Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

" suurperheelliset" monettako kuumeilette?? kait 4 lasta jo siihen kuuluu??

09.02.2007 |

Pitkästä aikaa tänne kurkin, ja tuli mieleen montako jo muilla?

Meillä on 4lasta. vanhin kesäkuussa 2000 syntynyt, seuraava heinäkuussa 2001, kolmas joulukuussa 2003 ja nuorin heinäkuussa 2005.

ikäerot siis eka ja toka 1,1v, toka ja kolmas 2,4v ja kolmas ja neljäs 1,8kk.

nyt nuorin 1v6kk ja niinhän tuo pikkuhiljaa alkaa kuumetta pukkaamaan...

mulla on tällähetkellä kierukka, muiden välissä " kumin" kans touhuttiin, ja kaikki on kyllä toivottuja ollut!!

Miestä en ole vielä ylipuhumaan alkanut, tykkää kyllä lapsista mutta monesti on sanonut että eiköhän meidän sarja ole täynnä!?

saas nähdä miten tämä kuume nousee, vai laantuuko vielä? autoonkin yksi vielä mahtuisi(on siis 7hengen)

toisaalta haluaisin vasta muutaman vuoden kulutta, mutta toisaalta miks ei jo heti??olisi kaikista seuraa sitten toisilleen??

tulikin pitkä selostus..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, kun se kuume kohdistuu jo nukero 5. vai ymmärsinkö väärin :)

Itse kuumeilen seiskaa ja isäntä sanoikin tuossa, että jos se seiska tehdään niin sitten pitää tehdä vielä se kahdeksaskin ;)

Meilläkin 7 hlön auto piukkaa siis tekee jos kaikki mukana.... Tosin vielä pystyy virittelemään niin, että ihan taaksekkin menee tilapäisesti 3...

Pikkubussi olisi kiva, mutta ei taida meidän pesueella olla varaa moiseen.

Meillä muuten isäntä aamulla sanoi, että aikooko rouva ikinä päästä yli näistä vauvakuumeista... no ei taida taitaa olla krooninen tauti ;)

Eli tervetuloa vaan kuumeilemaan suurperheelisten joukkoon :)

Vierailija
2/4 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sekavat vielä omatkin mietteet?? kun toisaalta muutaman vuoden kuluttua, mutta toisaalta miks ei heti??

Jo vähän aloin miestäkin houkuttelemaan...eihän tuo ihan hanttiinkaan laita,mutta ei kyllä myönnäkään? pitää jatkaa sulattelua?

En muuten ole varma että onkohan tämä kroonista tämä vauvakuume...ainakin tähän neljänteen asti siltä tuntui..mutta sitten kun pieninkin jaloilleen pääsi, ja alkoi hommat vaan lisääntyä, tuntui aika rankalta ja laitoin vauvakuumeen " jäihin" ?

nythän tuo taas alkaa siis nousta???hui?

vaikka eihän ne hommat siitä vähene?

Minkä ikäiset lapset teillä on Rölli? ja millä ikäerolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, 13, 11, 9, 5 ja 3.

Kyllä se on kroonista ;) siinä saattaa olla pidenpi taukokin, mutta aina se vaan tulee :)

Vierailija
4/4 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nykypäivänä=)

Mulla 5 lasta,10v9v7v5v ja 2,5v.

Odotan kuudetta syntyväksi maaliskuuhun.

Ja " kuumeilen" haaveilen jo seiskasta.Tai oikeammin on jo sovittu että testataan onko siinä mitään perää että täysimetys ja ei kk ehkäisee...

Mutta seiskaan saa sitten jäädä=)

Niin ja itse oon 3-kymppinen!

Tuonne suurperhekuumeilijoihin vaan pinoutumaan ja sitten kun + tulee löytyy odotuspuolelta myös suurperhe odottajat!!!!!!!!

Leanna ja viisikko ja rv 34+ ja haave;)