Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärät syytökset

Vierailija
31.08.2024 |

Olin eilen baarissa ja tanssin naisen kanssa. En edes koskenut häneen ja myöhemmin naisen kaveri tuli selostamaan kuinka muka käytin hänen kaveriaan hyväksi ja sanoi että kertoo henkilökunnalle. Hän kertoi ja he uskoivat ja heittivät minut pois baarista. Uskomatonta että tähän ollaan menty. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärät syytökset tällasissa asioissa ovat niin vakavia juttuja ja syövät oikeiden uhrien oikeuksista ja uskottavuudesta että rangaistus pitäisi olla ehdoton vankeus kyseisen kaltasille naisille. 

Ikävä kyllä naiset eivät saa vääristä syytöksistä mitään sanktioita vaikka olisi niin vakava asia että mies joutuu vankilaan vuosikausiksi. APn tapauksessa on säälittävintä nössö poke joka naista uskoi. 

On näistä vääristä syytöksistä tuomioitakin jaettu. Ja esim poliisi tuonut esille kuinka moni esim xxx syytöksistä on ollut perätön. Myös niiden motiivit on tuotu esille. 

Vierailija
22/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa erikoiselta, epäuskottavalta, mutta jos joku oikeasti tekisi noin kannattaa vastata, että ok, kerro vain, mutta minä olen juristi ja makselet sitten kunnianloukkauksesta mukavat korvaukset minulle. Se on yhtä tyhmä vastaus kuin oli se naisten keksimä juttu sinusta. Sana sanaa vastaan!

On tosi juttu. Sanoin naisella että kerro vaan. Ehkä odotti että alkaisin pyytämään anteeksi jotain mitä en edes tehnyt tai nöyristelemään. Sana sanaa vasten on turha koska nykyään naisia uskotaan vaikkei nimenomaan pitäisi. Harmi ettei tullut poken naamaa pistettyä mieleen. Olis voinut nauraa ja kuittailla kun olisi jossain nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttävä kaveri oli kauniimpi ja hoikempi. Olen jo vanha mies ja tuo oli ensimmäinen negatiivinen kokemus yöelämästä jos ei naisten ignoorausta tai tylyjä pakkeja lasketa. Ja ensimmäinen kerta 30 vuoteen kun on laitettu baarista pihalle. 

Vierailija
24/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
25/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärät syytökset tällasissa asioissa ovat niin vakavia juttuja ja syövät oikeiden uhrien oikeuksista ja uskottavuudesta että rangaistus pitäisi olla ehdoton vankeus kyseisen kaltasille naisille. 

Ikävä kyllä naiset eivät saa vääristä syytöksistä mitään sanktioita vaikka olisi niin vakava asia että mies joutuu vankilaan vuosikausiksi. APn tapauksessa on säälittävintä nössö poke joka naista uskoi. 

On näistä vääristä syytöksistä tuomioitakin jaettu. Ja esim poliisi tuonut esille kuinka moni esim xxx syytöksistä on ollut perätön. Myös niiden motiivit on tuotu esille. 

Tilastojen mukaan miehellä on suurempi riski tulla itse xxx kuin väärin syytetyksi samasta teosta. 

Vierailija
26/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ei todellakaan ole provo. 

Vierailija
27/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa erikoiselta, epäuskottavalta, mutta jos joku oikeasti tekisi noin kannattaa vastata, että ok, kerro vain, mutta minä olen juristi ja makselet sitten kunnianloukkauksesta mukavat korvaukset minulle. Se on yhtä tyhmä vastaus kuin oli se naisten keksimä juttu sinusta. Sana sanaa vastaan!

On tosi juttu. Sanoin naisella että kerro vaan. Ehkä odotti että alkaisin pyytämään anteeksi jotain mitä en edes tehnyt tai nöyristelemään. Sana sanaa vasten on turha koska nykyään naisia uskotaan vaikkei nimenomaan pitäisi. Harmi ettei tullut poken naamaa pistettyä mieleen. Olis voinut nauraa ja kuittailla kun olisi jossain nähnyt.

Voisiko joku hakea tuon nykyään sanan pois sanakirjasta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän