Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen oli edellinen syntymäpäiväsi?

Vierailija
30.08.2024 |

Juhlallisuudet?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin mieheni kanssa konsertissa.

Vierailija
2/26 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla mitään erikoista, avovaimo sanoi illalla onnea ja äiti soitti ja onnitteli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä viettänyt syntymäpäivääni. Lapsena vanhempani eivät synttäreitä huomioineet. Aikusena tuntuu tyhmältä juhlia itseään.

Vierailija
4/26 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli pelastamassa erästä juoppoa sukulaistaan toiselta puolelta Suomea. Piti hakea pakkasesta kotiin kun mökistä loppui kaasu eikä ajokunnossa. Kivat juhlat.

Vierailija
5/26 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin kuten yleensä. Muutama ystävä/tuttava muisti syntymäpäivää viesteillä, joihin vastasin kiittäen. En viettänyt mitenkään enkä muista muita yksityiskohtia kyseisestä päivästä.

M48

Vierailija
6/26 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys kympit oli, ei pitänyt juhlia.  Muutama kaveri kävi ja lapset järjesti yllättysjuhlat kakkuineen ja lahjoineen.

Vierailija
7/26 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni join. Viime vuonna oli vielä perintöä jäljellä, joten saattaa olla että ihan baarissa tuli käytyä. Ei voi muistaa. Mutta varmaankin kuitenkin join. Juomisella tarkoitan siis kännejä, joka päivähän olen pienessä, mutta niitä en laske miksikään.

Vierailija
8/26 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti onnitteli varmaankin. Sain ihanaa synttäriseksiä. 

Vierailija
9/26 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti onnitteli varmaankin. Sain ihanaa synttäriseksiä. 

Onpa sulla kiva äiti.

Vierailija
10/26 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kuin aina, eli ei mitään. Äiti taisi muistaa onnitella, mutta puoliso ei muista tai halua koskaan. 

Vierailija
11/26 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 30. Ensin kävin syömässä kumppanini kanssa, sen jälkeen siirryimme kuppilaan, jonne olin kutsunut läheisimmät ystäväni. Lopulta päädyimme retrodiskoon, jossa tanssimme aamuun asti. Yksi hauskimmista syntymäpäivistäni.

Vierailija
12/26 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 50. Tytär kävi kylässä ja yksi entinen työkaveri soitti. Muuten rauhallista, mitä sitä työttömänä juhlimaan. Nyt edelleen työttömyys jatkuu, jatkunut jo pari vuotta, ei ole mun ammatille tilausta suomessa enää EU:n kiellettyä koko toiminnan.

Vierailija
13/26 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 40, olin työmatkalla yksin, joten sanotaanko että melko pienimuotoiset. Tilasin itse itselleni irish kahvin ja valkosipuli etanat. 

Vierailija
14/26 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisellä kävin syömässä, mutta juuri muuta en siitä muista.

Vierailija
15/26 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin kuten aina. En muista koko päivää. Ne eivät ole olleet mitään merkittäviä tai toivottuja sen jälkeen kun täytin 19. 

Vierailija
16/26 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin kovasti lahjoja ja muistamista näin aikuisenakin. Kortin sain pieneltä lapseltani, vaimo ei muistanut taaskaan mitenkään. Kuulemma niin kovin vaikea keksiä minulle mitään. Minä olen kyllä häntä muistanut joka syntymäpäivä moninaisilla lahjoilla.

Sain vanhalta opiskelukaverilta sentään leffoja ja kirjoja, se olikin ainoa lahjani. Hyvä kun sen sain. Kaveriin voi sentään luottaa.

Vierailija
17/26 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali päivä oli. Ei mitään eroa muihinkaan päiviin.

Vierailija
18/26 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aamun töissä ja nukuin päikkärit. Kutsuin aiemmin ihmisiä luokseni, mutta eivät tulleet. Lähdin sitten illemmalla karaokeen aivan ihanaan paikkaan niemen kärkeen jossa olikin tuttuja jotka ennen omaa biisiään käskivät mun nousta ylös ja lauloivat onnittelu laulun koko karaokepaikka raikuen 😮🔥😎 istun kalliolla kylmä lonkero kädessä, katselin järvelle enkä ollut tuntenut itseäni niin onnelliseksi vuosiin...

Vierailija
19/26 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällimmäisenä jäi mieleen, että syntymäpäivänäni mies valitti tylsyyttä ja pahaa kakkua.

Vierailija
20/26 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni jotain laadukasta juomaa. En kerennyt juomaan kun kaikki soitteli ja onnitteli. Juhlin omia synttäreitä myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi