Pömppö pois nopeeta!
Tänään on juhlat mitä oon stressannut päiviä. Eilen oli vielä hoikka uuma, nyt suoli tukossa kun jännittää ja maha kauhea pallo.
Miten mä saan itseni tyhjentäytymään? :D
Magnesiumia olen vetänyt ja koittanut liikkua ja juoda vettä paljon. Kahvikaan ei auttanut.
Mitään nopeaa laksatiivia ei ole.
Onko tähän jotain pika apua kun en mä mahdu mun mekkoon?
Kommentit (38)
Mikäli kyse on suolistoperäisestä turvotuksesta niin pikafixiä ei ikävä kyllä ole. Stimuloivatkin laksatiicit vaikuttavat keskimäärin 12h päästä.
Nikotiinipusseja kaupasta. Heität tuplat huuleen kahvin jälkeen, niin suoli tyhjenee ponnistelematta
Resilar. Koko 200 ml pullo kerralla huiviin, niin suoli tyhjenee varmasti ja tulee ikimuistoiset juhlat.
Maha on nyt ärtynyt siitä stressistä, niin kaikki laksatiivit ja muut vippaskonstit todennäköisesti vain turvottavat lisää. Jotain muotoilevia alusvaatteita tai korsettia voisit kokeilla, tai sitten muutat suunnitelmaa hameen kanssa.
Olisko ilmaa vatsassa? Mitään ulostelääkettä ei kannata ottaa..voi olla että olet ruikulilla koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Nikotiinipusseja kaupasta. Heität tuplat huuleen kahvin jälkeen, niin suoli tyhjenee ponnistelematta
Tämä kyllä toimii suolen tyhjennyksenä, mutta ei välttämättä laske turvotusta.
Tuskin on pika-apua, mutta mutta pysyvämpänä ratkaisuna voi kokeilla fodmap ruokailua.
Vierailija kirjoitti:
Hanki olkaimet.
Tämä auttaa miten?
Vierailija kirjoitti:
Marimekkokaapu.
Hyi hitto, ei ikinä! :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Resilar. Koko 200 ml pullo kerralla huiviin, niin suoli tyhjenee varmasti ja tulee ikimuistoiset juhlat.
😂
Vierailija kirjoitti:
Ole vaan reilusti kehopositiivinen läski.
No mä painoin toissapäivänä vielä 52 kg, mutta okei! 😁
Mulla on vaan stressisuoli ja endometrioosi, joskus vatsa turpoaa jalkapalloksi.
Ap.
Lasillinen sitruunamehua+lusikaallinen oliiviöljyä aamulla tyhjään vatsaan. Toimii;)
Liikunta, esim. reipas kävekylenkki auttaa itsellä, jos turvottaa. Oma maha näytti eilen siltä kuin olisin ollut 5-6kk raskaana - kauhee turvotus, mutta helpotti vähän kävelyllä.
Juo piparminttukurkumateetä ja ota Valmarinia
Huuhtele suoli varovasti bideesuihkun avulla.
Mä jos otan kylmää lonkeroa niin parin lonkeron päästä on pakko mennä vessaan. En tiedä mikä siinä ärsyttää vatsaa, ei muu alkoholi tee noin.
Tämä ei ehkä ole virallisten suositusten mukaista.
Hanki olkaimet.