Tänään 19.30 masked singer suomi uusi kausi ensimmäinen jakso
Kommentit (37)
Yö/päivä on Laura Ruusumaa ja toukka on Petra Olli
Ttk on suora ja MASKED SINGER SUOMI ei ole suora jos joku ttkosta joku on tässä se ei paljasta ja pesukarhu on Miska Haakana eli miskamh
Vierailija kirjoitti:
Toukka on. PMMP stä Mira luoti poprock asenne
Pesukarhu on Miska Haakana eli miskamh
Yö ja päivä on rock iskelmä ooppera katri Helena
No ei todellakaan ole Katri-Helena. Menit lankaan, kun tuo eräs itseään näyttelevä sitä ehdotti. Ensinnäkään Katrin ääniala ei yllä tuohon, mitä siinä laulettiin ja äänen väri oli aivan eri, eli oli Arja Koriseva.
Vierailija kirjoitti:
Koriseva tanssii sunnuntaisin. Ehtisikö oleen kahdessa ohjelmassa?🤔
Masked Singers on nauhoitettu ,TTK on suora. Joten hyvin ehtii. Hän kertoi muuttaneensa pääkaupunkiin ohjelman takia. Lisäksi hän on tuossa Myyrä -ohjelmassa, joten emäntää on tuupattu joka ohjelmaan. Tytär kylläkin kerää negatiivista mainosta.
Arjaa on todellakin tuupattu joka paikkaan,mut ei ole yö ja päivä masketissa.cat cat duo se on,uskotte kun näette.
Yötä päivää olisko Lilli Paasikivi. Oopperan kummitus sopisi hyvin vihjeenä,muistaakseni käyttänyt itsestään jossain tuota termiä.
Kalakukko on popedan uusi laulaja
Vierailija kirjoitti:
Arjaa on todellakin tuupattu joka paikkaan,mut ei ole yö ja päivä masketissa.cat cat duo se on,uskotte kun näette.
Eihän siinä ollut kahta ihmistä. Lyödäänkö vetoa, että on Arja Koriseva?
juu lyödään kossupullosta vetoa,jos häviän pullon voi noutaa satakunnasta.
Täällä arvaukset on yhtä tyhmiä kuin Maria Veitolalla. Ja hän on aina oikeassa kun on yöpynyt ko. henkilön kotona. Huh, tuota ihmistä, kun on itseään täynnä.
Vierailija kirjoitti:
juu lyödään kossupullosta vetoa,jos häviän pullon voi noutaa satakunnasta.'
Asut aika lähellä, voidaan tehdä treffit Cittarilla, kun häviät. Tosin en välitä kossusta, mutta voitto on voitto.
"Yö ja päivä" kuulosti tutulta pikkukakkosesta. Tajusin että ihan sama ääni kuin "minä olen Ellen, ajan lauleskellen..." No minäpä googletin ja äänessä on Susanna Haavisto ja aisaparina Eija Ahvo. Ovat olleet musikaaleissa, Ristoräppääjässä ehkä? Ikä täsmää, sillä ei ole ihan nuoren tytön ääni. Etsivät epäilivät viimeksi kaksosiksi tai että ois joku pari. Niin mun arvaus Susanna Haavisto/Eija Ahvo!
Toukka on Maaret Kallio.