52 vuotta ikää ja tytöttely+ setämiesten sekaantuminen senkuin jatkuu
Mikä siinä on? Olen 52 v nainen, ja silti minua vanhemmat miehet tytöttelevät. Lisäksi tulevat neuvomaan koko ajan.
Esim. tänään kaupan parkkipaikalla eräs setämies alkoi ohjeistamaan että en saisi ajaa auton keulaa niin lähelle kanttikiveä. Kanttikivi oli viistetty luiska ja auton keula ei ollut lähelläkään osua kiveykseen. Noin siinä näyttävät muutkin autonsa jättävän kun nyt tarkemmin katsoin. Alkoi oikein saarnaamaan että hän on nähnyt kuinka mini on rikkonut autonsa kun on törmännyt kiven reunaan.
Kerran yksi vanhempi setä alkoi huomauttelemaan että autostasi tippuu vettä. Ilmastointi oli päällä.
Miksi vanhat ukot tulee koko ajan neuvomaan?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja edellispäivän"ä vai oliko se eilen he kommentoivat sinun ostoksia, huoh. On sulla huono tuuri, kun koko ajan joku kohtelee ikävästi.
Ei ole ostoksia kommentoitu. Täällä on varmaan muitakin kirjoittajia kuin minä:)
Ap.
Tämä on se nainen joka tekee päivittäin näitä "järkeviä" aloituksia eli hän on palstan ns. kiltti trolli. Tunnistaahan tämän jo selvästi. Ei minua tosin häiritse, kai nämä parempia ovat suurelle osaa meistä kuin kaiken maailman an@@lipanotapaukset, heh. M41
Ei sillä ole mitään tekemistä iän kanssa vaan yksi keino vähätellä
Naiset ovat neuvoessa lapsellisia tuittupäitä. Ei edeslopouun viitsitä kuunnella kun sieltä jo tulee no kyl mä nyt ton tiedän!
Me miehet pidämme neuvomista ystävällisyyden ja reiluuden osoituksena. Voi olla että juuri tämän asian jo tiedänkin, mutta seuraava voi olla jo sellainen joka joskus päästää kiipelistä. Eri asia tietysti sellaiset jotka neuvovat asiassa mistä eivät tiedä oikeasti. Jä näiden huonojen neuvojen antajina naiset eivät todellakaan jää miesten jälkeen.
Pistä kunnon vaihdevuositantrum päälle seuraavalle neuvojalle, niin oppivat olemaan. Mitäs olet kiltti hyssykkä. Anna tulla vaan raivo ulos... kyllä setämiehet (ja muutkin) kaikkoavat.
ällös murehdi mummu. olen syntymätön poikasi toisesesta ulottuvuudesta ja minä en tytöttele enkä mansplainaa. valitsen tietokonepelit ja huumeet. olen tolkun poikasi, täydellinen.
Vanhenevat miehet vain yrittävät olla hyödyksi. Tai sitten toivovat kaunista hymyäsi näkyviin.
Miksi naisten pitäisi aina olla hyvällä tuulella?
Onneksi jotkut sentään vielä puhuvat, yrittävät auttaa. "Kiitos huolenpidosta" hymyn kera riittää.
Kyllä minua saa tytötellä. Eikä haittaa vaikka pojitellaankin, miesvaltaisella alla.
N 60 v.
Ehkä te tytöt jonain päivänä opitte.
No eikö se tuossa iässä ala olla jo kivaa, viehätysvoima kuitenkin alkaa hiipua päälle viisikymppisenä..
Synnytys voi aiheuttaa naiselle ongelmia. Synnytykseen liittyy kivunlievitysreaktio joka voi ilmetä synnytyksen jälkeen sillä tavoin, että nainen tuntee vaginassaan väreitä nähdessään lapsen.
