Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roope Bob Tikkanen tuomittu. Väitti, että vaimo pyysi lyömään. Huh huh. Tämmönen psykiatri. Kuinka moni psykiatri syyllistynyt rikoksiin?

Vierailija
30.08.2024 |

Tässä se nähdään.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan hänen potilaistakaan on ollut noin hullu.

Vierailija
2/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kuin jostain elokuvasta. Miten oikeassa elämässä voi tapahtua tällaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kuin jostain elokuvasta. Miten oikeassa elämässä voi tapahtua tällaista. 

Koska totuus on usein tarua ihmeellisempää.

Tämän takia True Crime dokumentit ja tositapahtumiin perustuvat leffat on niin hyviä, ne on niin käsittämättömiä.

Vierailija
4/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se Timikin on koko ajan ollut siinä rajapinnassa että onko rikollinen vai ei.

Vierailija
5/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla semmoinen pääkeissi kuten moni muukin psykiatri eli omien mt - ongelmien vuoksi hakeudutaan tuolle alalle

Vierailija
6/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Roope vaihtanut nimeä jossain kohtaa aikuisena, vai antaako joku vanhempi pojalleen nimeksi tosiaan Roope Bob?

Vierailija
7/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan Bob olla puhunut totta.  Ollut perheriita päällä ja vaimo huutanut että lyö vain sillä kädessäsi olevalla kynttilänjalalla, jos uskallat, ja Bob on sisuuntunut ja lyönyt.

Vierailija
8/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vaimo pyysi"

Vierailija
9/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ammatti ei tee ihmisestä itsestään mitenkään erityisen hyvää. Poliiseissakin on rikollisia, lääkäreissäkin on sairaita ja hulluja, hoitajissakin on kaikenlaisia ihmisiä. Monenlaista mahtuu mukaan. 

Vierailija
11/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhuleffasta, mereen ajo autolla koko perhe kyydissä oli tosi spooky.

Vierailija
12/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bop on syytön!

Vierailija
13/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen psykiatrinen sairaanhoitaja. Pitää paikkansa, että ihmiset, joilla on ongelmia ja traumoja, niin hakeutuu tälle alalle. Ainakin minun kohdalla pitää paikkansa. En ole kuitenkaan murhannut ketään. Toivottavasti en tule murhaamaankaan. 

Vierailija
14/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee miehen toinen nimi, Bob. Se ei sovi yhteen miehen muiden nimien kanssa. 😂

Vierailija
15/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin monet joilla on pahoja ongelmia itsellään, hakeutuu mt-hommiin. Tunnen erään jolla on kaikkia diagnooseja ja opiskelee terapeutiksi.

Vierailija
16/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen psykiatrinen sairaanhoitaja. Pitää paikkansa, että ihmiset, joilla on ongelmia ja traumoja, niin hakeutuu tälle alalle. Ainakin minun kohdalla pitää paikkansa. En ole kuitenkaan murhannut ketään. Toivottavasti en tule murhaamaankaan. 

Juu, hullut hoitaa niitä toisia hulluja ja toivovat samalla paranevansa itsekin.

Näinhän se menee...

Vierailija
17/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittaa saada syyntakeettomuuden, eli että olisi esim skitsofreenisena kuullut kuinka haluaa tulla tapetuksi. Psykiatrisessa sairaalassahan olisi kuin kotonaan ja pääsisi avohoitoon jossain kohtaa. Hänhän tietää tasan tarkkaan miten nää jutut menee ja millä keinoin saa mt-tutkimuksestaan  syyntakeettomuuden.

Vierailija
18/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Roope vaihtanut nimeä jossain kohtaa aikuisena, vai antaako joku vanhempi pojalleen nimeksi tosiaan Roope Bob?

Mietin ihan samaa 😂 Luultavasti on. Tai haluaisin uskoa ettei vanhempansa n. 50 vuotta sitten keksineet tuollaista typerää nimiyhdistelmää?!

Vierailija
19/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavinta olisi se jos mielenterveystyössä olisi ihmisiä joilla EI ole kokemusta erilaisista mielenterveysongelmista. Ongelman synnyn, vaiheet, ja paranemisprosessin läpikäyneellä on hyvä samaistumispinta asiaan. Hienoa myös jos on kokemusta mt-lääkityksestä.

Vierailija
20/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope taitaa olla suomenruotsalainen? Monilla suomenruotsalailla on vähän erikoisia nimiyhdistelmiä, tyyliin John Virtanen. Bob on aika yleinen Robertin (Roope) lempinimi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi