Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Uimahallissa roihahti Oulussa 74-vuotias mies ja perheenäiti haistattelivat toisilleen

Vierailija
31.08.2024 |

www.iltalehti.fi/muutlajit/a/cee35ecd-67cd-429a-960c-e441d910636c

Onpa älytön juttu. Lapsi kävi kuntouimarien radalla! Ja siitäkös uimassa ollut uimatuomari närkästyi?

Ja toinen osapuoli valittaa kuukausien päästä liittoon... joka ei tietysti puutu asiaan. Tai peruu tuomionsa.

Näikö pikkusieluista toimintaa voi olla olemassa?

Ja molemmat osapuolet uintiseurassa aktiivisia?

Siinäpä hyvää mainosta kaikille, jotka ajattelivat lapselleen uintiharrastusta Oulussa.

Olisiko molemmille osapuolille hyvä tuomio vaikka vuoden porttikielto uimahallille?

Ei sille lapselle.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta hinkuyskä räjähti samassa lehdessä. Mitähän sanoja enää on jäljellä kun oikeasti räjähtää.

Vierailija
2/63 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli äppärä perseili ja oli tiellä ja mammuli suuttui, ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä päästä roihahtaa ja liekkejä myös voi näkyä. Onneksi on vettä lähellä.

Vierailija
4/63 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan sillä uintituomarilla pikkuisen kihahtanut korkea virka päähän?

Yleensä pikkusieluisilla k*sipäillä käy näin. Ei niin pientä asemaa, ettei näin kävisi. 

Ihmetellä pitää myös sitä äippää, joka nostaa meteli 5 kk tapahtuman jälkeen.

On sitä pikkuisen pohiskeltu kotona, ja annettu oikein vihan yltyä.

Molemmissa ihan pikkusen sitä k-pään vikkoo?

Vierailija
5/63 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä sitä, millaista on 74v miehen elämä ilman vaimoa. 

Vierailija
6/63 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis lapsi ei edes mennyt sinne kuntoradalle vaan ihan toiselle radalle ja silti miehen piti käydä uimisen loputtua haukkumassa lasta äidille?

Kyllä mullakin olisi mennyt pata jumiin. Toki en olisi jaksanut enää kuukausien päästä ilmoitella mihinkään uintiliittoon. Enkä muutenkaan.

Vierailija
7/63 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on juuri tuon ikäiset kaikkitietävät ukkelit. Meillekin alkoi joku papparainen raivoamaan kylpylässä, kun uitiin liian hitaasti sellaisessa isommassa altaassa. Lapset eivät kuulemma kuulu siihen altaaseen ollenkaan ja se on varattu kuntouimareille. 

Vierailija
8/63 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee fiilis että mammuli on antanut lapsensa tahallaan perseillä ja suuttui kun huomautettiin. Tunsivat toisensa joten taatusti ei mikään vahinko. Olis pitänyt mölyt mahassaan, mutta eihän se onnistu "minulla on vain oikeuksia" -tyypeiltä.

Vierailija
9/63 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa sekin, että kun uimari ui,ei hän välttämättä näe kunnolla sivulla,  tai edes eteen, ja voi vahingossa lyödä jotain siinä kauhkoessaan, lapsi jos on kyseessä, syyte tulee.

Voi kun ne vanhemmat opettaisi missä voi uida, missä ei.

Vierailija
10/63 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallit on näköjään täynnä riidankylväjiä. Tapellaan suihkussa käymisistä, saunoista ja uimaradoista. Kuntouimarit vihaa kaikkia, kaikki vihaa lapsia ja uimakellukkeilla vettä polkevat seniorit vihaa kaikkia ja kaikki niitä. Parempi, että lopetetaan kaikki uimahallit kokonaan.

Vierailija
11/63 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kun ei kutsuttu polliisia paikalle, ja menty käräjille vaikka kunnianloukkauksesta. 

No siltä uintituomarilta meni rankasti yli, kun alkoi uhkailemaan 10-vuotiasta hylkäämisillä kisoissa.

Ja ei ole liiton asia? Vaikka ollaan hallilla ja molemmat ovat liiton toimitsijoita?

Nätti käsienpesu. 

No liitto tai seura ei kai omista hallia, ja molemmille osapuolille joku porttikielto huonosta käytöksestä olisi ihan paikallaan?

Vierailija
12/63 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tulee fiilis että mammuli on antanut lapsensa tahallaan perseillä ja suuttui kun huomautettiin. Tunsivat toisensa joten taatusti ei mikään vahinko. Olis pitänyt mölyt mahassaan, mutta eihän se onnistu "minulla on vain oikeuksia" -tyypeiltä.

Mullekin. Kunnes luin tuon jutun. Äiti ja lapsi eivät ole menneet ukkelin radalle vaan ovat antaneet ukkelin olla rauhassa. Ja silti ukkeli on tullut riehumaan ja haukkumaan siinä määrin että hänet on nakattu ulos uimahallista. Äidin sanojen mukaan on myös uhannut diskata lapsen kisoissa, jos on tuomarina.

Eiköhän tuossa ole tyypillinen tuon ikäluokan maailmanomistajaukko vain toiminut lajityypillisellä tavallaan.

Vierailija
13/63 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran Raksilan monitoimialtaalla ja oli hyvin aikainen aamu. Siellä ei ollut minun lisäksi kuin muutama ihminen. Kävin kaksi kertaa siinä poreilevassa hierontapisteessä, kun sellaiseen oli vihdoin mahdollisuus. Toisella kerralla kärttyinen vanha mies tuli huutamaan minulle että näissä ei saa käydä kuin kerran! Menen nyt kertomaan valvojalle että häätää sinut pois täällä ja saat porttikiellon sanoin hänelle että tällaista sääntöä ei ole, ja tuossa vieressäni on kaksi hierontapaikkaa tyhjänä että mikä on ongelma. Jupisi jotain ja siirtyi kauemmas tarkkailemaan mua.

luulen että hän vaan halusi tulla kukkoilemaan nuorelle naiselle. Porttikieltoa en saanut 😂 

Vierailija
14/63 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisitkö lapsesi harrastuksiin tuollaiseen seuraan, jossa on noin sairasta sakkia?

Vai onko tuollaista kaikissa lajeissa ja seuroissa?

Todella säälittävää ja pikkumaista toimintaa. 

Vierailija
15/63 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia on juuri tuon ikäiset kaikkitietävät ukkelit. Meillekin alkoi joku papparainen raivoamaan kylpylässä, kun uitiin liian hitaasti sellaisessa isommassa altaassa. Lapset eivät kuulemma kuulu siihen altaaseen ollenkaan ja se on varattu kuntouimareille. 

Ja jos sinne olisi mennyt kuntouimari niin ne ei olisi kuulunut sinne, vaan pitää mennä tasan papparaisen tahtia.

Mielellään siten että on itsekin papparainen ja valittajapapan kaveri, muutoin ei tarvitse tulla. Nuo on aivan hirveitä tyyppejä. Menevät kuin taaperot "minä ja minun" -asenteella joka paikassa.

Vierailija
16/63 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkas rouva, minä olen UINTITUOMARI ja minulla on VALTAA!!!

Veikkaanpa, että sama tuomari möyhkää myös taloyhtiön hallituksessa, ja kirjoittelee kaikille heippa-lappuja.

Tuttu tyyppi jokaisessa kerrostalossa. Avensis-mies. 

Todennäköisesti kova mies hiihtämään. Raivoaa sitten myös laduilla lapsille.

Tolokun mies. Kuria ja järjestystä olla pitää. 

Vierailija
17/63 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veisitkö lapsesi harrastuksiin tuollaiseen seuraan, jossa on noin sairasta sakkia?

Vai onko tuollaista kaikissa lajeissa ja seuroissa?

Todella säälittävää ja pikkumaista toimintaa. 

Noin on kaikissa seuroissa, mihin päästetään noita papparaisia mihinkään päättävään asemaan. Niillä kilahtaa pienikin valta hattuun heti.

Jotkut joskus ihmettelee eikö mummot ja papat voisi auttaa lasten harrastusjutuissa. Eivät voi. Niitä ei haluta sinne seuratoimintaan säätämään juuri tästä syystä. Kaikki menee överiksi kyttäämiseksi ja kyräilyksi heti.

Vierailija
18/63 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta hinkuyskä räjähti samassa lehdessä. Mitähän sanoja enää on jäljellä kun oikeasti räjähtää.

Karu, tyly, mystinen?

Vierailija
19/63 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25metrin ja 50metrin altaissa on aina radat merkattu kunto- ja nopeille uimareille ja ehkä myös kilpailijoille. 

Niille ei mennä lasten kanssa. 

Vierailija
20/63 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, että eläkeläiset kokee tarpeelliseksi kytätä ja komennella kaikkia uimahallissa? Ilmeisesti sama meno sekä miesten että naisten puolella.