Hämmentävät kommentit miesystävältä
En ole kiinnittänyt huomiota sormiini, pidän kynnet lyhyinä lakkaamattomina ja joskus saatan lakkaa laittaa. Kerran miesystävä tokaisi kesken keskustelun miten sormeni näyttävät ihan nakki sormilta ja ovat aika miehekkäät. Hämmennyin ja koska olen ollut lähes joka kerta ilman lakkaa ja aina samoilla lyhyillä kynsillä, mistä moinen kommentti. Koin negatiivisesti että loukkaannuin, en koe mitenkään rumaksi itse omia sormiani? Joten hämmennyin mikä kommentti oli. Sitten mentiin eteenpäin ja erään kerran kun oli kynsilakkaa, mitä ihan häntä riippumatta olen laittanut muita menojani varten, hän kiinnitti huomiota kun sain kommentiksi vooi, näytä, onko sulla lakkaa ja kuin vähän säälivästi. Jäin hämmentyneeksi. Mistä moinen arvostelu? Hän usein saattaa kiusoitella mutta nämä koin loukkaavaksi, ja jäin ihmetteleen näin pieneen ulkonäköön kiinnittävät huomioita, negatiivisella asenteella. Tai ei hän ainakaan kehunut. Sama tapailukumppani en koe aina ottaa jollainlailla tunteitani huomioon viime aikoina joissain normaaleissa keskusteluissa, mistä olen hänelle nyt sanonutkin.
Kommentit (24)
Mä itse myönnän että lyhyillä kynsillä mun sormet on nakkisormet. Siksi pidän aina pitkät, punaiset kynnet. Silloin sormeni näyttävät pidemmiltä ja sirommilta.
Narsisti etsii itselleen lähdettä ja testailee, kuinka paljon siedät ja annat anteeksi.
Ei jatkoon. Mies ei selvästikään arvosta sinua ja ilman arvostusta on aivan turha jatkaa tutustumista.
En keksi mitään syytä, miksi aikuinen ihminen vapaaehtoisesti päättäisi viettää aikaa yli-ikäisen koulukiusaajan kanssa.
Kynsilakkaa laitat siis muita menojasi varten ja miesystävää varten on nakkisormet.
en tuhlaisi aikaa mutta huomauttaisin käytöstavoista
Mies vaikuttaa jotenkin häiriintyneeltä tapaukselta
Olen ollut naimisissa yli 30 vuotta saman miehen kanssa, enkä ole koskaan kuullut häneltä tuon tyyppistä kommentointia. Minulle tuollainen ainakin olisi red flag.
Mä en siedä yhtään nälvimishuumoria. On tuo sitten sitä tai ihan vaan vithuillakseen vähättelyä, mieti kauanko sinä jaksat. Ilman arvostusta ei ole muutakaan.
No kyllä tuo vähän red flag on, mutta paha yksittäisen asian perusteella sanoa tuntemattomasta ihmisestä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kynsilakkaa laitat siis muita menojasi varten ja miesystävää varten on nakkisormet.
Kyllä, laitan niitä itseäni varten ja koskien muita menoja. Jotka ei kuulu tänne olivat sitten työ teatteri tai muut viralliset menot.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä itse myönnän että lyhyillä kynsillä mun sormet on nakkisormet. Siksi pidän aina pitkät, punaiset kynnet. Silloin sormeni näyttävät pidemmiltä ja sirommilta.
Joo kyllä Ap llakin voi olla mutta ehkei sillä ole hänelle väliä ja pitää sormistaan. Varmaan hämmentyi kun miehelle oli väliä ettei olekkaan miehen makuun niitä pitkiä kynsiä. Mut ei niitä pidäkään miehen mukaan ottaa jos Ap tyytyväinen. Jos ei tuota kiusoitellakseen sanonut, niin ehkä vain piilosti huomautti Ap lle hänen kynsistään, mihin kiinnittynyt huomio. En tiedä kyllä miksi.
No eivät noi ainakaan kohteliaisuuksia ollut.
Joo en hyväksyisi jos joku kumppani sanoisi mun varpaille tai sormille että näytäs katson, ja sanoisi pottuvarpaiksi eikä mitään hyvää ja olisin ihan punanen
Minä sanoisin että kiertoon ja uutta etsimään. Kumppaneiden välillä pitäisi olla kunnioitusta, ei nälvimistä.
No kun miehet tykkää naisista joilla on pitkä tukka ja maltillisen pitkät kynnet (ei mitään kotkankynsiä) ja mielellään klassisen punaiset ei mitään hirveitä WT glitteri hirvityksiä
Suomi nainen ei miehen takia pukeudu tai laita kynsiään. Just. AP voi rauhassa itkeä itsensä uneen, ja kylvää mies*vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä sanoisin että kiertoon ja uutta etsimään. Kumppaneiden välillä pitäisi olla kunnioitusta, ei nälvimistä.
Siksi olenkin hämmentynyt kun ei ole ollut mitään riitaa, nälvimistä tai tilannetta. Eikä muutenkaan aiemmin nyt tuollaista. Heti mietin että nämä särähti korvaan, kun eivät olleen mitään kiusoittelua tai en niin ainakaan ottanut, eivätkä mitään kehuja. Vaan puhtaita tokaisuja mitä ajatteli.
Ap
Ei oo helppoo...