Olen niin raivoissani. Mies ei suostu pesemään terassia. Naapurit näkevät terassille
Ja heillä on siellä isot juhlat josta KAIKKI voivat nähdä meidän terassin. Eron paikka?!
Kommentit (20)
Kerro mitä se meille kuuluu .... heippa .
Mitäs jos sä itse teet sille jotain? Mitä siihen pesuun tarvitsee? Kumisaappaat, varsiharja pitkä ja pesuainetta? Lasit? Onko riskitekijöitä.
No vie sinne sitten roskapussit ja pyykitkin. Levitä kaikki sotku sinne niin naapureilla on enemmän ihmettelemistä.
Vierailija kirjoitti:
No, miehelläsi alkaa ainakin olla eron paikka!
Minäkin eroaisin tuollaisesta akasta.
Jollekin on tärkeintä miltä naapurille näyttää? Ihanko totta?
Talvi on tulossa, terassit pestään, jos pestään keväällä.
Tämä on trolli ja provo. Miesvihaa jälleen.
Mitä iloa on terassista, jonne naapurit näkevät? Sehän on sama, kuin olisi näyteikkunassa.
Koetko että sen peseminen on liian hankalaa sinulle?
Vierailija kirjoitti:"
Mitä iloa on terassista, jonne naapurit näkevät? Sehän on sama, kuin olisi näyteikkunassa.
Ap:n mielestä terassi tehtävä on juuri tämä. "Meilläpä on isompi terassi kuin teillä"
Vierailija kirjoitti:
Tämä on trolli ja provo. Miesvihaa jälleen.
Veikkaisin, että ennemmin naisvihaa. Yritetään esittää nainen jonain avuttomana komentelijana, joka ei itse osaa mitään ja vaatii kaiken mieheltä.
t. nainen, joka kyllä pesee ihan itse oman terassinsa
Kyllä on laiska ja itsekäs mies. Tapauksessasi ero ei olisi mikään huono vaihtoehto. Tsemppiä ja jaxuhali.
Minulle ei kelpaa miehen tekemä terassisiivous eikä terassin öljyäminen. Haluan laatua ja teen ihan itse. Viimeistely vaatii meikkipensselien käyttöä.
Eiköhän terassin harjaaminen irtoroskista(lehdet,havut) riitä silloin tällöin. Ei sitä pestä tarvi.
Jos pinnallisuutesi sen pesun vaatii,niin ala itse pesemään
Menkää juhliin ja sammuttakaa valot, niin kukaan ei näe teidän terassianne.
Mikä estää ap sinua pesemästä terassia?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän terassin harjaaminen irtoroskista(lehdet,havut) riitä silloin tällöin. Ei sitä pestä tarvi.
Jos pinnallisuutesi sen pesun vaatii,niin ala itse pesemään
No riippuu vähän.. esim. meillä kulku terassille suoraan olkkarista ja siinä tulee kyllä kuljettua joskus jopa sukkasiltaan terassille. Siitepölykauden jälkeen, kun ilmat lämpenee, ehdottomasti terassi pestävä.
No, miehelläsi alkaa ainakin olla eron paikka!