilla ja kuumaa kämppää.kyl pitää olla hullu saatana.
Sinäkin oppisit nauttimaan helteistä kun laihdutatvsen 10-15kg pois😅
Oletko humalassa vai jotenkin jälkeenjäänyt? Kuumansieto ei linkity painoon. Itse olen hyvin hoikka mutta saan liian kuumassa oitis pahoinvointia.
En ole mutta sinä taidat olla jompaa kumpaa? Kuumansieto todellakin linkitttyy painoon ja kaikki normaaliälyiset sen tietää.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/moni-ylipainoinen-karsii-kuumuudess…
Vierailija kirjoitti:
Ruokasienet ja syksyn värit. Ihanaa vielä istutella puutarhaan viimeiset kasvit ja laittaa piha talvikuntoon.
Aina syöminen mielessä?
Värit. Voi pukea paksut sukkahousut hameen kanssa.
Minusta on ihanaa, kun illat pimenevät ja sytytän kynttilöitä. Keskustelua kjumpanin kanssa, pieniä suolaisia suupaloja lasi pari viiniä tuo romanttisen säväyksen seesteiseen syys iltaan.
Palstan kestokiusaajat: The HelleHullu ja PAINO LIITTYY KAIKKEEN K*OLKAA LÄSKIT-hullu. Onpa mainiota, että ihan vain vuodenaikaan liittyvään keskusteluun saatiin nämä kyseenalaiset oman elämänsä epäonnistujat riehumaan :)
Vierailija kirjoitti:
Palstan kestokiusaajat: The HelleHullu ja PAINO LIITTYY KAIKKEEN K*OLKAA LÄSKIT-hullu. Onpa mainiota, että ihan vain vuodenaikaan liittyvään keskusteluun saatiin nämä kyseenalaiset oman elämänsä epäonnistujat riehumaan :)
Tarkoitat tätä loppuisi jo tämä kauhea kesä HelleHullua joka väsää läpi kesän niotä itkualoituksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tulevina vuosina kesät ovat pidempiä ja kuumempia niin teillä läskeillä sekopäillä on vieläkin ahdistavampaa 😆🤣👌🏼
Onks sulla kaikki hyvin?
ei sillä ole.joku idiootti haluais jo hikoilla ja kuumaa kämppää.kyl pitää olla hullu saatana.
Oletko humalassa vai jotenkin jälkeenjäänyt? Kuumansieto ei linkity painoon. Itse olen hyvin hoikka mutta saan liian kuumassa oitis pahoinvointia.
En ole mutta sinä taidat olla jompaa kumpaa? Kuumansieto todellakin linkitttyy painoo
Miksi sitten minä kärsin kuumasta vaikka olen hoikka? Enkö saisi kärsiä siis kuumuudesta? Niin, sehän on toki valintakysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks sulla kaikki hyvin?
En ole mutta sinä taidat olla jom
Kukaan ei usko että olet hoikka😅
Viileys, kynttilöiden polttaminen, kirpsakat aamut jolloin ulkoilukin on reippaampaa kuin helteellä.
Halloween myös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokasienet ja syksyn värit. Ihanaa vielä istutella puutarhaan viimeiset kasvit ja laittaa piha talvikuntoon.
Aina syöminen mielessä?
aina hikoilu ja helle mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Sienet.
Mene hoitoon narkki.
kiva lähteä vetää uistinta kun ei paistu sinne veneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina syöminen mielessä?
Helle kyllä hikoilu ei. Eri
Hellehullulle ja lä*kivihaajalle kysymys: miksi olet sisällä kirjoittelemassa kakkaa vauvapalstalle, vaikka ulkona on vielä lämmin ja nyt olisi hyvä aika ulkoilla itsensä aivan erityisen laihaksi? Niinpä, taitaa siellä syvällä sisällä asuakin pienen pieni syksyn ja sisälläolon ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina syöminen mielessä?
Helle kyllä hikoilu ei. Eri
mitä jos muuttaisit jonnekkin missä hiki lentää jokapäivä ja on 30-45 lämmintä ni ei tartteis täällä itkeä.sielähän ne muutkin tummemat idiootit asuu.
Eksyihän tänne(kin) ketjuun joku mielenterveysongelmainen palstapäivystäjä, joka on niin umpikujassa että suoltaa moista teoriaa. Minä rakastan syksyä mutta olen kaukana masentuneesta, ennemmin olen huolissani sinusta, kuulostat paranoidiselta.