Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatan saada tänään seksiä, rukoilkaa mun puolesta!!!

Vierailija
30.08.2024 |

Riudun aivan helvetillisessä puutteessa, ja kohta tulee tinderdeitti kylään! Lakanat vaihdettu ja pillu sheivattu ja perse putsattu, mä olen Niiiiiin valmis 🥵🥵🥵🥵 

Pitäkää peukkuja, olen lukenut tätä palstaa sata vuotta ja tää lauma täällä tuntuu melkein kuin virtuaalisilta kavereilta! Nyt, pliiiiis! 

Lähdin pitkästä liitosta talvella, ku mies ei lukuisista pyynnöistä huolimatta ollut kiinnostunut mun haluistani, tämä herra vaikuttaisi olevan, ainakin noin yleisesti ottaen naisen nautinnosta kiinnostunut.......😳 Jos haluu vaan panna ja lähtee himaan, ihan sama! Haluan vain Saada, edes tämän kerran...! 

Ei mulla muuta.. 

N43

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisten pitää sitten rukoilla jokakerta, kun ei ne miehet sitä orgasmia tuota kuitenkaan, kuin joku hharvamies ja harvakerta vain.

Vierailija
22/40 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala tässä terve!

Valitettavasti en kuuntele tuollaisia rukouksia. En usko irtosuhteiden pidemmän päälle olevan ihmiselle hyväksi. Kehottaisin Sinua, lapseni, mieluummin etsivän itsellesi pysyvämpää suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entten, tentten, ap!

Vierailija
24/40 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä ole MIEHEN KIRJOITTAMA PROVO? Kukaan nainen ei kirjoita noin. Kumotkaa väitteeni jos olette muka eri mieltä.

Miten oikea nainen kirjoittaisi? Kertoisitteko oikeat naiset? Kyselee sivustahuutelijamies :)

Vierailija
25/40 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko todennäköisesti saat tänä iltana. Mutta millaista? Kerro se heti huomenna meille, jotka kannustamme Sinua!

Vierailija
26/40 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä ole MIEHEN KIRJOITTAMA PROVO? Kukaan nainen ei kirjoita noin. Kumotkaa väitteeni jos olette muka eri mieltä.

Vaikuttaa siltä. Ei kai kukaan nainen kutsu alapäätään pi...si, jos on yhtään tietoinen, mistä on kyse?

Mieheni annan kutsua sitä noin, jos haluaa, mutta en itse nimitystä käytä. Kaikki miehet ei sitten tykkää sheivatusta alapäästä tai sillä ei ole merkitystä, että millainen karvoitus siellä pikkuhousuissa on. 

Vierailija
27/40 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki te ihanat kannustajat, kiitos!! Ja kyllä kuulkaa hyvin kävi..... Ellei jopa erinomaisesti! 😋 

Mies tuli, sanottiin moi ja halattiin eteisessä, valahdin märäksi saman tien 😅 Siitä makkariin, pari pitkää katsetta ja aivan mieletön kiima päällä ja vaatteet lensi kaaressa nurkkaan! Tiedättekö sen ikivanhan elokuvan missä Mel Gibson saa kyvyn lukea naisten ajatuksia, ja saa naiset sekoamaan halusta kun osaa joka kohdassa toimia ja koskettaa juuri niinkuin nainen sillä hetkellä haluaa? Musta tuntui ihan siltä että tuolla miehellä oli sama kyky, wtf!?

Aina kun luulin että tätä paremmalta ei voi tuntua, hän keksi jotain vielä ihanampaa, pelkäsin että sekoan 😳 Miten upeaa on täysin estottomasti nauttiva itsevarma mies, jonka katse paloi himosta kun sai tehdä mulle hyvää, en mä kestä...

Pitkä yö vierähti kieriskellessä, vähän unta väliin ja aamulla vähän lisää tuota ihanuutta. Sit mun piti laittaa hänet menemään kun pitää lähtee kaverin juhliin pitkän matkan päähän. 

Eipä mulla tässä muuta, kuin että voi herravarjele, tuota täytyy saada lisää...! 😍

Plus, pakko ihan kiroilla: voi Helvetti että tuntui hyvältä kun mies kävi niin kuumana että melkein sihisi! 😂

Ap

Vierailija
28/40 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sinäkin sihisit.

