Kehutaanko sinua koskaan?
Kehutko itse toisia?
Itse kuuluun siihen joukkoon joka ei juuri koskaan saa mitään kehuja. Toisia kehutaan sitten senkin edestä.
n35
Kommentit (11)
Mua kehuttiin tänään, sanottiin että olen loistava välttelemään työpaikkoja.
Ei kehuta.
Sen sijaan ohitseni kehutaan kyllä. Työelämässä, harrastuksessa, lapsen harrastuksessa (toimin jojona eräässä lajissa). Miten monta kertaa olen ollut tilanteessa, jossa useampi ihminen mainitaan nimeltä ja kerrotaa jotain hyvää heidän tekemisistään. Sitten minut ohitetaan ja jatketaan seuraavaan asiaan.
Olen alkanut ajatella, että en vain yllä sille tasolle mille muut. Että ehkä olen vajaaälyinen, mutta en vain tiedosta sitä. Minusta on muutaman vuoden sisällä tullut hiljaisempi, ja olen paljon vähemmän aloitteellisempi. En näe mitään järkeä panostaa, jos joku muu saa siitä kunnian tai panostus on yhtä tyhjän kanssa.
Sekin on melkein koomista, miten miestäni kyllä kehutaan joka välissä. Hän saa lahjojakin sukulaisilta, sekä omiltaan että minun, ja minä en koskaan :D
Minä itse yritän ajoittain rohkaistua sanomaan kehun. Ihan asiasta siis, mutta vaikka että tykkään jonkun kengistä tai kampauksesta yms. En sano mitään koskaan saadakseni vastakehuja. Yleensä jos asiaa mietin, huomaan jälkikäteen että eipä kukaan niissäkään juhlissa sanonut minulle mitään.
Kyllä joskus, minua kehutaan ja myös minä kehun.
Eilen sain kehuja killaltani wowissa kun hiilasin niin hyvin raidissa.
On joskus kehuttu mutta olen pyrkinyt irroittautumaan sekä kehuista että haukuista kun ne ei yleensä ole oikeudenmukaisia ja voi vaikuttaa vahvasti omaan motivaatioon jos ne ottaa vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei kehuta.
Sen sijaan ohitseni kehutaan kyllä. Työelämässä, harrastuksessa, lapsen harrastuksessa (toimin jojona eräässä lajissa). Miten monta kertaa olen ollut tilanteessa, jossa useampi ihminen mainitaan nimeltä ja kerrotaa jotain hyvää heidän tekemisistään. Sitten minut ohitetaan ja jatketaan seuraavaan asiaan.
Olen alkanut ajatella, että en vain yllä sille tasolle mille muut. Että ehkä olen vajaaälyinen, mutta en vain tiedosta sitä. Minusta on muutaman vuoden sisällä tullut hiljaisempi, ja olen paljon vähemmän aloitteellisempi. En näe mitään järkeä panostaa, jos joku muu saa siitä kunnian tai panostus on yhtä tyhjän kanssa.
Sekin on melkein koomista, miten miestäni kyllä kehutaan joka välissä. Hän saa lahjojakin sukulaisilta, sekä omiltaan että minun, ja minä en koskaan :D
Minä itse yritän ajoittain rohkaistua sanomaan kehun. Ihan asiasta siis, mutta vaikka että tykkään j
Sama. Minua ei kehuta, mutta minulle kehutaan muita. "Vitsi, että toi Maria on niin ihana ihminen!", "Kaarina on kyllä todella lahjakas", "siskosi on yksi mukavimmista ihmisistä, jonka olen tavannut".
Vierailija kirjoitti:
Mua kehuttiin tänään, sanottiin että olen loistava välttelemään työpaikkoja.
Kettuilukehuja suomalaiset on taitavia sanomaan.
Eip kyllä kehuta kovin usein...
Synnytys voi aiheuttaa naiselle ongelmia. Synnytykseen liittyy kivunlievitysreaktio joka voi ilmetä synnytyksen jälkeen sillä tavoin, että nainen tuntee vaginassaan väreitä nähdessään lapsen.
Tämä pelästyttää usein luonteeltaan ja moraaliltaan kunnolliset naiset ja he voivat pelätä uusien lasten synnyttämistä ja tähän löytyy apu kyllä lääkityksellä tai mikäli synnytyksessä käyttää vaikka epiduraalia. Olemme kuulleet epiduraalipuudutuksen käytön synnytyksessä estävän tämän reaktion lukittumisen päälle synnytyksen jälkeen, reaktiota voi hoitaa myös lääkityksellä synnytyksen jälkeen, naisen lihominen lapsen synnyttyä voi olla viite siitä, että hän käyttää tätä lääkitystä, hoikkana pysyminen synnytyksen jälkeen ei välttämättä tarkoita sitä, että nainen olisi kieltäytynyt lääkitsemästä tätä reaktiota pois, vaan hän voi vaikka noudattaa lääkityksen kanssa äärimmäisen tarkkaa ruokavaliota tai synnytyksessä käytetty oikeanlainen puudutusaine on estänyt reaktion synnyn.
Suomessa tästä asiasta puhutaan vähän, tuskin lainkaan mutta Virossa asiasta voidaan puhua vaikka julkisessa mediassa. Jostain syystä Suomessa tämä aihepiiri on täysin tabu.
Miksi reaktio joihinkin naisiin jää synnytyksen jälkeen on arvoitus, onko alapään värinätuntemusten tarkoitus muistututtaa pikkuaivotasolla naista siitä, että hakeutisi miehensä luokse ja tekisi uuden lapsen, vai jääkö kivunlievitysreaktio päällee vain ankaran tuskallisen synnytyksen jälkeen. Psykedeelisten huumeiden käyttö voi sekoittaa naisen pasmat joskus ja joku hermostoyhtyeys tukkeutuu ja nainen alkaa himoita lapsia, näin voi käydä naisen kanssa, joka muutenkin näyttää käyttäytyvän moraaliltaan arveluttavasti. Valitettavasti miehet jotka ovat joutuneet naispedofiilien uhreiksi voivat joutua kärsimään tästä asiasta, koska kunnollisetkin naiset jotka ovat hoitaneet lääkityksellä tämän reaktion kuntoon voivat kokea yhtäkkiä joutuvansa targetoiduiksi ja syyllistetyiksi. Tästäkin syytä on varmaan naispedofiilin uhriksi ilmoittautuneella edessään vaikeat ajat ja runsaasti kamppailua edessään....
Ei oikeastaan ikinä.