Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärät syytökset

Vierailija
31.08.2024 |

Olin eilen baarissa ja tanssin naisen kanssa. En edes koskenut häneen ja myöhemmin naisen kaveri tuli selostamaan kuinka muka käytin hänen kaveriaan hyväksi ja sanoi että kertoo henkilökunnalle. Hän kertoi ja he uskoivat ja heittivät minut pois baarista. Uskomatonta että tähän ollaan menty. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valehtelevat aina. Kummallista ettei paikan henkilökunta sitä tiedä.,

Vierailija
2/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset valehtelevat aina. Kummallista ettei paikan henkilökunta sitä tiedä.,

Niin ne valehtelevat naiset. Älä kiellä itseltäsi ihan kaikkia naisia näin yleistämällä raakasti. Hyi hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla puolet viinasta valuu suoraan pilluun. 

Vierailija
4/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opit? Älä mene baariin. Älä lähesty naisia. Älä itse käytä alkoholia, älä ole tekemisissä alkoholistien kanssa. 

Vierailija
5/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin olisi ollut vältettävissä. Olisit tarjonnut heille koko illan ja vienyt taksilla kotiin. Ja mennyt itse kotiin runkkaamaan. 

Vierailija
6/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin mennään juomaan viinaa ja pysytään kaukana naista. 

Vierailija
7/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tästä opit? Älä mene baariin. Älä lähesty naisia. Älä itse käytä alkoholia, älä ole tekemisissä alkoholistien kanssa. 

Niin, kiukuttele yksin siellä kotona. Niin ne naisetkin tekee. Itkee itsensä uneen, kun eivät koskaan löydä ketään. 

Vierailija
8/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen baariin jatkossakin. Ei haittaa mielisairaat naiset. Onneksi on muita paikkoja joissa henkilökunta tietää minut eikä usko jotain tyhmiä. Tilanne ainoastaan huvitti minua ja lisäsi tietämystäni.

Vierailija
9/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kävin ulkona. Moni muu oli ystävällinen kuten syyttäjän kaverikin. Taisi häntä virittää että kaveri sai huomiota, en muuta syytä voi keksiä.

Vierailija
10/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baariin mennään juomaan viinaa ja pysytään kaukana naista. 

Olemme siirtyneet maailmaan, jossa omasta tunteesta on tullut ilmoitusasia, jolla voi ilmoittaa faktan. Nainen voi vain ilmoittaa, että hänestä tuntuu pahalta jonkun mulkaisu. Tästä alkaa sellainenmutavyöry, että lopulta mies joutuu pyytämään anteeksi humalasta karsastavaa silmäänsä.

Vierailija
11/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko Porvoossa?

Vierailija
12/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaa vaan päätä seinään, jos kerran haluat. Nuo nyt oli aika pieniä syytöksiä, seuraavalla kerralla baarireissusta voi tulla jotain vakavampaa. Turha itkeä sitten, kun maito on jo kaatunut. 

Vierailija
13/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen baariin jatkossakin. Ei haittaa mielisairaat naiset. Onneksi on muita paikkoja joissa henkilökunta tietää minut eikä usko jotain tyhmiä. Tilanne ainoastaan huvitti minua ja lisäsi tietämystäni.

Kuulostaa kyllä tosi epäreilulta ja kurjalta tuo mitä koit.

Erillisenä asiana: jos on monikossa baareja joiden henkilökunnalle olet niin tuttu että voivat arvioida luonnettasi, oletko onnellinen ja elätkö arvojesi mukaista elämää? 

Vierailija
14/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärät syytökset tällasissa asioissa ovat niin vakavia juttuja ja syövät oikeiden uhrien oikeuksista ja uskottavuudesta että rangaistus pitäisi olla ehdoton vankeus kyseisen kaltasille naisille. 

Vierailija
15/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsit kumminkin tanssimaan naisen kanssa, joten tavoite saavutettu. Mikö tässä enää nyt on ongelmana

Vierailija
16/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärät syytökset tällasissa asioissa ovat niin vakavia juttuja ja syövät oikeiden uhrien oikeuksista ja uskottavuudesta että rangaistus pitäisi olla ehdoton vankeus kyseisen kaltasille naisille. 

Ikävä kyllä naiset eivät saa vääristä syytöksistä mitään sanktioita vaikka olisi niin vakava asia että mies joutuu vankilaan vuosikausiksi. APn tapauksessa on säälittävintä nössö poke joka naista uskoi. 

Vierailija
17/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuiko Porvoossa?

Tampereella 

Vierailija
18/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa erikoiselta, epäuskottavalta, mutta jos joku oikeasti tekisi noin kannattaa vastata, että ok, kerro vain, mutta minä olen juristi ja makselet sitten kunnianloukkauksesta mukavat korvaukset minulle. Se on yhtä tyhmä vastaus kuin oli se naisten keksimä juttu sinusta. Sana sanaa vastaan!

Vierailija
19/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikki Instan kauniit ja menestyvät  marisijajulkkikset! Teidän takianne muutkin naiset ovat lähteneet näyteltyyn itsesääliin, koska siinä oleminen on helvetin helppoa.

Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunuun saat, ne huutavat Instassa, kun postaavat Hästens-sängyssä huonosti nukutusta yöstä Rauha Mäkilän työ taustalla. Seuraavassa instakuvassa sama toksisen maskuliinisen uhri myy uhriudellaan Zalandon brändilenkkareita.

Pitkälti naisen heikkoa asemaa rummuttavaan keskusteluun olen parjatun osapuolen. miesten puolella. Ja kun en ole samaa mieltä kuin tietyt naiset minua voidaan alkaa nimittelemään erilaisilla naista halventavilla Amerikasta pöllityillä termeillä, joita ei itsekään ymmärretä.

Ja miehet koettakaa tekin kestää. Kaikki ei ajattele kuten julkisuudessa kiljutaan. Antaa heidän kiljua keskenään.  Pakkohan normaalijärkisten ihmisten on kyllästyä tuohon höpinään. Siksi uhripuhe on onneksi ohimenevä ilmiö.

Mulla oli eilen oikein kiva ilta kivojen ja neutraalien ihmisten (joita suurin osa on) kanssa. 

- krapulainen pick me girl 

Vierailija
20/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä tosi epäreilulta ja kurjalta tuo mitä koit.

Erillisenä asiana: jos on monikossa baareja joiden henkilökunnalle olet niin tuttu että voivat arvioida luonnettasi, oletko onnellinen ja elätkö arvojesi mukaista elämää? 

Just. 

Erillisenä asiana: ajatteletko stereotyyppisesti baareissa käyvistä ihmisistä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan