Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Roope Bob Tikkanen tuomittu. Väitti, että vaimo pyysi lyömään. Huh huh. Tämmönen psykiatri. Kuinka moni psykiatri syyllistynyt rikoksiin?

Vierailija
30.08.2024 |

Tässä se nähdään.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen tässä monesti miettinyt että hänen fancy suomenruotsalainen seurapiirielämänsä taitaa olla menneen talven lumia... 

Vierailija
22/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittaa saada syyntakeettomuuden, eli että olisi esim skitsofreenisena kuullut kuinka haluaa tulla tapetuksi. Psykiatrisessa sairaalassahan olisi kuin kotonaan ja pääsisi avohoitoon jossain kohtaa. Hänhän tietää tasan tarkkaan miten nää jutut menee ja millä keinoin saa mt-tutkimuksestaan  syyntakeettomuuden.

Sä olet täysin ulalla. Koko kommentti on silkkaa shaissea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen tässä monesti miettinyt että hänen fancy suomenruotsalainen seurapiirielämänsä taitaa olla menneen talven lumia... 

Mutta sai Tikkis panea sitä rikasta suomenruotsalaista vosua.

Ei huono...

Vierailija
24/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhaajan nimeä taivasteleville: hän on puoliksi yhdysvaltalainen. Roope ollut nimenä liian lähellä Robertia (jonka lempinimi perinteisesti Bob), joten päädytty nimeämään Roope Bobiksi eikä Roope Robertiksi.

Suomessa on paljon puoliamerikkalaisia tuossa ikäpolvessa, joilla on vastaava nimiyhdistelmä. Itse tunnen tyypin nimeltä Ismo Joe. Ja yhdessä opiskelijaluettelossa oli sisarukset Antti Wayne ja Anniina Janet.

Vierailija
25/26 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut apinathan tunnettuja siitä et imitoi muita ei kai ihmiset ois verrattavissa niihi..

Vierailija
26/26 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta oli se, että aikoi hukuttautua vaimonsa ruumiin kanssa.

"Hän aikoi lauantaiaamuna ajaa autolla mereen ja hukuttautua vaimonsa ruumiin kanssa".

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c65e0156-9e83-407e-9f67-164c49e04f38