Tuleeko nykymiehistå enää tuommosia oikeita äijämiehiä?,
Junassa vaan sivukorvalla kuuntelen kun kolme komeaa rapiat 60v ruskettunutta insinöörimies- työmatkalaista kesäpikeepaidoissaan juttelee viinilasin ääressä ilmalämpöpumpuista ja asiakassopimuksista.
Viereisessä pöydässä n 30v kalpea mielialalääke-pleikkarinpelaaja -tapausnmutustaa Pringlesejä.
Nousi vaan jotenkin kysymyksiä mieleen.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko sinä yksi näistä vanhoista "komeista" miehistä? Ja kaksi muuta oli mielikuvituksen tuottamaa. Ei kukaan nainen kirjoita noin, olet kyllä säälittävä.
Itse olet säälittävä naiskäsityksesi kanssa.
Ap
Voi Pena. Kun minä olen ollut niin monen naisen kanssa että naiset ovat tulleet hyvin tutuksi. Ei kukaan normaalilla järjellä oleva nainen kirjoita noin. Keksi ensi kerralla uskottavampi tarina. Vai että ihan komeita kuuskymppisiä, hah!. Olitteko vielä hopeakettuja joita nuoret tytöt ihasteli?
Forget it. Minun kanssa et ookaan ollu, niin et tiedä naisista aivan kaikkea, brat.
Ap
Olet asian ytimessä, alkaa "pojat" olemaan kädettömiä draamaqueeneja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei tule. Kun ei kukaan kaipaa toksisia ukkeleita, jotka luulee että kivespusseissa asuu kaikki maailman viisaus ja tietotaito.
Minä kaipaan, ja aika paljon sinne kunnollisen kokoisiin vitjapalleihin yleensä mahtuukin kokemusta ja tietotaitoa
Ap
AHhahahhah, posketonta settiä sulla. Vitjapalleihin? Ylläpitoko näitä aloituksia ajantappamiseksi kirjoittelee? :D
Vierailija kirjoitti:
Joistain tulee, mutta valtaosasta ei tule.
Nykyajan 20-30 vuotiaista miehistä valtaosalla on liian matalat testoarvot. Kyllä tuon ikäisistä miehistä löytyy vielä "tosimiehiä", mutta vähemmän ja vähemmän joka vuosi.
Eikä toisaalta ole kehumista 20-30v naisissakaan. Iso osa heistä on mielialalääkkeillä just ja just kasassa pysyviä ihmisraunioita, ja osa taas umpinarsistisia Instagram todellisuudessa eläviä tapauksia.
Totta. Parikin nuorta naista lähipiirissä, yrittävät opiskella. Työt ei kiinnosta eikä myöskään parisuhde. Työelämä on kuulemma tylsää, pitäisi olla kivempaa. Huh huh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko sinä yksi näistä vanhoista "komeista" miehistä? Ja kaksi muuta oli mielikuvituksen tuottamaa. Ei kukaan nainen kirjoita noin, olet kyllä säälittävä.
Itse olet säälittävä naiskäsityksesi kanssa.
Ap
Voi Pena. Kun minä olen ollut niin monen naisen kanssa että naiset ovat tulleet hyvin tutuksi. Ei kukaan normaalilla järjellä oleva nainen kirjoita noin. Keksi ensi kerralla uskottavampi tarina. Vai että ihan komeita kuuskymppisiä, hah!. Olitteko vielä hopeakettuja joita nuoret tytöt ihasteli?
Forget it. Minun kanssa et ookaan ollu, niin et tiedä naisista aivan kaikkea, brat.
Ap
Joko Pena se sukupuoli-identiteetti muuttunut? Aika ironista kun just äsken puhuit soijapojista ja samanlainen röörirepe se sielläkin.
Ihan sama miten mies on tai on olematta niin siitä on joku katkera harakka tilittämässä ja suivaatumassa.
Ainoastaan kateellinen säälittävä porukka on aina muita haukkumassa ja painamassa alaspäin. Joko alkaa vanhuus pelottaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tule. Hanavedessä ja rokotteissa on liikaa, estrogeeniä
Hehe 😂
Lihassa sitä on. Naudan, possun ja kanan lihassa. Ei riipputissiset läskipojut hanavettä juo vaan kaljaa. Eikä käy rokotuksissa.
Ap kirjoittelee kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei tule. Kun ei kukaan kaipaa toksisia ukkeleita, jotka luulee että kivespusseissa asuu kaikki maailman viisaus ja tietotaito.
Kyllä niitä vaan moni kaipaa, vaikka ei tuolla sun tavallasi niitä kuvailisikaan. Olet nolo.
Yhdessä kirjassa (muistaakseni ruotsalainen kirjailija) kuvattiin tilannetta, jossa oli iso seurue juhlimassa jotain mitä lie. Yksi nainen meni vessaan ja vessan oven lukko menikin rikki eli sitä ei saatu auki. Sisälle jäi hysteerisesti itkevä nainen, jolla oli suljetun paikan kammo. Kaikenlaiset hontelot ja hintelät atk-asiantuntijat, toimittajat, ja muut vastaavat käytännön asioista täysin pihalla olevat tikku-ukot räpelsi ja ripelsi lukkoa ja rynkytti ovea eikä saaneet sitä auki. Sitten paikalle saapasteli se kunnon äijä, joka sanoi oven läpi, että mene pois oven edestä, mä potkasen sen nyt auki. Ja kerran potkaisi ja ovi lensi auki.
Mitä tästä opimme. Äijiä tarvitaan. Niitä tarvitaan juuri niissä käytännön tehtävissä, joita ilman emme kuitenkaan pärjää, vaikka niiden osaajia halveksimmekin. Kun vein autoni renkaiden vaihtoon ja jotain muutakin sille piti tehdä, niin vikkelät nuoret ammattikoulun autopuolen pojat tekivät työn harjoittelutöinään nopeasti ja taitavasti, terve puna poskillaan, olihan sesonkiaika ja kiirettä piti. Niistä niitä äijiä tulee ja onneksi tulee.
Ei tule. Kovin ovat naismaisia nykyään. Sekä olemukseltaan, että käytökseltään.
Miehinen äijä on paras! Sellainen monitoimimies kotona, joka osaa ja tekee, korjaa, ja fiksaa.
Olikohan siinä kolmen porukassa itse hopeakettu farmariasussaan, vitjapalli-jocke ja kolmas heppu varmaan puppa tai jopa konalan jauhelihamies?
Joistain tulee, mutta valtaosasta ei tule.
Nykyajan 20-30 vuotiaista miehistä valtaosalla on liian matalat testoarvot. Kyllä tuon ikäisistä miehistä löytyy vielä "tosimiehiä", mutta vähemmän ja vähemmän joka vuosi.
Eikä toisaalta ole kehumista 20-30v naisissakaan. Iso osa heistä on mielialalääkkeillä just ja just kasassa pysyviä ihmisraunioita, ja osa taas umpinarsistisia Instagram todellisuudessa eläviä tapauksia.