Lasten isän vanhemmat uhkailee lastensuojeluilmoituksella
Jos tekevät sen, niin mitä seuraa? Ei kai siellä niitä oteta ihan tosissaan?
Lasten isä kuoli viime syksynä ja siitä asti nämä vanhemmat on syyttäneet minua milloin mistäkin. Mitään perää näissä ei ole, vaan eletään lasten kanssa ihan tavallista arkea. En siis itse ole yhteydessä heihin, koska asiallinen yhteydenpito ei heidän puoleltaan vaan onnistu. Heidän mielestään lasten isän ongelmat ja kuolema, itsemurha, oli minun syytäni. Yrittävät jopa puhua näitä asioita pienille lapsille.
Kommentit (30)
Huostaanotettujen lasten määrä on 2000-luvun kuluessa monikertaistunut aiemmasta. Tämä siitä huolimatta, että syntyvyys on samaan aikaan laskenut merkittävästi. Ne jotka otetaan huostaan eivät todellakaan ole mitään höyrymoppaajien lapsia vaan aivan tavallisten perheiden lapsia. Näiden perheiden "rikos" on yleensä vaan se, että he eivät ole noudattaneet kasvatussuosituksia ja sossuilla on siksi herännyt huoli.
Vierailija kirjoitti:
Eihän me täällä tiedetä, mikä oli syy heidän poikansa kuolemaan.
Mutta sinun tulee ymmärtää, että he ovat lastesi isovanhemmat. Sinun on syytä pitää yhteyttä heihin lastesi vuoksi. Lapsesi ovat heille rakkaita ja lapsesi ansaitsevat kaiken rakkauden.
Syy oli mielenterveys- ja päihdeongelmat sekä lopulta itsemurha. Hyvin paljon oireili myös oman lapsuutensa asioita. Ap
No lopeta KOKONAAN yhteys isovanhempiin ja älkää tavatko heitä. Vaihda puhelinnumero ja muuta ja salaiset numerot sitten
mieluiten uusi kaupunki tai jopa ruotsiin tms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän me täällä tiedetä, mikä oli syy heidän poikansa kuolemaan.
Mutta sinun tulee ymmärtää, että he ovat lastesi isovanhemmat. Sinun on syytä pitää yhteyttä heihin lastesi vuoksi. Lapsesi ovat heille rakkaita ja lapsesi ansaitsevat kaiken rakkauden.
Syy oli mielenterveys- ja päihdeongelmat sekä lopulta itsemurha. Hyvin paljon oireili myös oman lapsuutensa asioita. Ap
Kauhea kohtalo.
Vanhempansa varmaan syyttävät sekä itseään että sinua tapahtuneesta. Miettivät, että heidän tai sinun olisi pitänyt paremmin auttaa.
"Huoli" on tarpeeksi vahva peruste kiireelliselle sijoitukselle. Lastensuojelu vainoaa ensisijaisesti viattomia, koska saavat siitä saman palkan kuin murhaajien kanssa kahvittelusta.