Vierailija
29/40 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just!

Vierailija
30/40 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoo ken tahtoo..

Vierailija
31/40 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ovesta tulee kummelin roudarit kaljakassi heeiluen..............

Lähetään menee jo

Vierailija
32/40 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki te ihanat kannustajat, kiitos!! Ja kyllä kuulkaa hyvin kävi..... Ellei jopa erinomaisesti! 😋 

Mies tuli, sanottiin moi ja halattiin eteisessä, valahdin märäksi saman tien 😅 Siitä makkariin, pari pitkää katsetta ja aivan mieletön kiima päällä ja vaatteet lensi kaaressa nurkkaan! Tiedättekö sen ikivanhan elokuvan missä Mel Gibson saa kyvyn lukea naisten ajatuksia, ja saa naiset sekoamaan halusta kun osaa joka kohdassa toimia ja koskettaa juuri niinkuin nainen sillä hetkellä haluaa? Musta tuntui ihan siltä että tuolla miehellä oli sama kyky, wtf!?

Aina kun luulin että tätä paremmalta ei voi tuntua, hän keksi jotain vielä ihanampaa, pelkäsin että sekoan 😳 Miten upeaa on täysin estottomasti nauttiva itsevarma mies, jonka katse paloi himosta kun sai tehdä mulle hyvää, en mä kestä...

Pitkä yö vierähti kieriskellessä, vähän unta väliin ja aamulla vähän lisää tuota ihanuutta. Sit mun piti laitt

Eli sulla on saunailta keskaripullojen kanssa kun kiuas jo  sihisee

Vierailija
33/40 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten oikea nainen kirjoittaisi? Kertoisitteko oikeat naiset? Kyselee sivustahuutelijamies :)

Räplään jo muniani.

Vierailija
34/40 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsasta sitä miestä kuin westerneissä inkkarit laukkaa preerialla. 

Älä ota suorituspaineita, saat ainakin runkkumatskua. 

Vierailija
35/40 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoo ken tahtoo..

Mä en usko, että suomalaisista miehistä löytyy jo eteisessä vaatteitaan pois heitteleviä "Mel Gibsoneja", himosta kuumana sihiseviä yksilöitä. En, sitä en usko! 

Vierailija
36/40 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimainen, himokas katse silmissään, kuumuudessaan sihisevä ...ui,ui.ui!

Vierailija
37/40 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoo ken tahtoo..

Mä en usko, että suomalaisista miehistä löytyy jo eteisessä vaatteitaan pois heitteleviä "Mel Gibsoneja", himosta kuumana sihiseviä yksilöitä. En, sitä en usko! 

Heh, usko pois, on niitä, sillä minäkin sain sellaiselta viikko sitten. Eipä olisi päällepäin uskonut mikä taivaan lahja naiselle oli se mies! Ja tällä palstalla kun ollaan, niin ihan pakko mainita, että oli muuten sit oikeesti sellanen Kilttimies. Vaan eipä ois arvannut mitkä kyydit antoi, huhhuh. Hän ei kylläkään sihissyt, vaan murisi. Ah. 

Vierailija
38/40 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin mun mieheni 😊 Hänet saa tuohon tilaan kun pyllistää hikisen perseen hänen silmiensä eteen ja komentaa nuolemaan. Ahmiessaan sihisee ja murisee ihanasti, ja sitten on kohta vauhtia niin että heikompia hirvittää. Ei valittamista.

N46

Vierailija
39/40 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin mun mieheni 😊 Hänet saa tuohon tilaan kun pyllistää hikisen perseen hänen silmiensä eteen ja komentaa nuolemaan. Ahmiessaan sihisee ja murisee ihanasti, ja sitten on kohta vauhtia niin että heikompia hirvittää. Ei valittamista.

N46

Voi kauheeta, romantiikasta ei tietoakaan!

Vierailija
40/40 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Voi kauheeta, romantiikasta ei tietoakaan!

No kyllä tuollainen kelpaisi minullekin, ukko murisee lähinnä paskoessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi