Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suuret rinnat sensuellia?

Vierailija
30.08.2024 |

Jos on oikeen suuret ja kireät pomppupallomaiset tissit jotka töröttää kainaloihin rintalastan päältä onko hyvän näköistä? Entä ne verisuoniset maksaläikikkäät pehmeämmät jättirinnat joita eräskin keski-ikäinen hupakko myy hyvällä katteella nuorukaisille? Onko se estetiikka siinä pingottuneessa kärsineesä nahassa vai hiertymissä? Kai tuollainen on aina kontillaan ettei selkään satu? Vai ilmaako niissä on litroittain?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia?

Vierailija
2/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Överit tekotissit eivät koskaan ole sensuellit. Luomurinnat taas ovat mitä ovat, ala-arvoista arvostella. Omani ovat isot luomut ja kyllähän ne vapaana jonkun verran roikkuvat, mutta ovat osa minua kuten vaikka silmien väri. Ei johdu ylipainosta, kasvoivat suuriksi jo nuorena ja silloin hävetti miesten tuijotus, vaikka tietysti miesten olisi kuulunut hävetä eikä minun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity rintojen kokoon koko asia mitenkään päin.

Vierailija
4/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviörinnat ovat kamalat, riippumatta siitä onko ne tehty silikonipaakuilla taikka estrogeenillä.

Vierailija
5/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Överit tekotissit eivät koskaan ole sensuellit. Luomurinnat taas ovat mitä ovat, ala-arvoista arvostella. Omani ovat isot luomut ja kyllähän ne vapaana jonkun verran roikkuvat, mutta ovat osa minua kuten vaikka silmien väri. Ei johdu ylipainosta, kasvoivat suuriksi jo nuorena ja silloin hävetti miesten tuijotus, vaikka tietysti miesten olisi kuulunut hävetä eikä minun.

Miksi niiden miesten olisi pitänyt hävetä? Jos siis tisseissäsi on jotain salaista niin pukeudu sen mukaan. 

Vierailija
6/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokemuksia?

Kokemuksesta voin sanoa että olet erittäin katkera ja kateellinen nainen.

Vierailija
7/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kokemuksia?

Kokemuksesta voin sanoa että olet erittäin katkera ja kateellinen nainen.

Olen mies. Ketään ei kiinnosta teidän jättirintanne kahta sekuntia kauempaa vaikka niin kuvittelette. Kai se nyt väkisinkin herättää jotain huomiota jos jättitissinen nainen esittelee eikä osaa pukeutua muita kunnioittavasti.

Vierailija
8/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoitko missään vaiheessa kiimaisten miesten päästä puristelemaan ja imemään noita isoja rintojasi?

Vierailija
9/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoitko missään vaiheessa kiimaisten miesten päästä puristelemaan ja imemään noita isoja rintojasi?

En tietenkään. Eivät he ansaitse saada nauttia isoista jättirinnoistani.

10/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vain olisi oikein todella hyvin suuret ja riippuvat rinnat keski-ikäisellä neitokaisella, niin sellainen olisi täydellinen tyllerö! Esim. kilttti ja kaino keski-ikäinen k-kuppikokoinen kirjastonhoitajatar, jonka mahtipovi lepäisi viehkeästi navassa asti ainakin olisi vaatimaton haaveuneni!

Vierailija
11/18 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli nelikymppisellä Lapinkävijällä oli dd- kupin rinnat, jotka laskeutuivat treenatulle rintakehälle kuin korkeat keittokulhot! Naidessa nännit pyörivät upeissa rinnoissa niin, että olen vieläkin pyörällä päästäni kymmenen vuoden jälkeen.

Vierailija
12/18 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nam. Oikein isot luomutissit ovat parasta.

Vierailija
13/18 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Kunhan vain olisi oikein todella hyvin suuret ja riippuvat rinnat keski-ikäisellä neitokaisella, niin sellainen olisi täydellinen tyllerö! Esim. kilttti ja kaino keski-ikäinen k-kuppikokoinen kirjastonhoitajatar, jonka mahtipovi lepäisi viehkeästi navassa asti ainakin olisi vaatimaton haaveuneni!

Ihanaa! Keijo-Petteri pelasti minun sateisen harmaan aamuni. Juuri muistelin ihania auringon nousuja ja laskuja, kun näytti että taivas palaa. Nyt taidan pitää vähän omaa kivaa, kun tiedä että olen tälle Keijo-Petterille liian nuori.

N.24v

Vierailija
14/18 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot TISSIT on parasta. Roiskin niiden päälle aina spermatkin.

Vierailija
15/18 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken muun ymmärrän, mutta en ylikoon silikoneja! Sama vaikutus, kun on lyöty botoxia ylähuuleen, niin että ihminen koomisesti muistuttaa Milla Magiaa! Mutta ihminenhän ei näe, millainen sivuprofiili hänellä on! Ihmettelen plastiikkakirurgien etiikkaa. Mutta kai se raha korvaa sen etiikan, ja parastahan on, että tämä ankan näköinen asiakas on tyytyväinen!

Vierailija
16/18 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu isot (luomu)tissit parasta. Ei missään nimessä silikoni

Vierailija
17/18 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken muun ymmärrän, mutta en ylikoon silikoneja! Sama vaikutus, kun on lyöty botoxia ylähuuleen, niin että ihminen koomisesti muistuttaa Milla Magiaa! Mutta ihminenhän ei näe, millainen sivuprofiili hänellä on! Ihmettelen plastiikkakirurgien etiikkaa. Mutta kai se raha korvaa sen etiikan, ja parastahan on, että tämä ankan näköinen asiakas on tyytyväinen!

Aivan saman kokoiset rinnat saadaan aikaan hormonaalisesti estrogeenillä (hormonaalinen ehkäisy tai hormoni"terapia"). Ne ovat täynnä löysää läskiä niin että selällään ollessaan naisen hirviörinnat valahtavat kainaloihinsa.

Vierailija
18/18 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnekas anoppi kun miniälläni on vähintään h kupin roikuvat hirviörinnat joissa tuttipullonännit. Valtavat suklaanruakeat jättinännit pyörivät ympyrää kuin pompomit ja kun ottaa saunassa tissiliivit pois valahtavat nivusiin.