Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ei oo koskaan tehneet perunamuusia valmiista pussista?

Vierailija
31.08.2024 |

Itse en oo.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Kaksi kertaa olen maistanut, syömättä jäi.

Vierailija
2/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistoin vain kerran ja syömättä jäi. Oikeista potuista muusi tehdään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri. Haukkuu aina pussimuusia vaikkei koskaan ole edes kokeillut.

Minun tekee välilkä oikein mieli Mummon muusia, maistuu yhtä hyvälle kuin aikanaan koulun muusi maistui kalapihvien nanssa. Nammmmm.

Teen kyllä itsekin, ja hyvää on tietysti itsetehtykin. Mutta ihan erilaisia ovat. Välillä tekee mieli itsetehtyä, välillä mummonmuusia. Molemmat vie kielen. 

Vierailija
4/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut kertaakaan edes mieleen tehdä pussista. Silloin kun töissä ollessa tarvitsi saada ruoka pöytään nopeasti haki mieluummin valmiin ruoan. Sitten kun jäi työttömäksi, tuli ruoka tehtyä aidoista aineksista, korkeintaan pizzan nappasi kaupasta, jollei jaksanut tehdä ruokaa itse.

Vierailija
5/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tein ja oli niin pahaa, että komposti sai täytettä. Toista kertaa en tee.

Vierailija
6/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus muinoin -jauhetta (se hätävara). Tein sitten jotain, oisko ollu jauhelihakeittoa, tai siitä tuli muhennosta. Laitoin rasiallisen pakkaseen ja söin loput. Sit otin myöhemmin sen pakkasesta, lisäsin liikaa vettä - vetistähän siitä tuli. Sit keksin, et suurustan sitä pottumuussijauheella - taivaallista! Se muussijauhe jotenkin nosti sen perunanmaun esiin. Sen jälkeen aina pitänyt "hätävaraa", muussia en ole koskaan siitä tehnyt vaan velliä - vanhanajan tapaan.

Vierailija
7/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Kaksi kertaa olen maistanut, syömättä jäi.

On kyllä sit sotkettu aineet väärässä suhteessa, tai oli jotain felixin muusia, se oli huoboa kun joskus kokeilin. Mummon Muusi on ainoa merkki jota ostan. 

Lidlin muusikin olisi hyvää rakenteeltaan, mutta jää jotenkin suolattomaksi vaikka miten sitä sinne kaatais. Siinähän ei suolaa valmiina ole. Mummon Muusissa on. 

Vierailija
8/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se tuu woltista?

Vierailija
9/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin perunamuusi hyvää. 99 prosenttisesti perunaa 

Vierailija
10/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt pussimuusia enkä tee. Aitoa perunoista tehtyä muusia sen pitää olla.

Vierailija
11/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri. Haukkuu aina pussimuusia vaikkei koskaan ole edes kokeillut.

Minun tekee välilkä oikein mieli Mummon muusia, maistuu yhtä hyvälle kuin aikanaan koulun muusi maistui kalapihvien nanssa. Nammmmm.

Teen kyllä itsekin, ja hyvää on tietysti itsetehtykin. Mutta ihan erilaisia ovat. Välillä tekee mieli itsetehtyä, välillä mummonmuusia. Molemmat vie kielen. 

Kaikki, jotka ovat kouluruokaa syöneet, ovat kokeilleet jauhemuusia. Laitosmuusi on aina sitä, ja siksi Mummon muusi maistuu siltä yllättäen. 

Minulle ei ole todellakaan tullut mielen viereenkään nauttia tästä laitosruokamöhnästä kotona, kun ei kerran ole pakko. 

Vierailija
12/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehnyt, mutta ei ole hääviä, tulee ähky.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme