Englantia puhuva mies kävi seksuaalisesti naiseen käsiksi Vantaalla
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on säälittäviä marisevia "miehiä" tässä ketjussa. Nuori nainen on joutunut ahdistelun kohteeksi ja vänistään jotakin karhujuttuja. Katkeraa touhua ja elämä netissä. Eihän nämä tosielämän tilanteet ja asiat teitä edes kosketa muuten kuin pilkantekomielessä.
Säälittävää että miehiä edelleen syyllistetään siitä ettei puuttunut tilanteeseen vaikka naiset ovat vuosikymmeniä sanoneet että EI tarvi auttaa, olemme itsenäisiä ja kykenemme huolehtimaan itsestämme.
He puhuivat ovien aukaisemisesta ym. näennäisritarillisuudesta (josta maksuna odotettiin ties mitä). Koskaan ei feminismi minun aikoinani ainakaan ole olettanut, että normaalit miehet alkaisivat suhtautua piittaamattomasti naisia uhkaaviin tilanteisiin saati hähätellä sellaisille. Tai no, ehkä te toisianne ilkeyteen villitsevät
Aikamoista seksismiä olettaa toisen sukupuolen toimivan kuten aina on oletettu eli uhraavan itsensä täysin tuntemattoman ihmisen puolesta mahdollisesti panoksena oma terveys ja tulevaisuus varsinkin kun naisen oletetaan nykyään kykenevän huolehtimaan itsestään. Mitä tuollaisesta "urotyöstä" enää mies hyötyy nyky-yhteiskunnassa kun riskit ovat suuret?
Vierailija kirjoitti:
Bussilinja 570 on aina täynnä ukkoja Ira kista yms. maista. Kyttäävät naisia, iällä ei väliä. Olen 50v ja ukkolauma mulkoili minua, kun nousin bussiin.
No ilmankos ei kukaan puuttunut ahdisteluun. Bussikuskin saattoi olla näitä, joille nainen on vapaata riistaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sitä tietää vaikka nainen oli itse ihan mukana jutussa? Tuli samalta pysäkiltä ja lähti samalla pysäkillä pois, ties vaikka olisivat pariskunta ja lemmenpuuhat ollut yhdessä suunniteltuja.
Olisitko itse poistunut tekijän kanssa samalla pysäkillä jos olisit ollut viaton uhri?
Just! Eiköhän nainen PAENNUT bussista ja tämä ahdistelija perässä.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli tummat hiukset. On taas upeat tuntomerkit poliisilta.
Tuntomerkit toki riippuu mitä silminnäkijät ovat kyenneet kertomaan. Mikäli silminnäkijöiden kertomuksissa ristiriitoja, niin ei voi sellaisia tuntomerkkejä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Bussilinja 570 on aina täynnä ukkoja Ira kista yms. maista. Kyttäävät naisia, iällä ei väliä. Olen 50v ja ukkolauma mulkoili minua, kun nousin bussiin.
Se vetää kaikenlaista porukkaa kun sillä pystyy kulkemaan pummilla. Osa näistä maamuttiukoista kulkevat tiksin ja jumbon väliä ja jäävät siinä välillä Hubertinkadun VOKkiin..
Ilmaisi suostumuksen laissa tarkoitetulla muulla tavalla. Yleisin tapa taitaa olla huorahtava pukeutuminen.
Minun perseeseen tarrasi joku setämies bussissa, kun olin jäämässä pois ja jouduin menemään hänen ohi. Olin jotain 16 ja äijä jotain 40. Tämä ysärin lopulla. Ihonväri vaaleanpunainen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nainen selvisi hengissä. Yhtä hyvä tuuri ei ole käynyt kaikilla.
Jos antaa suosiolla niin selviytymisprosentti nousee kohisten.
Onko mikään yllätys kiitos noiden tänne halunneiden.Nimeltä en mainitse kun tietävät itsekkin.K-päät.
Nikke matkusti liputta?