Tämä pelästyttää usein luonteeltaan ja moraaliltaan kunnolliset naiset ja he voivat pelätä uusien lasten synnyttämistä ja tähän löytyy apu kyllä lääkityksellä tai mikäli synnytyksessä käyttää vaikka epiduraalia. Olemme kuulleet epiduraalipuudutuksen käytön synnytyksessä estävän tämän reaktion lukittumisen päälle synnytyksen jälkeen, reaktiota voi hoitaa myös lääkityksellä synnytyksen jälkeen, naisen lihominen lapsen synnyttyä voi olla viite siitä, että hän käyttää tätä lääkitystä, hoikkana pysyminen synnytyksen jälkeen ei välttämättä tarkoita sitä, että nainen olisi kieltäytynyt lääkitsemästä tätä reaktiota pois, vaan hän voi vaikka noudattaa lääkityksen kanssa äärimmäisen tarkkaa ruokavaliota tai synnytyksessä käytetty oikeanlainen puudutusaine on estänyt reaktion synnyn.
Suomessa tästä asiasta puhutaan vähän, tuskin lainkaan mutta Virossa asiasta voidaan puhua vaikka julkisessa mediassa. Jostain syystä Suomessa tämä aihepiiri on täysin tabu.
Miksi reaktio joihinkin naisiin jää synnytyksen jälkeen on arvoitus, onko alapään värinätuntemusten tarkoitus muistututtaa pikkuaivotasolla naista siitä, että hakeutisi miehensä luokse ja tekisi uuden lapsen, vai jääkö kivunlievitysreaktio päällee vain ankaran tuskallisen synnytyksen jälkeen. Psykedeelisten huumeiden käyttö voi sekoittaa naisen pasmat joskus ja joku hermostoyhtyeys tukkeutuu ja nainen alkaa himoita lapsia, näin voi käydä naisen kanssa, joka muutenkin näyttää käyttäytyvän moraaliltaan arveluttavasti. Valitettavasti miehet jotka ovat joutuneet naispedofiilien uhreiksi voivat joutua kärsimään tästä asiasta, koska kunnollisetkin naiset jotka ovat hoitaneet lääkityksellä tämän reaktion kuntoon voivat kokea yhtäkkiä joutuvansa targetoiduiksi ja syyllistetyiksi. Tästäkin syytä on varmaan naispedofiilin uhriksi ilmoittautuneella edessään vaikeat ajat ja runsaasti kamppailua edessään...
Vierailija kirjoitti:
Onneksi jotkut sentään vielä puhuvat, yrittävät auttaa. "Kiitos huolenpidosta" hymyn kera riittää.
Olen ollut iloinen, kun joku "setä" on huomauttanut autosta tippuvasta vedestä. Oli aiheellista, jäähdytin oli rikki.
Vierailija kirjoitti:
Ajokortti ollut 1990-luvun alusta asti. Enkä ole mikään hissukkakuski muutenkaan.
Ap.
No relaa vähän beibi. Ottaisit kohteliaisuutena kehut ja tytöttelyt. Sua olis ihana puristaa pyllystä. <3
Sanopa muuta, miksi pitää tytötellä? Minuakin tytötteli taksikuski joka on samaa ikäluokkaa kuin minäkin eli 60 molemmin puolin. Kai se on jokin miesten tapa alistaa naisia vielä tässäkin iässä. Osoittaa että ollaan heidän mielestään alempiarvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 57 ja saa tytötellä. Miehet tulee vaan tekemään tuttavuutta kun isällisesti neuvovat.
Luulen kanssa että keksivät tikusta asiaa että pääsevät jutulle. Et vaan ole huomannut että ovat tykästyneet.
On se sosiaalinen kanssakäyminen taas niin rankkaa..... hoh hohhoijaa.
Luulen että sitä pidettäisiin pahana jos kutsuisin 52v naista ikänäiseksi, wanhusnaiseksi, mummeliksi, mamsseliksi, kurpaksi tms. Saattaisin käyttää nimitystä rouva, tai rouvaseni. Tyttö tarkoittaa kaunotarta joka ei vielä ole rusinoitunut, eli iältään alle 30v .
Oletko ap itse huomannut, että itsekin olet jo tätinainen iässä? Olen työskennellyt koko ikäni miesvaltaisilla alalla. Todellakin on vuosien aikana välillä neuvottu ja hyvä niin. En ihan saa kiinni tästä setä tuli neuvomaan kriisistä.
Tarviiko ketään tytötellä tai alkaa jotain lievää kuuskymppistä opettamaan jossain auton parkkeeraamisessa? Ei minusta. Jos apua pyydetään se on eri juttu. Mutta aloittaja ei aamuisella kauppareissullaan tarvinnut kommentointia.