Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka olla vertaamatta itseä muihin?

Vierailija
31.08.2024 |

Vertaan itseäni muihin ihan liikaa ja siitä tulee olo että olen toisia huonompi. Olen rumempi, luonteeltani liian hiljainen ja sisäänpäin kääntynyt. Mulla ei ole oikein kavereita. Muilla on miehet ja perheet, itse olen yksineläjä. Nämä erilaisuudet korostuu omassa mielessäni väsyneenä. Työkaverit kertovat innoissaan reissuista, perheistä, harrastuksista ym. Sitä kun henkisesti väsyneenä kuuntelee niin on jo aika luuseriolo. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet luuseri. 

Vierailija
2/8 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri työkaveri 

Vierailija
4/8 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuseri työkaveri 

Raidat vielä ylle niin avot! 

5/8 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Oletko miettinyt että mikä sinut saa vertaamaan itseäsi muihin? Oletko pohtinut sitä että mitä arvostat omassa elämässäsi? Onko sinulla jotain suunnitelmia ja unelmia joita tavoitella ja joita kohti kehittää elämääsi? Mitä teet palautuaksesi työpäivästä ja palauttaako se energistasojasi?

Muistathan että elät vain ja ainoastaan itseäsi varten ja muiden ihmisten elämään et voi sillä tavalla vaikuttaa, vain omaan ajatteluun ja toimintaan.

Vierailija
6/8 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuseri työkaveri 

Raidat vielä ylle niin avot! 

Reps 

Vierailija
7/8 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvamalla aikuiseksi.

Vierailija
8/8 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kannattaa verrata itseään muihin,  sillä tavalla saa ihan hyvin jäsennettyä tietoaan siitä , millainen on.

Sen sijaan ei kannata uskoa että tässä vertauksessa se, mitä ne muut on ja tekee, olisi jotenkin parempaa kuin se, mitä itse on ja tekee. Ei ole. Ne on vain erilaisia, muttei parempia tai huonompia.