Sami & Victor Webinaari - oman elämäni pomo kokemuksia?
Katsoin eilen Webinaarin, lopussa paketin hinta olisi ollut 1499e, nyt hinta 2999e. Katsoiko Vauva palstalaiset eilen tätä webinaaria, jos joku katsoi niin kiinnostuitko paketista jota myivät?
Kommentit (432)
Jokaisella on itsellään oikeus päättää, miten aikansa käyttää ja mihin rahansa laittaa. Oma mielipiteeni on, että sessioista oppii paljon ja saa ideoita. Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa. Osallistun jatkossakin.
Tämä ei ole miljoonaa euroa nähnytkään: https://www.finder.fi/IT-konsultointi+IT-palvelut/MentorMind+Oy/Maarian…
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole miljoonaa euroa nähnytkään: https://www.finder.fi/IT-konsultointi+IT-palvelut/MentorMind+Oy/Maarian…
2024 heidän toiset yritykset teki kuitenkin n. 800 000 euroa. Ovat vastanneet myös livessä kysymyksiin tästä avoimesti, että MentorMind on startattu kunnolla vasta 2025
Siis en tiedä johtuuko tästä että oon viime aikoina lukenut liikaa uutisia tekoälystä, mutta tuntuu että koko ajan tulee vastaan toinen toistaan oudompia väitteitä. Kaveri sanoi, että tekoälyä käytetään jo säätämään sääennusteita ja pörssikursseja. Jos se pitää paikkansa, niin en yhtään ihmettelisi vaikka kohta kahvipaketin hinta nousisi sen takia. Yksi sanoo että AI vie kaikki työpaikat, joku sanoo että se luo niitä lisää, kolmas väittää että se mullistaa koko talouden ja neljäs että mitään ei oikeasti tapahdu. Ja sitten sitä jää vaan miettimään, että kuka näistä oikeasti tietää esimerkiksi ne AI:n generoimat kuvat välillä en tiedä onko se hyvä asia vai ei. Toisaalta niillä saa nopeasti kaikenlaista aikaiseksi, mutta sitten kun katsoo tarkemmin niin kädet on väärässä asennossa ja tausta näyttää joltain unelta. Mutta taas, jos ei tiedä mitä katsoo, niin sehän näyttää ihan aidolta. Tulee mieleen, että ehkä koko meidän käsitys aidosta on muuttumassa. Mitä sitten jos kohta ei voi enää sanoa, onko joku kuva otettu kameralla vai keksitty koneessa?Ja entäs sitten se, että tekoäly kirjoittaa tekstejä. Jos joku teksti tuntuu vähän turhan sujuvalta, niin alkaako automaattisesti epäillä, että tämän onkin tehnyt kone? Mutta sitten taas, jos teksti on sekavaa, niin ehkä sekin on tekoäly, joka yrittää olla liian inhimillinen. En enää tiedä kumpi on kumman merkki.Lisäksi on kaikki ne jutut mitä ei näy. Algoritmit, jotka suosittelee meille mainoksia ja sisältöjä. Jos näet viisi kertaa saman mainoksen päivässä, niin onko se tekoälyn päätös, vai oliko se oma klikkaus, joka sen aiheutti? Vai onko ne kaikki vain sattumaa? Ja sitten joku sanoo että tekoäly hallitsee jo nyt 80 % internetin liikenteestä, ja joku toinen väittää että luku on ihan keksitty.Sitten on vielä se kysymys, että onko tekoäly oikeasti älykäs vai vaan tosi nopea laskin, joka osaa yhdistellä asioita. Jos se kerran pystyy voittamaan ihmisen shakissa ja go:ssa, mutta samalla se ei ymmärrä miksi kissan tassu ei voi olla seitsemän sormen pituinen, niin mitä se älykkyys oikeastaan on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2024 heidän toiset yritykset teki kuitenkin n. 800 000 euroa. Ovat vastanneet myös livessä kysymyksiin tästä avoimesti, että MentorMind on startattu kunnolla vasta 2025
Löytyi Funnel4You ja Floating Media Oy ja tarkistin niin täsmää tuo 800k kuten ovat puhuneet.. Joten todennäköisesti 2025 liikevaihto tulee olemaan enemmän, jos ovat pelkästään mainoksiin käyttäneet jo 400 000 euroa tänä vuonna.
Pitäisikö joidenkin hieman rauhoittua näiden kommenttien kanssa? XD
Todella läpinäkyvää. Heti, kun sanotaan tämän olevan negatiivisten kommenttien peittelyä tulee kymmeniä kirjoitusta, miten tämä on positiivisten kokemusten peittelyä.. 😂 Ihan oikeasti? Pian tulee varmaan taas sata, miten tämä on positiivisten kommenttien peittelyä tai jotain ihme settiä.
Mitähän sekin kertoo valmennuksesta, että tälläistä pitää harrastaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyi Funnel4You ja Floating Media Oy ja tarkistin niin täsmää tuo 800k kuten ovat puhuneet.. Joten todennäköisesti 2025 liikevaihto tulee olemaan enemmän, jos ovat pelkästään mainoksiin käyttäneet jo 400 000 euroa tänä vuonna.
Ei edelleenkään miljoonaa ja nuokin ansaittu siten, ettei ole palautettu rahoja tyytymättömille asiakkaille. Epäeettisesti ansaittuja.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on itsellään oikeus päättää, miten aikansa käyttää ja mihin rahansa laittaa. Oma mielipiteeni on, että sessioista oppii paljon ja saa ideoita. Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa. Osallistun jatkossakin.
Näinhän se on
Mentormind spämmää että saavat tämän keskustelun täältä hävitettyä. 😄
Lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Minä luotan siihen, että jos joku on menestynyt jossakin, hän voi myös siinä auttaa muita menestymään. Sami ja Victor ovat tehneet reilusti yli miljoona euroa digituotteilla. Ainakin minuun se teki vaikutuksen, heidän positiivisen energian ja ulosantinsa lisäksi. Osallistuin heidän Pakosuunnitelma-tapahtumaan ja liityin mukaan valmennukseen, sillä minusta aidosti tuntui, että jos joku niin he voivat auttaa minua liiketoiminnassani. Minulla on opettaja-taustaa ja materiaalia tekstin sekä videoiden muodossa, mutta ei ole ollut aiemmin mitään ymmärrystä liiketoiminnasta saatika mainoksista. MDM-ohjelmasta olen oppinut paljon. Olen pystynyt luomaan oman digituoteperheen, myyntisivut ja ensimmäiset mainokset ovat käynnissä. Myyntiä on tullut maltillisesti, mutta olen tyytyväinen siihen mitä olen saanut aikaan. Sami ja Victor ovat energisiä tyyppejä ja taitavia työssään.
Spämmillä yritetään hukuttaa kaikki nämä positiiviset kommentit
Vierailija kirjoitti:
***VAROITUS***
Tässä ketjussa yritetään aktiivisesti piilottaa kaikki kommentit, jotka sisältävät kriittistä palautetta valmennuksesta.
Käykää lukemassa keskustelun ensimmäisiä sivuja. siellä näkyy selkeästi osallistujien aidot kokemukset ja pettymykset. Moni kertoo, ettei kurssi ole vastannut luvattua, eikä rahalle ole saatu vastinetta.
On huomionarvoista, että positiivisia kokemuksia ei kukaan yritä vaientaa. niitä saa ja voi kertoa vapaasti. Sen sijaan heti kun keskustelu kääntyy ongelmiin, negatiiviset kommentit hukutetaan tai yritetään painaa alas spämmin avulla. Tämä kertoo jo itsessään paljon siitä, mitä täällä yritetään peittää.
Avoin ja rehellinen keskustelu tarkoittaa sitä, että molemmat puolet pääsevät kuuluviin. Jos kriittiset äänet jatkuvasti hiljennetään, ulkopuolinen voi kysyä itseltään: miksi niin tehdään, jos kurssit todella kestäisi
Samaa mieltä! Kunnon koijareita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luotan siihen, että jos joku on menestynyt jossakin, hän voi myös siinä auttaa muita menestymään. Sami ja Victor ovat tehneet reilusti yli miljoona euroa digituotteilla. Ainakin minuun se teki vaikutuksen, heidän positiivisen energian ja ulosantinsa lisäksi. Osallistuin heidän Pakosuunnitelma-tapahtumaan ja liityin mukaan valmennukseen, sillä minusta aidosti tuntui, että jos joku niin he voivat auttaa minua liiketoiminnassani. Minulla on opettaja-taustaa ja materiaalia tekstin sekä videoiden muodossa, mutta ei ole ollut aiemmin mitään ymmärrystä liiketoiminnasta saatika mainoksista. MDM-ohjelmasta olen oppinut paljon. Olen pystynyt luomaan oman digituoteperheen, myyntisivut ja ensimmäiset mainokset ovat käynnissä. Myyntiä on tullut maltillisesti, mutta olen tyytyväinen siihen mitä olen saanut aikaan. Sami ja Victor ovat energisiä tyyppejä ja taitavia työssään.
Spämmillä yr
Ulkopuolisen silmin koko tämä ketju näyttää aika erikoiselta. Tuntuu siltä, että joka välissä isketään samoilla väitteillä uudestaan ja uudestaan, ja lopulta fiilis on enemmän hyökkäys kuin aito keskustelu. Kun katsoo kokonaisuutta, niin näyttää vahvasti siltä, että Samin ja Victorin kilpailijat ovat iskeneet tänne kunnolla. Eikä se sinänsä ole mikään ihme jos joku onnistuu kasvattamaan liiketoimintaa noin nopeasti, niin kyllähän se väistämättä syö markkinaa muilta. Asiakkaita siirtyy sinne missä on uutta ja toimivaa, ja se ärsyttää joitakin.
Vierailija kirjoitti:
Ulkopuolisen silmin koko tämä ketju näyttää aika erikoiselta. Tuntuu siltä, että joka välissä isketään samoilla väitteillä uudestaan ja uudestaan, ja lopulta fiilis on enemmän hyökkäys kuin aito keskustelu. Kun katsoo kokonaisuutta, niin näyttää vahvasti siltä, että Samin ja Victorin kilpailijat ovat iskeneet tänne kunnolla. Eikä se sinänsä ole mikään ihme jos joku onnistuu kasvattamaan liiketoimintaa noin nopeasti, niin kyllähän se väistämättä syö markkinaa muilta. Asiakkaita siirtyy sinne missä on uutta ja toimivaa, ja se ärsyttää joitakin.
Selkeä juttu, paistaa läpi koko ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Moro Sami tai Victor! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moro Sami tai Victor! :D
Mietin ihan samaa! XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
***VAROITUS***
Tässä ketjussa yritetään aktiivisesti piilottaa kaikki kommentit, jotka sisältävät kriittistä palautetta valmennuksesta.
Käykää lukemassa keskustelun ensimmäisiä sivuja. siellä näkyy selkeästi osallistujien aidot kokemukset ja pettymykset. Moni kertoo, ettei kurssi ole vastannut luvattua, eikä rahalle ole saatu vastinetta.
On huomionarvoista, että positiivisia kokemuksia ei kukaan yritä vaientaa. niitä saa ja voi kertoa vapaasti. Sen sijaan heti kun keskustelu kääntyy ongelmiin, negatiiviset kommentit hukutetaan tai yritetään painaa alas spämmin avulla. Tämä kertoo jo itsessään paljon siitä, mitä täällä yritetään peittää.
Avoin ja rehellinen keskustelu tarkoittaa sitä, että molemmat puolet pääsevät kuuluviin. Jos kriittiset äänet jatkuvasti hiljennetään, ulkopuolinen voi kysyä itseltään: miksi niin tehdään, jos kurssit todella kestäisi
Jeep, en ole ikinä nähnyt näin sekoitettua ketjua vauvalla.
Vierailija kirjoitti:
Sami ja Victor, tämä ketju olisi hyvä paikka pysähtyä ja oikeasti reflektoida omaa tekemistänne. Jos valmennus toimisi niin kuin on luvattu, tällaisia keskusteluja ei edes syntyisi. tyytyväiset asiakkaat pitäisivät kyllä huolen positiivisesta näkyvyydestä.
Moni täällä jakaa kriittisiä kokemuksiaan, ja niiden sivuuttaminen tai selittely ei vie asiaa eteenpäin. Sen sijaan teillä olisi nyt mahdollisuus osoittaa, että olette valmiita kuuntelemaan ja ottamaan palautteesta koppia. Rehellinen palaute, vaikka se olisi ikävääkin, on arvokkain väline kehittää toimintaa niin, että tulevaisuudessa asiakkaiden luottamus vahvistuu.
Nämä teidän spämmi linkit ja kommentit eivät auta luottamuksen luonnissa yhtään. On läpinäkyvää että koittaessa piilottaa kaikki relevantin kommentit spämmien joukkoon oli se sitten kritiikkiä tai positiivista.
Joku tutkiva journalisti voisi tehdä tästä koko kuviosta jutun. Pikkaisen pitäisi jälytyskellot soida kun näin yritetään sotkea koko asiallinen keskustelu. :)
Ei tuollaista kukaan kehtaisi myöntää. M51