Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihan tavalliset miehet löytää parisuhteita?

Vierailija
31.08.2024 |

Sellaiset joista ei voi sanoa, että "tuon takia" ovat suosittuja. Sellaiset myös, jotka eivät ole persoonaltaan tai ihmisenä sen erikoisempia.

En halua alkaa esittämään tai yrittää olemaan joku muu, mutta olen tylsän tavallinen tallaaja. 

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanista ja Etelä-Koreasta.

Japani on kuin taivas meille sinkkumiehille.

Vierailija
42/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta. Ensin käydään kiivas keskustelu ja sitten vaihdetaan salaa tiedot.

Täällä on ihan tavallisia miehiä ja naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä, jatkan aloitusta.

Täällä joku arvasi oikein, että olen aika nuori (tarkalleen 26). Aloitukseen vedoten, niin olen varmaan tylsin ihminen koko maailmassa. Ulkonäöllä olisi helppo erottua, vaikka mitään se takaa, mutta mahdollisuudet nousisi. Olen koko elämäni ollut vähän sellainen ujo. Nykyään lähinnä tarkoittaa, että en tiedä mitä puhua oikein kenelllekään. Koitan olla huumorintajuinen, mutta jankkaa samoja juttujani. 

Yritän nähdä itseäni muiden näkökulmasta, mutta mulla ei taida olla mitään, mikä voisi tehdä musta jonkun silmissä kiinnostavan.

Ap

Vierailija
44/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä, jatkan aloitusta.

Täällä joku arvasi oikein, että olen aika nuori (tarkalleen 26). Aloitukseen vedoten, niin olen varmaan tylsin ihminen koko maailmassa. Ulkonäöllä olisi helppo erottua, vaikka mitään se takaa, mutta mahdollisuudet nousisi. Olen koko elämäni ollut vähän sellainen ujo. Nykyään lähinnä tarkoittaa, että en tiedä mitä puhua oikein kenelllekään. Koitan olla huumorintajuinen, mutta jankkaa samoja juttujani. 

Yritän nähdä itseäni muiden näkökulmasta, mutta mulla ei taida olla mitään, mikä voisi tehdä musta jonkun silmissä kiinnostavan.

Ap

Mä sun ikäisenä olin tehnyt lapsen vuosi sitten ihmisrn ksnssa, jonka kanssa nyt en haluaisi olla missään tekemisissä. 

Lspset on parasta mitä siitä suhteesta tuli.

Ja vst. Epätoivoiduus ajoi siihen...

Lapdisni en vaihtais mihinkään, mutta silti toivoisin, etyä olidin miettinyt ja vähän oivaltanut, mikä on tärkeää...

M46

Vierailija
45/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näihin naishommeleihin saa nykyään jotain couchingia?

Vierailija
46/59 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itse odotan että nainen tulee pokaamaan. Haluan aloitteellisen rohkean naisen ja tästä syystä en itse lähesty. En halua passiivista naista.

Ehkä juuri tästä johtuukin että niin moni jää lehdellä soittelemaan.

Kun ajatus on se, että koko ajan ollaan etsimässä jotakuta johonkin tiettyyn tarkoitukseen, esim. se parisuhde. Sitten koko fokus on siinä, mistä löydän sen kumppanin.

Kun ei osata olla rentoja ja mennä ihmisten joukkoon, ihan vain tutustumaan ja hengailemaan ilman mitään sen kummempaa tehtävää suoritettavaksi.  Ollaan rennosti ja katsellaan ympärilleen,  jutellaan ja ollaan vastaanottavoisia eikä koko ajan  keskitytä siihen onko tuo myt sen näköinen ja pituinen ja painoinen ja "saako" tuolta.

Kelpaanko minä vai plenko liian lyhyt köyhä kalju jne.

Kun sosiaalinen elämä tajoittuu siihen että haetaan sitä toista, odotetaan että se toinen tulee pokaamaan ja jos ei tule niin vetäydytään yksin.  Taatusti sillä konstilla sitten saakin yksin olla.  Ihmisiä tavataan osallistumalla asioihin joissa heitä tapaa.  Tutustumalla avoimesti erilaisiin ihmisiin ja luomalla tuttavaverkostoja joiden kautta taas tutustuu uusiin ihmisiin eikä jää passiivisena odogttamaan että se joku jostain sinut huomaa ja tulee ja hakee.

Ongelma onkin suomalaisille tyypillinen arkuus ja jurous ja vetäytyväisyys.  Ei koko ajan tarvitse olla liikkeellä siinä tarkoituksessa että löytää jonkun, siitä ei pidä tulla pääasia. Pitä uskaltaa tutustua ja olla aktiivinen muutenkin.  Rentoutua ja hymyillä ja nauraa ilam sen kummempia taka-ajatuksia. 

Kun alun alkaen lähdetään liikkeelle niin että ei ne kuitenkaan minusta piittaa. En minä kuitenkaan kelpaa koska olen sitä ja tätä ja tuota. Sitten jätetäänkin asia siihen ja muostetaan niistä omista ennakkoluuloista ja asenteista kiveen kirjoitettu totuus.  Siinä sitten jääräpäisesti  pysytään ja tullaan katkerana valittamaan vauva.fi palstalle.  Kuten täältä voi jokainen lukea.

Tiedän että tähän tulee täystyrmäys kun eihän se onnistu ja eihän naiset  ja enhän minä voi kun jne.  Jos mitään ei suostu yrittämään ei voi kuin syyttää itseään.

Vierailija
47/59 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flippiinit, Thaimaa, Japani, ihan mikä tahansa Aasianmaa on parempi paikka hakea kumppania kuin Suomesta.

Nykynaiset ovat aivan liian häiriintyneitä ja nirsoja sekä nykyfeminismin pilaamia että sellaista päänsärkyä ei halua ehdoin tahdoin hankkia.  

Miehet jättäkää länsinaiset rauhaan, ei ne halua meitä tavallisia miehiä. Ja jos haluaakin niin tulevat niin järjettömien vastimusten kanssa ettei kannata! Naisellisuudesta en viitsi edes mainita.

M

Vierailija
48/59 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flippiinit, Thaimaa, Japani, ihan mikä tahansa Aasianmaa on parempi paikka hakea kumppania kuin Suomesta.

Nykynaiset ovat aivan liian häiriintyneitä ja nirsoja sekä nykyfeminismin pilaamia että sellaista päänsärkyä ei halua ehdoin tahdoin hankkia.  

Miehet jättäkää länsinaiset rauhaan, ei ne halua meitä tavallisia miehiä. Ja jos haluaakin niin tulevat niin järjettömien vastimusten kanssa ettei kannata! Naisellisuudesta en viitsi edes mainita.

M

Voi jessus sentään tätä ulisijaa.  En varmaan ole ainoa joka on kurkkua myöten täynnä tätä.

Huvittava mutta kuitenkin säällä herättävä.  Tätä ihmistä on satutettu pahasti,  joku on  paha eikä tällä henkilöllä ole resursseja nousta siiitä.

Huvittavaa pon tämä uho aasialaisten naisten paremmuudesta.  Miesparka  elää päiväunelmissaan,  mutta jos ne lohduttaa niin ei siinä mitään. Jos taas lisää katkeruutta se on jo huonompi asia.  Tulee mieleen pikkupoika jota on satutettu, ja itse asiassa se pieni poika - sisäinen lapsi -  tässä puhuukin.  Sitä on satutettu ja ilmeisesti hylätty ja se ei ole hyvä asia.  Tämä henkilö ei koskaan ole päässyt yli siitä että häneltä on puuttunut hellyyttä ja rakkautta lapsuudestaan mikä ei ole harvinasita suomalaisille ylipäätään.  Se jättää kipeän arven ja epäluottamuksen ja kaunan ja vihan ihmisen mieleen tosin tiedostamattoman sellaisen. Se sitten nousee esiin näissä aikuisuuden kokemuksissa todella kipeinä.

Ollaan kykenemättömiä kohtaamaan ihmisiä,  ja sitten syytetään muita. Tämä on surullisen yleistä.  Oma itsetunto on todella heikko ja romahtaa hyvin pienest töytäisystä,

Vierailija
49/59 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeeta tuntuu olevan kun deittisivustot on kuin karkkikauppoja, kukaan ei kelpaa kun aina haetaan parempaa, lopuksi ollaan yksin.

Vierailija
50/59 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tavis mies kelpaa tavis naisille nykyään enää. Suomi naiset on todella nirsoja joten pitää olla aika rikas että saat naisen. Naiset ovat sanoneet että jos miehellä ei ole omaa maksettua asuntoa niin eivät ne ala lapsia tekemään miehen kanssa.

Silti saattavat itse asua vuokralla (mikä ei ole paha asia), ja kintuissa pyöriä 3-5 muksuakin.

Vierailija
51/59 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minullekin mysteeri. Kaikissa tindereissä, somen sinkkuryhmissä on miehiä 80% ja naisia 20%. Miten helvetissä tuolla voi tavismies mitenkään erottautua, kun joukossa on kaikenlaista 300k euron osakesalkun ja 13% rasvapitoisuuden kehon omaavia miehiä puhumattakaan jos on vielä 190 cm pitkä?

Vierailija
52/59 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

En miehenä pidä aasialaisten naisten ulkonäöstä

M38

Vierailija
53/59 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on minullekin mysteeri. Kaikissa tindereissä, somen sinkkuryhmissä on miehiä 80% ja naisia 20%. Miten helvetissä tuolla voi tavismies mitenkään erottautua, kun joukossa on kaikenlaista 300k euron osakesalkun ja 13% rasvapitoisuuden kehon omaavia miehiä puhumattakaan jos on vielä 190 cm pitkä?

Päällimäinen ongelma on yksinkertaisesti, että sinkkumiehiä on valtava määrä verrattuna naisiin. Deittisovellukset antavat illuusion, että sopivan elämänkumppanin löytyy tuosta nuin vaan.

Pitäisi löytää joku oma juttu ja sillä koittaa erottua, jos helpot keinot eivät ole omalla kohdalla mahdollisia. 

Vierailija
54/59 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50% pareista nykyään internetin tai treffipalveluiden kautta löytävät toisensa, niin miehet kuin naisetkin.

Vierailija
55/59 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

En miehenä pidä aasialaisten naisten ulkonäöstä

M38

Ulkonäköön tottuu, feminismiin ei.

Vierailija
56/59 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta lähipiiristä tosielämän tapauksia muutama alla:

Mies 1, pitkä ja suht komea. Tapasi kauniin vaimonsa työpaikalla.

Mies 2, suht pahasti ylipainoinen mutta kasvoista ok. Tapasi ruman avovaimonsa tinderissä. 

Mies 3, komea mutta lyhyt. Tapasi lyhyen ja kauniin vaimonsa tinderissä. 

Mies 4, niin tavis kuin voi olla kaikin mahdollisin tavoin. Tapasi 4/10 avovaimonsa työpaikalla. 

Vierailija
57/59 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta lähipiiristä tosielämän tapauksia muutama alla:

Mies 1, pitkä ja suht komea. Tapasi kauniin vaimonsa työpaikalla.

Mies 2, suht pahasti ylipainoinen mutta kasvoista ok. Tapasi ruman avovaimonsa tinderissä. 

Mies 3, komea mutta lyhyt. Tapasi lyhyen ja kauniin vaimonsa tinderissä. 

Mies 4, niin tavis kuin voi olla kaikin mahdollisin tavoin. Tapasi 4/10 avovaimonsa työpaikalla. 

Näissä kaikissa yhdistää se että miehet ovat halunneet parisuhteen ja olleet mukana, edistäneet omilla teoillaan parisuhteen syntyä ja pysyvyyttä.

Tunnen muutaman ikipoikamiehen ja heihin kaikkiin liittyy se piirre että vaikka nainen on ottanut kädestä ja yrittänyt viedä keinuun, kuten yksi aikaisempi kirjoittaja antoi esimerkin, vaan ovat laittaneet jarrun päälle. Kuka mistäkin syystä, lähinnä että ei ole uskaltanut heittäytyä parisuhteeseen. Ei ole tehnyt omaa osuuttaa.

Vaikeaa on vaikka ns kotoa hakee ja mies tuumaa että emmä nyt oikein tiedä...

Vierailija
58/59 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä taviksella tarkoitetaan? Jos perushyvännäköistä miestä joka opiskelee korkeakoulussa ja jolla on perusasiat kunnossa niin iha mistä vaa. Jos tarkoitetaan amisranea jolla on autoalan koulutus ja kaikki kiinnostuksenkohteet pyörii autojen ja ryyppäämisen ympärillä eikä osaa pitää ulkonäöstä huolta niin markkinat on rajallisemmat mut kyllä näillekin nainen löytyy esim amiksesta tai lähibaarista.

Vierailija
59/59 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanista ja Etelä-Koreasta.

Japani on kuin taivas meille sinkkumiehille.

No tee niin kuin nurmeslainen palkanlaskija eli käy lomilla japsihuorissa. Tyyppi kehuu täällä, että japsihuorat ottavat asiakkaaksi hänen  nimimunasta huolimatta. Eivät kuulema naura.