Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule ikinä löytämään kumppania

Vierailija
30.08.2024 |

Ikää 32, seurustelusuhteita 0. Deittisovelluksia kokeiltu ja vaikka niissä ihan mukavan oloisilta ihmisiltä on tullut treffikutsuja, niin jotain puuttuu. En siis ole yksillekään treffeille lähtenyt koska joku asia on ollut niin häiritsevä, että en ole halunnut tuhlata kenenkään aikaa. Mukavia keskusteluja oon silti käynyt :) Mutta treffisovellukset ei siis ole oma juttu ja missään muualla kukaan ei lähesty. En tosin duunipaikan lisäksi about missään muualla käykään. Ja miehessä kiinnostaa terve pääkoppa ja tavallisuus, jännämiestä en halua. Tässä kohtaa oon vaan todennut että ei sitä miestä tule 99,9% todennäköisyydellä koskaan löytymään. Jotenkin jännä tunne siitä vaan vaikkei toi muuten niin maailmanloppu olisikaan.

N32

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän ole jäätävän ylipainoinen? Jäätävä ylipaino ja sellainen pullamainen tätimäisyys karkottaa kyllä miehet. 

En ole. Kauan menikin että joku tätä ehdotti :D BMI himpun verran alle 20.

-ap

Vierailija
42/90 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin vähän liian kauan sellaisessa päähänpinttymässä että on pakko löytää mies. Olin varmaan jopa epätoivoinen. Etsimällä etsin miestä monta vuotta ja yritin muokata itseäni ja käytöstäni että saisin miehen ja parisuhteen. En saanut.

Nykyään ajattelen eritavalla. Parisuhde tulee jos on tullakseen. Tai se suhdemuoto voi olla jokin muukin. Ongelmani oli aina miestä etsiessä että minä halusin vaan suhteen että olisin normaali. Luulen syynä olevan etten alitajuisesti oikeasti ole edes halunnut suhdetta, vaan halunnut olla joku muu kuin olen. Ja tämä on vain minun kokemus ja koskee vain omaa elämääni. Jollekin toiselle parisuhde voi olla oikeasti elämäntarkoitus. Minulle se oli asia jota luulin haluavani koska en hyväksynyt itseäni.

Onneksi tulit järkiisi! Se "pakko saada mies" ajattelu on juuri kaikista pahinta ja vahingollista itselle ja muille. Itse tunnen yhden melkein nelikymppisen, joka ei ole vieläkään päässyt tuosta yli, joten hän on nytkin suhteessa aivan täysin itselleen sopimattoman ja kaikin puolin itseään huonomman miehen kanssa, koska pakko on joku olla tai muuten on "täysin yksin"(ei todellakaan ole, hän on sosiaalisin ihminen ikinä ja myös läheinen perheensä kanssa), tai "on noloa jos kukaan ei huoli"...ja kaikki muu mitä kirjoitit. Suunnittelee vielä lapsen hankkimista tuohon tilanteeseen, kun aika loppuu muuten :/ Kauhulla seuraan vierestä.

On todellakin paljon terveempää, että on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä sellaisenaan, ja suhteet ja ihmisten tapailut ovat vain potentiaalinen mukava lisä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene yökerhoon tänä iltana. Ykköset niskaan, lilaa luomeen ja otat pari rohkaisevaa. Olet nuori vielä. Älä ole negatiivinen se näkyy, hymyile. Hymy ei maksa mitään ja itsellekin tulee ok olo. Mene ja toimi.

Vierailija
44/90 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko miettinyt kumppania ulkomailta`??

Suomalainen mies on paras.

Vierailija
45/90 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tule enää löytämään, vaikka en täysin kokematon olekaan, jopa naimisissa asti käynyt. Mutta tunnen johdonmukaisesti vetoa väärään miestyyppiin enkä ole kiinnostunut kädenlämpöisestä suhteesta ilman vetoa. Joten yksinäinen loppuelämä lienee edessä.

Vierailija
46/90 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna menisin deittiappien kanssa treffeille mahdollisimman monen kanssa ja tutustuisin. Ne asiat, jotka häiritsee voi olla pelkkää pääsi tuotosta. Todellisuuden näkee vasta, kun tapaa kasvotusten.

Sain vain jotenkin sellaisen kuvan, että luot turhia mielikuvia jo ennen miehen tapaamista. Oikeasti, vasta kasvotusten kannattaa alkaa tekemään ihmisestä kunnollisia mielikuvia.

Vierailija
47/90 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna menisin deittiappien kanssa treffeille mahdollisimman monen kanssa ja tutustuisin. Ne asiat, jotka häiritsee voi olla pelkkää pääsi tuotosta. Todellisuuden näkee vasta, kun tapaa kasvotusten.

Sain vain jotenkin sellaisen kuvan, että luot turhia mielikuvia jo ennen miehen tapaamista. Oikeasti, vasta kasvotusten kannattaa alkaa tekemään ihmisestä kunnollisia mielikuvia.

Osuit naulan kantaan, mulla on tapana luoda asioista katastrofimielikuvia ja yleensä koskaan asiat ei oo niin kamalia todellisuudessa. Kiitos tästä muistutuksesta! Tiedän että oon itse pahin vastus itselleni, vaikka hassulta se kuulostaakin. Silti onneksi ihan peruspositiivinen :)

-ap

Vierailija
48/90 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko miettinyt kumppania ulkomailta`??

Älkää vaan raahatko niitä tänne, kantasuomalaisten veronmaksajien elätettäväviksi!!!

Vierailija
49/90 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, olen samanikäinen ja viimeksi olin ihastunut mieheen ja treffeillä joskus +20-vuotiaana. Ihan kelvoton sika, onneksi ei päädytty yhteen kun nyt miettii.  Sitten meni monta vuotta etten ollut kiinnostunut miehistä enkä naisista yhtään ja vannoin monta kertaa etten ikinä halua parisuhdetta, en ikinä ihastu. Olin tyytyväinen tilanteeseen. Nyt olen vähän ihastunut yhteen mieheen, joka ei ole kuitenkaan kiinnostunut takaisin. Ja ajattelin että hitto kai se on pakko mennä Tinderiin että voi saada edes enemmän treffikokemuksia. Tuo ihastumisen tunne sai aikaan sen että haluaa edes kokeilla. Eli ei koskaan kannata sanoa ei koskaan

Vierailija
50/90 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä treffeille kannata mennä liian vakavalla asenteella. Mietit että ainakin saat hyvät naurut myöhemmin jos se on kamalaa. Ja voi se olla kivaakin. Mene ihmeessä tapaamaan ihmisiä kun kerran pyytävät.

Vierailija
51/90 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä treffeille kannata mennä liian vakavalla asenteella. Mietit että ainakin saat hyvät naurut myöhemmin jos se on kamalaa. Ja voi se olla kivaakin. Mene ihmeessä tapaamaan ihmisiä kun kerran pyytävät.

Niin kaikkia meitä ei edes pyydetä. - Jotkut jopa haluavat ylläpitää myyttiä, että mies ei voisi edes olla tosissaan kiinnostunutkaan, ellei tekisi ainakin sen ensimmäisen aloitteen. Ja jota osa vielä täydentää, että miehen tulisi myös tarjota ja maksaa treffeillä, ainakin niillä ensimmäisillä.... 

Vierailija
52/90 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy töissä asiakkaina pääosin miehiä ja suurin osa on niin yksinkertaisia että karisee kaikki romanttiset harhaluulot. Eivät osaa edes palauttaa lautasta oikeaan kohtaan tiskikärryssä, sotkevat kuin pikkuvauvat. eivät osaa lukea ruokalistaa.

Vierailija
53/90 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian suuret odotukset ei saa olla, kannattaa tietysti tapailla niitä ihan ok tyyppejä, vaikka eivät heti sytyttäisikään. Kuitenkin täytyy muistaa pitää rimaa korkealla jotta ei saa vonkaajaa, lääppijää, stalkkeria tai muuta tasapainotonta tyyppiä riesakseen, niitä kun on mukana deittipoolissa. En pelottele, vaan totean tosiasiat. Terveen varovainen tulee olla ja vetää heti kunnon rajat, miten haluaa itseään kohdeltavan ja miten ei halua itseään kohdeltavan. 

Vierailija
54/90 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene yökerhoon tänä iltana. Ykköset niskaan, lilaa luomeen ja otat pari rohkaisevaa. Olet nuori vielä. Älä ole negatiivinen se näkyy, hymyile. Hymy ei maksa mitään ja itsellekin tulee ok olo. Mene ja toimi.

Tämä ei toimi alkottomilla, jotka haluavat alkottoman kumppanin ja joita ei kiinnosta yöelämä. Muuten ok neuvo. 

Vierailija
55/90 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene salille ja laihduta.

Vierailija
56/90 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sitten kumppari. Vain kirjaimen ero.

Vierailija
57/90 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa rimaa alemmaksi niin kyllä se sieltä löytyy, kuvia voi katsoa vaikka loppuiän ja etsiä parempaa sieltä kuvien seasta.

Vierailija
58/90 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti löydy ketään jos ajattelee, että treffeillä vaan tuhlaa toisen aikaa. Älä yliajattele vaan lähde niille treffeille avoimin mielin. Treffit on treffit eikä niiden päätarkoitus tarvitse olla loppuiän suhteen löytyminen. Terveemmältä pohjalta deittaillessa tavataan erilaisia ihmisiä ja opitaan mitä halutaan ja mitä ei. Lisäks treffeillä voi tavata monenlaisia ihmisiä ja voi syntyä monenlaisia ihmissuhteita, myös monia positiivisia jotka onkin jotain erilaista mitä alunperin halusit, mutta mistä ootkin huomannut tykkääväs. Odotusarvo treffeiltä ei siis aina ole parisuhteen haku, vaan potentiaalisiin ihmisiin tutustuminen monessa mielessä.

Tää on vähän kun irtokarkki hyllyllä. Etit ehkä sitä karkkia mitä haluut koko loppuelämäs syödä, mut et voi löytää sitä jos et uskalla maistaa/kokeilla mitään karkkeja. Lisäks voit yllättäen todeta et ei vitsi tää yks karkki on hyvä, en söis tätä loppuelämääni mut haluun vielä maistaa uudestaan. Tai sit että olipa hyvä kun maistoin tätä karkkia, en maista toiste mutta oli kyllä hyvä kokemus. 

Vierailija
59/90 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vielä luovuta, itse olin 33-vuotias kun löytyi ja suvussa vanhin seurustelun aloittanut oli 75 -vuotias. Rakkaus ei katso ikää.

Kiitos rohkaisusta, mutta kumppanin löytymiselle ei edes teoriassa ole mahdollisuuksia koska en tapaa vapaita sinkkumiehiä työpaikan ulkopuolella. Ens vuonna tarkoitus järjestää enemmän vapaa-aikaa, mutta rohkenen epäillä että tuskin heti uskallan lähteä totiseen miesjahtiin + en halua ketään etsimällä etsiä. Kiitos silti kivasta viestistä :)

-ap

mies pitäisi saada, mutta et ole valmis tekemään asian eteen mitään? 

Ongelma: En löydä ketään/vain väärät kiinnostuvat

Ratkaisu: Lähesty ITSE niitä ihmisiä jotka koet kiinnostavaksi

Vastaus: ...MIEHEN PITÄÄ TEHÄ ALOTE! 

60/90 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lähteä kyllä treffeille jonkin kivan, kiltin ja vähän nörtähtävän keski-ikäisen neitosen kanssa. Olen itse 45-vuotias luokanopettaja ja harrastan Seinfeldin, Frasierin sekä Ihmemiehen katselua, videopelejä, musisointia ja mökkeilyä joskus. Kiinnostaisi erityisesti silmälasipäiset naapurintyttömäiset neidot, jotka olisivat rauhallisia, fiksuja ja nauraisivat välillä mun vaivaannuttaville jutuille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä