Positiivinen viestiketju!
Luetellaan tähän lempitekemisiä ja ideoita syksyyn kun pimeät illat tulevat ja töiden jälkeen ei ehdi aurinkoa enää näkemään! Tätä voi sitten lueskella kun loska ja tuuli vihmoo ulkona ja räntäsade iskee päin kasvoja.
Kommentit (5)
Ajattelin itse, että voisi ostaa sellaisen 1000 palaisen palapelin, niin voisi sitä vaikka rakennella, kuunnella samalla jotain jazz-musiikkia taustalla ja ehkä juoda lasin viiniä :D
-ap, N32
Sesonkiaika tulee! Rakastan sesonkeja ja tykkään koristella sesonkien mukaisesti. Syksy etenkin on ihanaa kun voi käyttää lämpimiä sävyjä sisustuksessa. Ja kun ukkostaa ja sataa kaatamalla on ihana kääriytyä vilttiin ja lukea sohvan nurkassa kirjaa tai katsoa miehen kanssa kauhuleffoja.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin itse, että voisi ostaa sellaisen 1000 palaisen palapelin, niin voisi sitä vaikka rakennella, kuunnella samalla jotain jazz-musiikkia taustalla ja ehkä juoda lasin viiniä :D
-ap, N32
Mulla on 1000 palan palapeli, ostin Prismasta, siinä on Helsingin rautatieasema. Sen kautta kuljin joskus päivittäin töihin. Pari kertaa olen lajitellut palat ja aloittanut, mutta luovuttanut. Ehkä olen liikkeellä väärällä asenteella. Tarvitaan leppoisuutta, ei tehokkuutta.
Jos sää on huono viikonloppuna, päätän aina järjestää kaikki lipaston laatikot ja kaapit. Vähän aikaa kun puurtaa, sää ei enää tunnukaan niin isolta esteeltä lähteä ulos.
vitut luetellaan mitään