52 vuotta ikää ja tytöttely+ setämiesten sekaantuminen senkuin jatkuu
Mikä siinä on? Olen 52 v nainen, ja silti minua vanhemmat miehet tytöttelevät. Lisäksi tulevat neuvomaan koko ajan.
Esim. tänään kaupan parkkipaikalla eräs setämies alkoi ohjeistamaan että en saisi ajaa auton keulaa niin lähelle kanttikiveä. Kanttikivi oli viistetty luiska ja auton keula ei ollut lähelläkään osua kiveykseen. Noin siinä näyttävät muutkin autonsa jättävän kun nyt tarkemmin katsoin. Alkoi oikein saarnaamaan että hän on nähnyt kuinka mini on rikkonut autonsa kun on törmännyt kiven reunaan.
Kerran yksi vanhempi setä alkoi huomauttelemaan että autostasi tippuu vettä. Ilmastointi oli päällä.
Miksi vanhat ukot tulee koko ajan neuvomaan?
Kommentit (48)
Ei kyllä silmään sattunut missä kohti tuossa tytöteltiin. Tuossa varmaan hyvää hyvyyttä yritetty auttaa/neuvoa mutta AP ottaa sen loukkauksena. Onhan se elämä varmasti hankalaa kun kaikki miesten sanomiset otetaan v i t t u i l u n a. Jotkut sitten näkee ongelmia siellä missä niitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Sanopa muuta, miksi pitää tytötellä? Minuakin tytötteli taksikuski joka on samaa ikäluokkaa kuin minäkin eli 60 molemmin puolin. Kai se on jokin miesten tapa alistaa naisia vielä tässäkin iässä. Osoittaa että ollaan heidän mielestään alempiarvoisia.
Joo pitää ensi kerralla kutsua sinua mummoksi
Nämä on näitä vanhan mummon hoirailuja. Alkaa ilmetä kun ikää tulee. Känkkäränkkä päällä koko ajan.
Annapa pimppiä niille paapoille, annapa. Eivät ole vuosiin saanet ja yrittävät keski-ikäisiä naisia epätoivoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin sitä yritetään väkisin mustamaalata miehiä.
Kuvottavaa ja oksettavaa. Hv.
Kyllä ne nolaa itsensä ihan itse
Minullekin yksi setä tuli huitomaan kun peruutin asuntoautoa metsän reunaan.
.Avasin ikkunan ja setä sanoi että siellä on puu. No,minulla on peruutuskamera, joten ei ollut ongelma🤣 Katson kyllä ennen peruuttamista muutenkin minkälainen paikka on
Ihan kuin olisin ollut eka kertaa ratissa sedästä päätellen.Vasta 45 vuotta kortti ollut...😁
Joskus joku sietä on kysynyt että ihanko itse ajan sillä autolla 😂
Oma reseptini: kehitä oikein veemäinen perusilme.
Minulle se kehittyi ihan itsestään kaikkien kähmivien ja härskejä puhuvien miesten ansiosta.
Ehkä sun habitus antaa hieman heikkolahjaisen kuvan sinusta, ja ihan hyvää hyvyyttään ne tulee sanomaan neuvoja asiallisesti.