Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zelenskyi on vain 165cm pitkä

Vierailija
30.08.2024 |

Olisi nyt ollut edes 172cm mutta ei edes sitä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ei ole pituudella tuon taivaallista merkitystä noissa hommissa.

Vierailija
2/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla hieman pidempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen periaatteessa pitkien miesten ihailija, mutta Zelenskyin kohdalla tekisin kyllä poikkeuksen jos olisi saatavilla. Hän on naamasta söötin näköinen, ja toimensa sodassa on osoittanut että on Mies isolla M:llä, suoraselkäinen ja vastuuntuntoinen.

Vierailija
4/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pidempi ja komeampi kuin piilokorkokenkäinen Putin.

Vierailija
5/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tässä miettii, että mitä merkityst on sillä, että minkä mittainen hän on? - Putin tuskin on 10 cm pidempi ja voi vain yhtä lailla kuvitella miiten häneen suhtauduttaisiin jos hän olisi pidempi. - - - -Ainoastaan tällä palstalla olen kuitenkin kohdannut heitä, jotka ovat onnistuneet luomaan itsestään mielikuvan että mm, kumppaninsa. varallsiuutensa ja terveydentilansa lisäksi he ovat valinneet myös oman pituutensakin. 

Vierailija
6/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Napoleonkompleksilla on.

Vierailija
7/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten pidempi kuin meidän  ministeriä leikkivä puutarhatonttu, mutta sillä erotuksella vielä, että Ukrainan presidentti on älyllisesti ja henkisesti jättiläinen Suomen erään puolueen ministereihin verrattuna.

Kunnioitan Ukrainan presidenttiä, kuinka hän on johtanut maataan ja kansaansa järkyttävän hyökkäyssodan aikana ja kuinka hän on kiertänyt eri maissa saadakseen Ukrainaan aseita ja muuta tukea

💯

Vierailija
8/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Napoleonkompleksilla on.

Sellaista Zelenskyillä tuskin on. Putlerilla voi ollakin, mm. piilokorkojen käyttö viittaa siihen.

Vierailija
9/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä joku minulle suht vieras nainen alkoi kahvihuoneessa juttelemaan Zelenskyistä, ja kovin naureskeli tämän pituutta. Ajattelin, että tämä on tällainen kerro minulle olevasi tyhmä kertomatta olevasi tyhmä tapaus nyt. Miten ihmeessä voi edes tulla mieleen fiksoitua sankarillisesti maataan sodan aikana johtaneessa miehessä nähdä vain joku helvetin pituus ja pilkata sitä.

Vierailija
10/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä joku minulle suht vieras nainen alkoi kahvihuoneessa juttelemaan Zelenskyistä, ja kovin naureskeli tämän pituutta. Ajattelin, että tämä on tällainen kerro minulle olevasi tyhmä kertomatta olevasi tyhmä tapaus nyt. Miten ihmeessä voi edes tulla mieleen fiksoitua sankarillisesti maataan sodan aikana johtaneessa miehessä nähdä vain joku helvetin pituus ja pilkata sitä.

En todella tiedä mutta jos tämän palstan monia miehiä on uskominen niin aika moni nainen kokisi lyhyemmät miehet aina jotenkin vähempiarvoisiksi kuin pidemmät. - Tosin oman kokemukseni mukaan tämä heidän vähempiarvoisiksi kokeminen ei ole riippuvainen kokijan sukupuolesta. - Yhtälailla sitä on saanut lyhyehkönä vai pitäsikö nyt suunnilleen edellä mainitun Zlelennskyn pituisena pyöristäen 166cm miehenä saanut halveksintaa ja vi--tulua pituudestani tai oikeammin pituuden puutteesta muilta miehiltä, - Naisista taas osa saattaa silmät kirkkaana väittää, että ehei ei heillä ole miehen pituudella mitään merkitystä ja samalla iskevät miehen itsetuntoon sanomalla, että kyllä he voisivat olla vaikka minkä pituisen miehen kanssa mutta lyhyillä miehillä on heidän mukaansa kaikilla ni-in huono ja herkkä itsetunto, että se tekee heille mahdottomaksi olla parisuhteessa heitä huomattavasti lyhyemmän miehen kanssa. - Vastaa tai sano siihen sitten jotain kuullostamatta siltä, että itse et ole loukkaantunut tai vaikuta uhoavalta. Vaikka tietysti voi sanoa, että yhtä lailla monella miehelläkin saattaa olla huonoitsetunto, joka sitten näkyisi siinä, että ovat tai haluavat olla parisuhteessa itseään lyhyemmän kumppanin kanssa. 

Vierailija
11/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mitä sitten?

Hitokseen kuuma se on joka tapauksessa, kaiken muun hyvän lisäksi.

Mulle kelpaisi ihan jokainen sentti hänestä.

Vierailija
12/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän sä AP mistä ne loput sentit löytyy? 😏

Vierailija
13/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittamaton venäjä on pelkkä vale, tässä hieman faktaa

-venäjä hävisi Puolalle vuonna 1920.

-neuvostoliitto olisi romahtanut jo vuonna 1941 ilman Yhdysvaltain taloudellista apua ja olisi hävinnyt N-Saksalle.

-Sota Afganistassa päätyi nöyryyttävään vetäytymiseen.

-Ensimmäinen Tšetšenian sota päättyi venäjän häviöön

-venäjän keisarikunta hävisi Krimin sodan vuonna 1856.

-venäjän keisarikunta hävisi Venäjä-Japanin sodan vuonna 1905.

-venäjän keisarikunta hävisi ensimmäisen maailmansodan vuonna 1917.

Se siitä valheesta, tarinat voittamattomasta venäjästä on pelkkiä valheita ja fantasioita jotka eivät perustu todellisuuteen. Sota Ukrainaa vastaan tulee päättymään venäjän häviöön ja se tulee olemaan vain yksi monista sodista jonka venäjä on hävinnyt. Ilman kiinan apua venäjä olisi hävinnyt myös tämänkin sodan aikoja sitten.

Vierailija
14/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä tekee kansanmurhaa Ukrainassa

Tuolla voi lahjoittaa Ukrainalle:

https://autaukrainaa.fi/

Tuolta Varustelekan sivulta voi lähettää rahaa Ukrainan Armeijalle:

https://www.varusteleka.fi/fi/page/usein-kysytyt-kysymykset-ukraina/738…

Ukraina ostaa meille aikaa verellä - ei unohdeta sitä

Vierailija
15/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä erittäin pienimies...

https://cdn.discordapp.com/attachments/1230644651787292762/125130025109…;

Kerran tuli ovelleni, niin meinasin kuolla nauruun :D

Vierailija
16/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen periaatteessa pitkien miesten ihailija, mutta Zelenskyin kohdalla tekisin kyllä poikkeuksen jos olisi saatavilla. Hän on naamasta söötin näköinen, ja toimensa sodassa on osoittanut että on Mies isolla M:llä, suoraselkäinen ja vastuuntuntoinen.

Höpö höpö. Keksisit vaan jonkun tekosyyn laittaa poikki ja päätyisit taas pitkän miehen kanssa yhteen. Toi on niin nähty jo.

Vierailija
17/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni näytti nuorena vähän Zelenskyiltä ja oli n. 172 cm. Olen itse puoli senttiä lyhyempi nainen. Ihan savolainen oli.

Suomestakin voi löytyä.

Vierailija
18/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin on yhtä pitkä korkokengät jalassa, sulkahattu päässä, jotta niih.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän