Naiset, mitä mieltä olette, jos mies ilmantuu treffeille...
...jalkapallopaita päällä?
https://www.unisportstore.fi/pelipaidat/acm-home-authentic-jersey-for-a…
Hinta: 150 euroa.
Kommentit (27)
Mitä sitten. En jaksaisi mitään pukupelleä katsoa. Mieluummin semmoiset rennot ja mukavat vaatteet
Naisia kiukuttaa, jos miehen paita on kalliimpi kuin naisen. 🤭
Hikinen ja paskainen urheiluvaate olisi yhtä karmea erehdys kuin sonnanhajuinen navettahaalari ja Valtran mainoslippis.
Jos se on puhdas niin mulle on ihan sama mikä paita päälle treffeille tulee, olkoon vaikka pyjamapaita.
Minä vihaan miesten harrastuksia. Ja jos mies oikein näyttää harrastustaan muille, niin se on paska mies. En kelpuuta.
Kai se nyt vähän riippuisi mihin oltaisiin menossa. Jossain jalkapallopelissä tuo varmaan olisi ok. Ravintolassa, museossa, kaupungilla ei. Lenkkipolulla siinä ja siinä.
En kaipaa pukumiestä itsekään, mutta vielä vähemmän jotain penkkiurheilijaa.
Minä ilmaannun treffeille usein mustassa t-paidassa jossa on kuvana joku pelihahmo tai dungeons & dragons juttu joten en arvostele jos mies tulee paikalle jalkapallopaidassa.
Jos ollaan menossa sporttailemaan, jotain rentoa ulkoilua tai katsomaan peliä niin ok, sopii.
Pelipaita jollain ravintolaillallisella tai teatteriin ym hienompaan tapahtumaan niin ei.
Tärkeää (minulle ainakin) on, että mies osaa pukeutua tilaisuuteen sopivasti.
Ainoastaan amismiehet pukeutuu tuollaiseen roskaan. Minun etsimät akateemiset miehet ei harrasta sohvalla istumista.
Ei ei ei. Mutta lätkäpaita olisi täysin eri asia! Toki riippuu joukkueesta, esim Tapparan paita olisi välitön red flag:D
Miehet ovat onnettomia surkimuksia... EI IKINÄ TREFFEILLE JUNTTINA!
150 euroa on pieni summa paidasta. Ja miehet ovat surkimuksia, jotka yrittää leveillä kalleilla vaatteilla. Ja tuo ei edes ole kallis.
Vierailija kirjoitti:
Ei ei ei. Mutta lätkäpaita olisi täysin eri asia! Toki riippuu joukkueesta, esim Tapparan paita olisi välitön red flag:D
Jaha, kaikki jonkun Savinaisen game wornin omistajat ilmestyivät alapeukuttamaan xD
Vierailija kirjoitti:
Minä vihaan miehiä.
Minä myös.
Vierailija kirjoitti:
150 euroa on pieni summa paidasta. Ja miehet ovat surkimuksia, jotka yrittää leveillä kalleilla vaatteilla. Ja tuo ei edes ole kallis.
Akan copium on korkealla.
Hyi