Roope Bob Tikkanen tuomittu. Väitti, että vaimo pyysi lyömään. Huh huh. Tämmönen psykiatri. Kuinka moni psykiatri syyllistynyt rikoksiin?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Koittaa saada syyntakeettomuuden, eli että olisi esim skitsofreenisena kuullut kuinka haluaa tulla tapetuksi. Psykiatrisessa sairaalassahan olisi kuin kotonaan ja pääsisi avohoitoon jossain kohtaa. Hänhän tietää tasan tarkkaan miten nää jutut menee ja millä keinoin saa mt-tutkimuksestaan syyntakeettomuuden.
Sä olet täysin ulalla. Koko kommentti on silkkaa shaissea.
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen tässä monesti miettinyt että hänen fancy suomenruotsalainen seurapiirielämänsä taitaa olla menneen talven lumia...
Mutta sai Tikkis panea sitä rikasta suomenruotsalaista vosua.
Ei huono...
Murhaajan nimeä taivasteleville: hän on puoliksi yhdysvaltalainen. Roope ollut nimenä liian lähellä Robertia (jonka lempinimi perinteisesti Bob), joten päädytty nimeämään Roope Bobiksi eikä Roope Robertiksi.
Suomessa on paljon puoliamerikkalaisia tuossa ikäpolvessa, joilla on vastaava nimiyhdistelmä. Itse tunnen tyypin nimeltä Ismo Joe. Ja yhdessä opiskelijaluettelossa oli sisarukset Antti Wayne ja Anniina Janet.
mut apinathan tunnettuja siitä et imitoi muita ei kai ihmiset ois verrattavissa niihi..
Uutta oli se, että aikoi hukuttautua vaimonsa ruumiin kanssa.
"Hän aikoi lauantaiaamuna ajaa autolla mereen ja hukuttautua vaimonsa ruumiin kanssa".
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c65e0156-9e83-407e-9f67-164c49e04f38
Sitä olen tässä monesti miettinyt että hänen fancy suomenruotsalainen seurapiirielämänsä taitaa olla menneen talven lumia...