Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheen isä on 182cm ja äiti 157cm. Paljonko on pojan odotepituus on nyt seiskalla ja...

Vierailija
29.08.2024 |

Alta 150cm on vielä. Kasvupyräys ja murrosikä edessä vasta. Paljonko uskoisit loppupituuden? Ennuste on 175cm nyt.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noiden laskemiseen löytyy nettisivukin, tosin se ei ole kauhean hyvä ainakaan minusta :D

Joo, muistan itsekin käyneeni siellä joskus. Minä olen 175 cm ja mies n. 182 cm. Meidän poikien pituusennusteet oli tuon sivuston mukaan n. 186 cm ja samaa luokkaa taisi joku terveydenhoitaja ennustaa toiselle pojalle. En tiedä miten pitkiä nyt ovat kasvun ilmeisesti loputtua, mutta alle 180 cm, minua ehkä vähän pidempiä. Nuoremmalla pojalla todettiin viidennen luokan terveystarkastuksessa, että murrosikä on alkanut ja oli normaalin rajoissa, mutta varsin aikainen pojalle. Vanhemmalla pojalla ajoittui ehkä samoin. Eli varmaan se teki sen, että pituus jäi noin kauas ennustetusta. Mutta minustakin piti tulla yli 180 cm, mutta murrosikä oli varhainen.

Oletko varma, että se oli tämä sivusto?

https://www.biorhythm-calculator.net/how-tall-will-i-be

Minusta piti tuon sivuston mukaan tulla 177 senttinen, mutta olen 182cm pitkä :D

Vierailija
22/23 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojat kasvo myöhään, olivat lyhyemmästä päästä yläasteella.

Vanhin 184 cm

Keskimmäinen 187 cm

Nuorin 176 cm

Äiti 168 cm/isä 182 cm.

Hyvä ystävättäreni,

Lyhyt natiainen 155 cm, hänen miehensä 197 cm

Tytär 173 cm, poika 187 cm. Ei tullut isänsä mittasia jättiläisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noiden laskemiseen löytyy nettisivukin, tosin se ei ole kauhean hyvä ainakaan minusta :D

Joo, muistan itsekin käyneeni siellä joskus. Minä olen 175 cm ja mies n. 182 cm. Meidän poikien pituusennusteet oli tuon sivuston mukaan n. 186 cm ja samaa luokkaa taisi joku terveydenhoitaja ennustaa toiselle pojalle. En tiedä miten pitkiä nyt ovat kasvun ilmeisesti loputtua, mutta alle 180 cm, minua ehkä vähän pidempiä. Nuoremmalla pojalla todettiin viidennen luokan terveystarkastuksessa, että murrosikä on alkanut ja oli normaalin rajoissa, mutta varsin aikainen pojalle. Vanhemmalla pojalla ajoittui ehkä samoin. Eli varmaan se teki sen, että pituus jäi noin kauas ennustetusta. Mutta minustakin piti tulla yli 180 cm, mutta murrosikä oli varhainen.

Oletko varma, että se oli tämä sivusto?

https://www.biorhythm-calc

Taisin googlettaa lasten pituuskäyrät, kasvuennuste tms. Ihan asiallinen sivusto se oli. Tästä on jo monta vuotta aikaa. Mutta tosiaan yhtä lailla meillä erehdyttiin siis ihan kouluterveydenhuollossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi