Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö puolisosi kanssa samoista asioista?

Vierailija
30.08.2024 |

Pidätkö sinä ja puolisosi samoista asioista? Vai eroavatko mielihalunne lähes kokonaan?

Huomasin juuri, että minulla ja puolisollani ei ole (enää) oikein mitään, mistä molemmat pitäisivät. Vastaavasti lapseni ja hänen kumppaninsa jakavat suuren osan kiinnistuksistaan. Heidän on helppoa keksiä yhteistä kivaa tekemistä toisin kuin meidän.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidämme, jos emme pitäisi emme olisi yhdessä.

Vierailija
2/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat pidetään minusta🥰

Mutt joo, esim. samoista matkakohteista tykätään, pääsääntöisesti samoista ruoista, ollaan eläinrakkaita molemmat. Paljossa erimielisiäkin ollaan tietysti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä esimerkiksi?

Vierailija
4/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päätyy parisuhteeseen jos ei pidä yhtään samaista jutuista?

Vierailija
5/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, minä pidän pillusta ja nainen kullista. 

Vierailija
6/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidämme, paljon samoja mielenkiinnonkohteita, samantyylinen musiikkimaku ja tietenkin yhtenevät arvot.

Vierailija
7/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/60, joissakin asioissa ollaan kuin yö ja päivä, mutta enemmän me tykätään samoista asioista. 

Vierailija
8/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säännöllinen seksi on kivaa.

Vierailija
9/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme pidä. Emmekä muutenkaan juuri ole samaa mieltä mistään.

Vierailija
10/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me molemmat tykätään olla ihan vaan kotona. Se on molemmille meille tosi tärkeä paikka. 

Vierailija
11/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/50 monilla omia juttuja ja sitten yhteisiä.

Ei silti mitään sellaisia, jotka kumppania todella häiritsisivät.

Vierailija
12/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säännöllinen seksi on kivaa.

Ja kiva siisti koti, ruokapöydässä ja puhtaat vaatteet. Naiset nyt vaan tarvii kaikkea krääsään sen lisäksi. Meilläkin se 50v lähestyy ja se tietää todennäköisesti myös eroa. 

Vierailija
13/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käydä kalassa ja vaimo tykkää kun käyn kalassa🙂

Vierailija
14/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, meillä on tosi paljon yhteisiä juttuja. Oikeastaan melkein kaikki osuu yksiin, ei toki tehdä kaikkea koko ajan yhdessä ja sekin sopii molemmille täydellisesti. 

Vierailija
15/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut japanilainen puoliso neljännesvuosisadan. Erilaisista taustoista huolimatta meillä on aina ollut paljon yhteistä. Samanlainen huumorintaju ja samoja kiinnostuksenkohteita, joista käymme mielenkiintoisia keskusteluja. Tykkäämme arkena käydä yhdessä kävelyllä, jolloin vaihdetaan päivän kuulumiset ja päivitellään yhdessä ympärillä näkemäämme.

Viikonloppuisin tykkäämme molemmat laulamisesta ja tanssimisesta. Meillä on samanlainen musiikkimaku, joten käymme keikoilla, jos tänne joku suosikkimme eksyy. Samoin kuin taidenäyttelyissä ja elokuvissa.

Suurin ero on ruokavaliossa, joten teemme arkena omat ruokamme. Silti viikonloppuisin löydämme helposti yhteisymmärryksen, millaiseen ravintolaan menemme syömäään.

Vierailija
16/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää todella pitkistä ja hitaista juoksulenkeistä, minä nopeista ja hieman lyhyemmistä. Mies inhoaa katsoa jääkiekkoa, minä tykkään. Musiikissa jotain eroja myös. 

Vierailija
17/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidämme. Molemmat pidämme samoista ruuista (paria poikkeusta lukoonottamatta esim minä en pidä katkaravuista ja hän rakastaa niitä ja hän taas puolestaan ei pidä sienistä mutta minä pidän), videopeleistä, eläimistä, samanlainen musiikkimaku, pidetään samoista sarjoista ja elokuvista jne.

Vierailija
18/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot ja tietokoneet + muutama tietokonepeli, jota pelaamme yhdessä netin välityksellä omilta tietokoneiltamme.

Pidämme samankaltaisista ruuista. Samanlaiset erikoisemmat mieltymykset makuuhuoneen puolella.

Hän on kuin minä miespuolisena.

Vierailija
19/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli eroaisit, jos maku muuttuu. Tai kuten itselläni, kyky harrastaa liikuntaa muuttui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän