Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihminen rakastuu väärään ihmiseen?

Vierailija
31.08.2024 |

Jos en olisi näin tehnyt ja enhän minä tätä valinnut, niin en olisi nyt näin masentunut. Itkeäkkään en enää jaksa. Elämänhaluni on täysin nolla ja mielessäni on vain elämän lopettaminen. Olen yli 50 vuotias ja koskaan en ole tuntenut oloani näin hirveäksi.  Tätä jokahetkistä tuskaa on jatkunut jo yli puoli vuotta. Tänään on todella huono päivä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä viisikymppisen pitäisi pystyä jo elämään saavuttamattoman rakkauden kanssa ihan sovussa jo. Rakasta etäältä, eihän sitä mikään estä. Näe hänestä kivoja päiväunia ja pidä ihastuminen sellaisena kivana voimavarana. 

Ei koko ihastumisesta tarvitse olla niin moksiskaan, eihän tuossa voi oikeasti puhua edes rakkaudesta kun ette ole tutustuneet sillä tavalla toistenne syvimpiin syövereihin. 

Itsekin olen ihastunut/rakastunut varattuun mieheen. En halua enkä aio viedä tilannetta pidemmälle vaan pidän tosiaan tämän tunteeni vain sellaisena kivana extrana elämässäni

👍

Vierailija
22/22 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Rakastan miestä joka on toisen oma. Meillä on miehen kanssa seksisuhde ja mies kuvittelee mun ajattelevan samoin kuin hän eli kyse on pelkästä seksistä. Teen kovasti töitä, että pääsisin eroon koko suhteesta ja voisin uhohtaa miehen. Vaikeaa on. Sydän särkynyt ja olo on kamala. 

En halua rakastua enää koskaan.

Jeesus että minä vihaan sinun kaltaisiasi pellejä. Roikut varatussa miehessä ja annat hänelle seksiä. Olet rakastunut, vaikka on ilmiselvää että mies haluaa sinusta vain seksiä, eikä tule koskaan ottamaan sinua vakavaan suhteeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme