Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Odotan yhä kaverin yhteydenottoa, yli 2 kk mennyt...

Vierailija
30.08.2024 |

Lupasi ennen juhannusta soittaa. Nyt en ole itse laittanut yhtään viestiä/soittanut kertaakaan ja yli 2 kk odotettu. Taisi olla tämä kaverisuhde tässä? 

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hän on uskomattoman onnellinen, kun et enää häiriköi ja tämän tästä laittele viestejä. Hän on kertonut kavereilleen, että tänä kesänä on vihdoin voinut tehdä mitä haluaa, käydä missä haluaa ilman, että koko ajan valitat ja kyselet, miksi et päässyt mukaan.

Vierailija
2/77 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Hän on uskomattoman onnellinen, kun et enää häiriköi ja tämän tästä laittele viestejä. Hän on kertonut kavereilleen, että tänä kesänä on vihdoin voinut tehdä mitä haluaa, käydä missä haluaa ilman, että koko ajan valitat ja kyselet, miksi et päässyt mukaan.

Miksi kuvittelet, että juttu on mennyt noin? Minä itse tuin yhtä ihmistä, jota luulin(!) ystäväkseni vuosia. Tältä kuoli mies, autoin kaikessa.

Aina hautajaisista siihen, että leski selvisi seuraavat vuodet kasassa. Ja mitä tapahtui? 3 vuoden päästä tuo leski löysi uuden ystävän ja hylkäsi kaikki vanhat, myös minut.

Selitti, miten tuo uusi ystävä on hänen ainut ystävänsä jne ja teki selväksi ettei halua enää tavata meitä vanhoja ystäviä. No, alle vuodessa uusi ystävä kyllästyi tuohon leskeen.

Ja koska pissä välit meihin entisiin ystäviin, on nyt yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä törkeää käytöstä, että lupaa soittaa ja kuukausia kuluu ilman sitä.😵 Anna olla ap, tuo ihminen ei ole arvoisesi. 

Vierailija
4/77 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä törkeää käytöstä, että lupaa soittaa ja kuukausia kuluu ilman sitä.😵 Anna olla ap, tuo ihminen ei ole arvoisesi. 

Minulle on moni työnantaja luvannut ilmoitella, pääsenkö töihin vai en. Vanhimmat tapaukset vuodelta 1993. Saattaa joku päivä vielä yllättää ja soitella...

Vierailija
5/77 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans yksi tommonen kaveri. On aina jossain radiohiljaisuudessa useita kuukausia, mutta sitten yhtäkkiä laittaa viesti. Saattaa myös jättää vastaamatta johonkin viestiin ja sitten puolen vuoden päästä yhtäkkiä ilmestyy taas.

Olen miettinyt mistä tällainen käytös oikein johtuu. Välilä tulee tunne, että haluaa vain joskus uteliaisuuttaan ja juorutakseen kuulla mitä kuuluu. Välillä mietin onko jotain my-ongelmia tai ongelmia perheessä/parisuhteessa.

Vierailija
6/77 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on moni työnantaja luvannut ilmoitella, pääsenkö töihin vai en. Vanhimmat tapaukset vuodelta 1993. Saattaa joku päivä vielä yllättää ja soitella...

On hieman eri asia, että tekeekö tuollaiset oharit jonkun random firman työntekijä vai oma ystävä..

Vierailija
7/77 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu niin tilanteesta, mitä on keskusteltu ja mitä on "luvattu".  Onko edes kyse soittamisesta, ap ei näin mainitse.

Vierailija
8/77 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kans yksi tommonen kaveri. On aina jossain radiohiljaisuudessa useita kuukausia, mutta sitten yhtäkkiä laittaa viesti. Saattaa myös jättää vastaamatta johonkin viestiin ja sitten puolen vuoden päästä yhtäkkiä ilmestyy taas.

Olen miettinyt mistä tällainen käytös oikein johtuu. Välilä tulee tunne, että haluaa vain joskus uteliaisuuttaan ja juorutakseen kuulla mitä kuuluu. Välillä mietin onko jotain my-ongelmia tai ongelmia perheessä/parisuhteessa.

Siis mt- ongelmia. Tai kuuluuko johonkin tosi tiukkaan uskontolahkoon, ja ei saa pitää yhteyttä vääräuskoisiin. Tai kontrolloiko mies puhelinta.

Itseasiassa mulla on ollut kaksikin tällaista kaveria. Toiseen lopetin yhteydenpidon kokonaan.

Vierailija
9/77 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen samanlaisen tapauksen, ottaa yhteyttä pari kertaa vuodessa! Olen kanssa miettinyt, että uteliaisuusko siinä on syy, että soittelee? No, aion ensi kerralla kun soittaa ottaa puheeksi, miten kauan viime soitosta onkaan. Ja päivitellä sitä vähintään 30 min. Ehkä se sitten menisi perille.... 

Vierailija
10/77 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu niin tilanteesta, mitä on keskusteltu ja mitä on "luvattu".  Onko edes kyse soittamisesta, ap ei näin mainitse.

SORRY, puhuttiin soittamisesta, mietin itse viestittelemistä. Mutta joo, on voinut tulla jotain elämässä juuri siinä, ja sitten onkin jo vaikeampi ottaa yhteyttä ja sitä pitkittää ja pitkittää...  Eihän siinä mitään järkeä ole, mutta näin ihmiset usein toimii.

Vierailija
11/77 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule, jos kyseessä on ihmissuhde jossa toinen joutuu aina hoitamaan yhteydenpidon niin kyllä se aika törkeää on. Voisi suoraan ja nätisti sanoa, ettei ehdi/halua/jaksa tms pitää yhteyttä. 

Vierailija
12/77 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kutsut häntä kaveriksesi? Tuo käytös kertoo, ettei toista kiinnosta. 

Vierailija
13/77 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki suhteet on tollasia. Mutta olen päätellyt, että se johtuu pääasiassa ruuhkavuosista. Mä olen ainoa jolla ei ole lapsia tai töitä, joten vapaata aikaa on ihan älyttömästi, toisin kuin muilla. Ei ne oikeasti ehdi ajatella jokaista kaveriaan kun on joka hetkelle akuutimpaa ajateltavaa. Ei siitä kannata itseensä ottaa.

Vierailija
14/77 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen on aina törkeää. 

Vierailija
15/77 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi nätisti sanoa, ettei halua tai jaksa olla yhteydessä? Ei liene mahdollista. Kyllä se pitää itse ymmärtää siitä ghostaamisesta. Jos taas tuleekin yhteydenotto, niin sitten siitä taas voi päätellä, että oli vain kiireinen ja kaikki ok. 

Vierailija
16/77 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi nätisti sanoa, ettei halua tai jaksa olla yhteydessä? Ei liene mahdollista. Kyllä se pitää itse ymmärtää siitä ghostaamisesta. Jos taas tuleekin yhteydenotto, niin sitten siitä taas voi päätellä, että oli vain kiireinen ja kaikki ok. 

Ghostaaminen vasta onkin törkeää!!!!! Ei ketään pidä pompotella niin, että ensin ghostaa ja toisen pitää siitä tajuta jotakin. Ja että jos suvaitsee muuttaa mieltään, niin toisen pitää tajuta, että ok olit vain kiireinen. Törkeää. 

Vierailija
17/77 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän ihmisiä vaivaa? Itsellä on eräs "ystävä" joka vastaa ja lukee viestit jos huvittaa. Sovitaan asioita, ja ei ilmesty paikalle. Mitä ollaan sovittu, niin on molemmille mieluinen. 

Itse vastaan aina takaisin, mutten saa itse samaa. Miksi? Kyse ei ole että valittaisin

Vierailija
18/77 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, itse olen saanut kaveriltani vimeisimmän, yhden sanan, viestin varmaan 4v sitten. Sitä ennenkin sain aika pitkään käytännössä yksin ylläpitää keskustelua.

Vierailija
19/77 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nyt puoli vuotta odottanut, että siskoni ottaa minuun omatoimisesti yhteyttä. Ei ole sitä vielä tehnyt. Mitään riitaa ei ole. Sisko vain lupaili soittaa minulle useampana päivänä, jäin odottamaan sitä.

Ja enää en tätä koetta peruuta, kun olen tajunnut että siskoa ei ilmeisesti seurani niin kiinnosta. Mielenkiinnolla aion seurata, mikä on se syy millä kehtaa lähestyä minua ja koska tämän radiohiljaisuuden jälkeen.. 

Vierailija
20/77 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli linkkaa tää keskustelu sille yhdelle "kaverille." Tajuaiskohan?

Kyse ei ole että olisi hänellä ruuhka vuodet. Itsellä lapsia, harrastus, työ ja silti osaan/haluan pitää yhteyttä muihin