Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiton kallista käydä ruokakaupassa. Halvemmaksi tulee työttömänä, kun lennän Puolaan ja asun siellä .

Vierailija
31.08.2024 |

Kyllä on perkeleen kallista käydä ruokakaupassa Suomessa. Edes LIDL ei ole halpa täällä, kuten sen on esim. Saksassa. Muutto välikaikaisesti ulkomaille vaikka Puolaan voi olla taloudellisesti järkevä vaihtoehto. Saan siellä enemmän vastinetta rahoille.  Työnhaku tapahtuu kuitenkin verkossa, joten en ole paikkaan sidottu. Näin se menee!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Osaajia"? En minä osaa mitään niin riskiä ei ole Puolassakaan...

Näytät osaavan suomea kuin syntyperäinen mikä on Puolassa harvinainen taito ja lisäksi kykenet käyttämään nettiä niin sujuvasti että roikut siellä koko päivän.

Osaamisesi on aivan toisella tasolla kuin puolalaisella ikätoverillasi joka syntyi lastenraiskaajamaan orjuuttaessa Puolaa.

Vierailija
22/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vissiin ole Puolalaista ruokakauppaa nähnytkään, kana on hyllyssä luineen nahkoineen, hyvä jos edes kynitty. Mitä väliä jos olet maatilan pokia , voit saman tien muuttaa Kiinaan ja ostaa päivälliskäärmeesi torilta halvalla 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 euroa on tosiaan aika pieni raha nykyisin ihan ruokaankin, ennen sillä sai kassillisen ruokaa

Mä en oo koskaan tajunnu tätä "se piirtää kellä on liitua" ajattelutapaa, vaikka ihmisellä olis rahaa kuinka paljon.. Se on vaan yksinkertasesti väärin että isot yritykset syö ihmiset ja niiden hyvinvoinnin kuoliaaks. 

Mitä VITTUA?! 20€ saa raaka-aineet ruokiin viikoksi yhdelle hengelle ihan kevyesti. Ehkä kahdeksikin. Mutta eihän teillä ole enää kykyä tehdä niin. Laiskoja, veteliä, hitaita ja tympeitä.

Sulla se taitaa riittää kolmeksi viikoksi vähintään, sen verran pahantuuliselta kuulostat. Syö enemmän, hyvä ihminen.

En minä ole pahantuulinen vaan nauran ihmisille, jotka vetää kalliita eineksiä tai muita valmisteita. Tottakai ne on kalliita. Just tein 5€ makaronilaatikon, joka riittää minulle 4 päiväksi kun en ole mikään syöttösika.

Vierailija
24/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa jaa. Just eilen ostin 2 pussia porkkanoita. 50 senttiä pussi. 2 kiloa porkkanaa. Noista tekee vaikka mitä ruokia muiden vihannesten kanssa. Jos ostat 20€ kilohintaisia eineksiä, niin saat syyttää vain tyhmyyttäsi.

Popsi sinä vaan porkkanaa askeettisuudessasi.  Elämässä sisältö kuitenkin ratkaisee

Ei ole kysymys askeettisuudesta ääliö. Ruoka ei ole kallista, jos sen viitsii kokata itse alusta lähtien. Jatka sinä vain sitä pilvissä leijailmistasi. Polttaisit todennäköisesti vedenkin pohjaan.

Teen kuules maukkaita aasialaisia ruokia, joten ei pelkoa.  Ruoka on vaan Suomessa liian kallista.  Onko vaikeus ymmärtää tätä?

Mitä teen myös ihan alusta lähtien, ostan kanan kokonaisena tms. Nuudelit on halpoja ja inkivääri, sipulit, soijakastike myös. Erittäin halpaa ja hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi