Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sami & Victor Webinaari - oman elämäni pomo kokemuksia?

Vierailija
30.08.2024 |

Katsoin eilen Webinaarin, lopussa paketin hinta olisi ollut 1499e, nyt hinta 2999e. Katsoiko Vauva palstalaiset eilen tätä webinaaria, jos joku katsoi niin kiinnostuitko paketista jota myivät? 

Kommentit (432)

Vierailija
381/432 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös nuo mainostanut joskus siihen tyyliin "Onko sinulla jooga rutiini tai oletko selvinnyt erosta? Näetkö? Sinulla on osaamista mitä myydä."

Jos satut omistamaan jooga rutiinin muttet oikeasti tunne lajia et ole sopiva opettamaan sitä. Eikä erosta selviytyminen tee kenestäkään terapeuttia tai asiantuntijaa. Kyllä aika naurettavaa, jos näin pienestä voi olla asiantunteva luomaan verkkovalmennuksen. Valmennuksia, kun on muutenkin pilvin pimein..  

minä ostaisin kurssin miten selviytyä erosta.. yli 10v suhde päättyi kuukausi sitten ja kyllä tämä rankkaa on

Se, että joku on selviytynyt erosta ei tee hänestä pätevää henkilöä myymään kurssia. Saatika tarkoita hänen metodeiden olleen oikeasti hyviä tai terveellisiä.

Edellinen kommentti siis vastaus tähän.

Vierailija
382/432 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin säälittävää kun nämä itse kehuvat ja kommentoivat "asiakkaina".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/432 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin säälittävää kun nämä itse kehuvat ja kommentoivat "asiakkaina".

Selvästi seuraavat tätä keskustelua ja sopiviin kohtiin tunkevat näitä feikkitestimoniaaleja + niiden puolustelua, ja jopa webinaarinsa linkkiä. Kaikki on selvästi 1 tai 2 kirjoittajan tekemiä ja huvittaa, miten ovat jopa laittaneet kopiona täsmälleen samoja feikkisuositteluja uudelleen. Punoneet sellaisen valheiden verkon, etteivät enää itsekään muista mitä ovat valehdelleet minnekin. Ja nyt tähänkin tulee varmasti puolustelua, että ihan aitoja kokemuksia on. Sori mutta en usko.

Vierailija
384/432 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Kuinka moni yritys panostaa näin paljon keskustelupalstaan ? XD

Vierailija
385/432 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin mukana tänään livessä ja tykkäsin siitä, miten konkreettisesti siellä käytiin läpi käytännön juttuja. Tekoälystä sellaisia asioita mistä en ole koskaan kuullutkaan vaikka yli vuoden opiskellut alaa. Kannatti osallistua

Olen osallistunut muutamaankin liveen, ja ei siellä kyllä mitään konkreettista käydä läpi, kunhan kehuvat itseään.

Olen yli kuusikymppinen ja käytän AI:ta aika sujuvasti. Teen kuvia ja videoita. Mutta vain hyvällä yleissivistyksellä saa suodatettua teköälyn jutuista väärät asiat pois, samaten kuin videoista editoitua asiaankuulumattomat kuvat.

Ne tekoälyn generoimat kuvat, joita Sami siellä viikoittain esittelee, valitettavasti asiaa vähänkin tuntevan silmiin paljastuvat AI:n generoimiksi.

Toinen juttu on sitten se, että nykyään netissä on kaikenlaisia huuhaakursseja, varsinkin näitten itseoppineiden hyvinvointivalmentajien tekemiä sellaisia. Toivottavasti mahdollinen asiakaskunta oppii pian mediakriittisemmäksi.

Vierailija
386/432 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa vaikuttaa siltä, että jollakin on jäänyt päivittäiset neuroleptit ottamatta.

Vierailija
387/432 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuulostaa niin tutulta!! Yritin peruuttaa kurssin kahden vuorokauden sisällä eikä se onnistunut. Sanottiin ettei voi. Kukaan ei vastannut sähköpostiin vkoon ainakaan sieltä/ Slack oli vikoja hiljaa. Kerran yksi heistä vastasi kännissä/ tms puhelimeen. H........ luotettava meno. Jäi sellainen tunne että kusetettiin ihan täysillä. Sitten tuli lopulta jonku lakimiehen pitkä teksti siitä miten kurssia ei voi irtisanoa koska se on yksilöity. Tän jälkeen pelkäsin 20000€ uhkasakkoja jne millä ne kiristi siellä. Ei todellakaan mitään normaalia toimintaa. Jos sitte haluaa olla mukana tossa niin eikun vaan. Itse sain masennuksen ainaki hirveästä epätietoisuudesta ja huijatuksi tulosta. Klarnan lasku 2500 on mulla vieläkin tuolla osittain maksamatta ja tästä on jo jonkin verran kulunut.

Vierailija
388/432 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kuulostaa niin tutulta!! Yritin peruuttaa kurssin kahden vuorokauden sisällä eikä se onnistunut. Sanottiin ettei voi. Kukaan ei vastannut sähköpostiin vkoon ainakaan sieltä/ Slack oli vikoja hiljaa. Kerran yksi heistä vastasi kännissä/ tms puhelimeen. H........ luotettava meno. Jäi sellainen tunne että kusetettiin ihan täysillä. Sitten tuli lopulta jonku lakimiehen pitkä teksti siitä miten kurssia ei voi irtisanoa koska se on yksilöity. Tän jälkeen pelkäsin 20000€ uhkasakkoja jne millä ne kiristi siellä. Ei todellakaan mitään normaalia toimintaa. Jos sitte haluaa olla mukana tossa niin eikun vaan. Itse sain masennuksen ainaki hirveästä epätietoisuudesta ja huijatuksi tulosta. Klarnan lasku 2500 on mulla vieläkin tuolla osittain maksamatta ja tästä on jo jonkin verran kulunut.

Sama.

Pitäis olla joku instanssi joka tuohon puuttuisi.

Ihmisten Huijaaminen tuohon on ihan pe*siistä.

Jos olis rehellistä toimintaa, kai tuon bisneksensä voisivat hoitaa rehellisemminkin.

Vierailija
389/432 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetäänkö täällä kirjoittaa jotain ihme settejä tekoälystä, jota kukaan ei jaksa lukea, jotta ihmiset eivät jaksaisi lukea (negatiivisia) kommentteja? 

Kirjoitustyyli vaikuttaa samalta kuin kaikissa ylistävissä kommenteissa

Vierailija
390/432 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelee kylmän sodan varjoprojekteja, finanssimaailman algoritmeja ja hakukoneiden kehitystä, niin yksi linja piirtyy selvästi: tekoäly on ollut osa meidän maailmaa hiljaa ja huomaamatta, ja vasta kun siitä tuli väistämätön, se tuotiin valoon.

En tiedä mutta lääkkeet ottamatta jollakin

Vierailija
391/432 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka

Mä oon ollut Samin ja Victorin valmennettavana nyt puoli vuotta ja voin todella sanoa käsi sydämellä, että on ollut kyllä huikea kokemus ja fantastinen matka, olen saanut tämän puolen vuoden aikana valtavasti uutta tietoa, valmiuksia ja käytännänläheisiä neuvoja uuden urani aloittamiseen. Mentormind yhteisö koostuu positiivisisesti elämään suhtautuvista avarakatseisista ammattilaisista, joilla on menestyksen mindset, on suuri kunnia ja ilo olla mukana tässä upeassa porukassa.

Olemme saaneet mielettömän paljon todella hyvin selitettynä käytännönläheisiä ohjeita, oman bisneksen aloittamiseen ja tukea koko yrittäjyyden alun ja koko matkan varrella. Mentormind alusta on todella toimiva, monipuolinen ja hyvä työkalu ja sisältää paljon erilaisia ominaisuuksia ja sisäänrakennettua tietoa, joka auttaa yrittäjää menestymään. 

On aivan käsittämätöntä, että täällä nimimerkkien ta

Kyllä meitä ihan oikeita valmennettavia täälläkin on. Sami ja Victor valmentaneet kuitenkin yli 1000 suomalaista.

Vierailija
392/432 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei ehkä oikeasti ymmärrä, miten tämä homma toimii. Tässä pelissä näkyvyys on kaikki kaikessa. Ei ole niin väliä, onko kommentti positiivinen vai negatiivinen, koska jokainen viesti, tykkäys ja ketjun nosto lisää näkyvyyttä. Ja mitä enemmän näkyvyyttä, sitä enemmän silmäpareja. 

Kun tarpeeksi moni näkee jonkin mainoksen, nimen tai keskustelun, aina osa pysähtyy, kiinnostuu ja lopulta lähtee kokeilemaan. Ja siitä syntyy myyntiä.

Se, että täällä jauhetaan samoja pointteja ja kritiikkiä uudestaan ja uudestaan, on loppujen lopuksi vain ilmaista mainosta heille. Kaikki tämä on bensaa siihen koneeseen, joka jo valmiiksi pyörii kovaa vauhtia. Netissä algoritmit palkitsevat keskustelusta, ja mitä enemmän ihmiset väittelee ja linkittää, sitä enemmän sisältö nousee esille myös niille, jotka eivät ole koskaan aiemmin kuulleet koko tyypeistä.

On vähän ironista, että vaikka osa yrittää hyökätä vastaan ja haukkua, niin juuri ne viestit houkuttelevat uudet ihmiset katsomaan, mistä on kyse. Ja kun joku sitten menee liveen tai katsoo itse, niin hän tekee päätöksen omasta kokemuksesta ei tämän ketjun pohjalta. Moni huomaa, että jutussa onkin enemmän järkeä kuin mitä täällä väitetään.

Vierailija
393/432 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ei ehkä oikeasti ymmärrä, miten tämä homma toimii. Tässä pelissä näkyvyys on kaikki kaikessa. Ei ole niin väliä, onko kommentti positiivinen vai negatiivinen, koska jokainen viesti, tykkäys ja ketjun nosto lisää näkyvyyttä. Ja mitä enemmän näkyvyyttä, sitä enemmän silmäpareja. 

Kun tarpeeksi moni näkee jonkin mainoksen, nimen tai keskustelun, aina osa pysähtyy, kiinnostuu ja lopulta lähtee kokeilemaan. Ja siitä syntyy myyntiä.

Se, että täällä jauhetaan samoja pointteja ja kritiikkiä uudestaan ja uudestaan, on loppujen lopuksi vain ilmaista mainosta heille. Kaikki tämä on bensaa siihen koneeseen, joka jo valmiiksi pyörii kovaa vauhtia. Netissä algoritmit palkitsevat keskustelusta, ja mitä enemmän ihmiset väittelee ja linkittää, sitä enemmän sisältö nousee esille myös niille, jotka eivät ole koskaan aiemmin kuulleet koko tyypeistä.

On vähän ironista, että vaikka osa yrittää hyökätä vastaan

Eli mitä enemmän tästä kohistaan, sitä enemmän he voittavat. Lopulta näkyvyys muuttuu liideiksi, ja liidit muuttuvat asiakkaiksi. Tämä on markkinoinnin peruslogiikka, eikä sitä pääse pakoon. Niin kauan kuin ihmiset puhuvat, homma etenee.

Vierailija
394/432 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoin kuvata, kuinka tyytyväinen valmennuksiin olen. On kyllä vain itsestä kiinni, onnistuuko vai eikö, apua ja ohjeita saa varmasti enemmän kuin riittävästi. Oma verkkokurssi on työn alla, sometaidot on kehittyneet hurjasti ja näkyvyys lisääntynyt. On hienoa huomata, kuinka jutut kehittyy, kun saa oikeasti ammattimaisia ohjeita kun itse on näissä aika lailla vasta-alkaja. Lämmin suositus kyllä.

Vierailija
395/432 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tässä hommassa on yksi tärkeä pointti: Samin ja Victorin luoma MentorMind kaikkine oheiskursseineen ja yhteisöineen antaa ihmisille toivoa. Joskus ihmiset on lannistettu jo täysin, ja ymmärrys siitä, että asiat voivat muuttua, saa heidät jaksamaan ja yrittämään uudelleen. Jokainen on hyvä jossain ja kykenisi hyödyntämään sitä ohjelman avulla.

Vierailija
396/432 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä meitä ihan oikeita valmennettavia täälläkin on. Sami ja Victor valmentaneet kuitenkin yli 1000 suomalaista."

Siis vajaa 0,02 % suomalaisista on muka eksynyt tänne kommentoimaan? Niinkö?

Todennäköisyys on aika pieni, jokainen nyt sen käyittää.

Vierailija
397/432 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta hyvältä!

Vierailija
398/432 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju ilmiannettu. Hulluja poikia. 

Vierailija
399/432 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koulutuksessa mukana nyt jonkun aikaa, enkä oikeasti ymmärrä mistä ihmiset voi niissä valittaa. Tai ehkä ne ihmiset eivät ole tajunneet, että töitä pitää menestyksen eteen itse tehdä. Ohjeita ja neuvoja on koulutuksessa varmasti ihan tarpeeksi ja enemmänkin ja koko ajan tulee uutta. En ole missään aikaisemmin oppinut ja kehittynyt niin paljon kuin nyt Million Dollar Mentor koulutuksessa. Puhun 100% omasta, aidosta kokemuksestani.

Vierailija
400/432 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin ton paketin heiltä aiemmin ja se on super hyvä. Siis ihan älyttömän silmiä avaavaa ja minkä oven se on aukaissut mulle ja huikean väylän tienata.

Suosittelen