Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihan tavalliset miehet löytää parisuhteita?

Vierailija
31.08.2024 |

Sellaiset joista ei voi sanoa, että "tuon takia" ovat suosittuja. Sellaiset myös, jotka eivät ole persoonaltaan tai ihmisenä sen erikoisempia.

En halua alkaa esittämään tai yrittää olemaan joku muu, mutta olen tylsän tavallinen tallaaja. 

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääasia on olla itse aktiivinen ja aloitteellinen. Passiivinen mies jää yksin.

Tämähän se valitettavasti on. Miehen kuuluu olla aktiivinen toimija, joten ei voi jäädä odottelemaan, jos näkeekin jotain itseään miellyttävää. Joku toinen kyllä tulee ja nappaa sen, jos ei itse mene ja toimi. Sitä se on. Yrityksen ja erehdyksen kautta oppii.

Tyhjän saa pyytämättäkin...

M46

Vierailija
22/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se valitettavasti on. Miehen kuuluu olla aktiivinen toimija, joten ei voi jäädä odottelemaan, jos näkeekin jotain itseään miellyttävää. Joku toinen kyllä tulee ja nappaa sen, jos ei itse mene ja toimi. Sitä se on. Yrityksen ja erehdyksen kautta oppii.

Miten niin valitettavasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pariudu nuorempana opiskeluaikoina niin vaikeaa on myöhemmin.

M43

Vierailija
24/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavis mies kelpaa tavis naisille nykyään enää. Suomi naiset on todella nirsoja joten pitää olla aika rikas että saat naisen. Naiset ovat sanoneet että jos miehellä ei ole omaa maksettua asuntoa niin eivät ne ala lapsia tekemään miehen kanssa.

Vierailija
25/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin valitettavasti?

Kirjoittajalla on käsitys, että naiset voi vuolla miehiä kuin juustoa... mutta ko. tapaukset ei tajua, että 100 vonkaavan miehen seassa on harvoja timantteja. Naiset etsii neulaa heinäsuovasta ja miehet korkeintaan kiiltävät tavallaan. 

Vierailija
26/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin vasta erään eläkeikäisen miehen kanssa, joka sanoi että kyllä jokaiselle miehelle joka on pitänyt elämänsä asiat suunnilleen järjestyksessä tunkee naisia ovista ja ikkunoista. En viitsinyt alkaa väittelemään, että tunnen itsekin tällaisia miehiä ja ei heille tule kyllä naisia mistään luukusta. 

Vierailija
27/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Passiivisena et saa edes sitä tyhjää. Naiset haluavat järjestään aloitteen tekevän miehen, koska se vaatii munaa, toisin kuin passiivisena pyöriminen. Vaatii rohkeutta olla mies eikä siihenkään ole kaikista.

Vierailija
28/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kysymys on hyvä ja aiheellinen, mutta osoitettu väärälle foorumille. Ne tavalliset ihmiset eivät roiku tällaisilla pahan olon paskafoorumeilla.

Vierailija
29/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aktivoitua viimeistään sitten kun nainen tekee aloitteen. Olin joskus kiinnostunut yhdestä hiljaisesta nuoresta miehestä, jonka houkuttelin kävelylle puistoon. Kun ilmoitin että leikkipuistossa ei näy lapsia, nyt mennään isoon kiikkuun keinumaan! ja nappasin hänen kädestään kiinni vetäen häntä leikkipuistoa kohti, niin hän vain jäykisteli, jarrutti ja mutisi jotain. Emme menneet. Paljon myöhemmin sitten viestitteli että olisi ollut minusta kiinnostunut. 

Vierailija
30/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Passiivisena et saa edes sitä tyhjää. Naiset haluavat järjestään aloitteen tekevän miehen, koska se vaatii munaa, toisin kuin passiivisena pyöriminen. Vaatii rohkeutta olla mies eikä siihenkään ole kaikista.

Et taida ymmärtää? Tyhjä on ei mitään..

Vierailija
31/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aktivoitua viimeistään sitten kun nainen tekee aloitteen. Olin joskus kiinnostunut yhdestä hiljaisesta nuoresta miehestä, jonka houkuttelin kävelylle puistoon. Kun ilmoitin että leikkipuistossa ei näy lapsia, nyt mennään isoon kiikkuun keinumaan! ja nappasin hänen kädestään kiinni vetäen häntä leikkipuistoa kohti, niin hän vain jäykisteli, jarrutti ja mutisi jotain. Emme menneet. Paljon myöhemmin sitten viestitteli että olisi ollut minusta kiinnostunut. 

Voi juma

Vierailija
32/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin jo tuo otsikko: "parisuhteita..." en minä ainskaan etsi parisuhteita mistään...yksi kunnollinen riittäisi. 

Sama koskee yleensä yleistystä: "miten tapaa naisia". Ei niitä tarttekaan roikkua useita...

Ajatusmalli jo kaipaa focudointia, sitten voi miettiä seuraavaa askrlta, eli johonkin ihmiseen tutustumista.

M46

Oletan että aloittaja on joku 25 v ei kai 46 vuotiaan tarvitse enää parisuhdetta etsiä. 

Vierailija
33/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kokemusta on näistä ujostelijoista joita on itse saanut houkutella. Ei niistä saa mitään irti vaikka niille aloitteita tekisi. Nykyään kelpaa vain aloitteellinen mies. Ja huom myös ujo voi olla aloitteellinen jos on oikeasti kiinnostunut. Jos ei ole niin on estynyt vässykkä josta nainen ei mitään hyödy.

Vierailija
34/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kokemusta on näistä ujostelijoista joita on itse saanut houkutella. Ei niistä saa mitään irti vaikka niille aloitteita tekisi. Nykyään kelpaa vain aloitteellinen mies. Ja huom myös ujo voi olla aloitteellinen jos on oikeasti kiinnostunut. Jos ei ole niin on es

Te kaksi olette varmaan sen verta tasottomia että ne miehet ei ole olleet kiinnostuneita.

Vierailija
35/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin jo tuo otsikko: "parisuhteita..." en minä ainskaan etsi parisuhteita mistään...yksi kunnollinen riittäisi. 

Sama koskee yleensä yleistystä: "miten tapaa naisia". Ei niitä tarttekaan roikkua useita...

Ajatusmalli jo kaipaa focudointia, sitten voi miettiä seuraavaa askrlta, eli johonkin ihmiseen tutustumista.

M46

Oletan että aloittaja on joku 25 v ei kai 46 vuotiaan tarvitse enää parisuhdetta etsiä. 

Kyllä näiyä vastaavia mun ikäisetkin jankuttaa...

M46

Vierailija
36/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako aplle tavisnainen vai onko haussa timmi instamalli?

Vierailija
37/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on aikansa yrittäneet ja sitten todenneet, että liikaa vaivaa turhan takia.

Vierailija
38/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanista ja Etelä-Koreasta.

Vierailija
39/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Nykyään ei voisi väjhempää kiinnostaa.

Vierailija
40/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse odotan että nainen tulee pokaamaan. Haluan aloitteellisen rohkean naisen ja tästä syystä en itse lähesty. En halua passiivista naista.