Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stefu öykkäröi Tammisaaressa, sai turpiinsa.

Vierailija
29.08.2024 |

Seiska uutisoi. Sai joukolla turpaan ja leuka murtui.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/stefan-therman-hakattiin-sairaalaa…

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä Stefu saa rahaa juhlimiseen? Kavereiltako?

Joku vippaa kovalla korolla. Joskus vielä sormet voi lyhentyä. Miljoona euro ulosotossa niin ei ainakaan pankista enää saa lainaa.

Vierailija
62/70 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka tämäkin on?

Paljastit tyhmyytesi etkä osaa edes kuuklea käyttää. Olet varmasti mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahhoo löytyy

Järkeä ei. Hän on ainakin kerran ollut katkaisuhoidossa tai mikä lie minnesotahoito. Ei muuta ku uudestaan, se on kallista mutta rahhoo kyllä löytyy...

Mamma betalar.

Vierailija
64/70 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erja Häkkinen olisi hyvä puoliso Stefulle.

Tosi törkeetä Erjaa kohtaan. Hän on erittäin fiksu nainen. 

Miten niin? Luulin että on nuorempien miljonäärien perään?

Vierailija
65/70 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene hyvin Pyhimykselläkään. Samaa maata.

Stefu ja Pyhimys voiskin lähteä yhdessä pämppää. Pistäisivät takuulla lääväks pari kämppää. Ja mitä nyt tielle osuu. Party on ja näin. 

Tämähän rimmaa:)

jatkan, Otetaan mukaan pari vosuu. Ensi elämässä selvinpäin.

Vierailija
66/70 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Pyhimyksen turpaanvetokuvat on ?

Vierailija
67/70 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin rikasta (vanhaa rahaa) sukua. 

Siis omaa rahaahan tällä ei oo vuosiin ollut. Koko ajan satoja tuhansia ulosotossa, velkoja varmaan miljoonia. Saa jostain pelattua takuita tai muuten puljattua velkarahaa ja sitten taas mennään....

Mitäs muuten kuuluu sille HK:n perijälle, joka hassasi sadat miljoonat Kiekko-Espooseen ja kaikenlaisiin "kannattaviin" businesshankkeisiin?

Vierailija
68/70 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä pikku paska. 

Vierailija
69/70 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin rikasta (vanhaa rahaa) sukua. 

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Hartwall_Capital

Thermanit kuuluvat Hartwallin sukuun, suvun omistuksia eri yhtiöissä hoidetaan mm. tuon sijoitusyhtiön kautta. Lisäksi useilla henkilöillä on vielä lisäksi muita omistuksia.

Todellakaan eivät kuulu.

Thermanneja on Suomessa 70 ja sukunimestään huolimatta kaikki heistä eivät ole tuota varakasta Hartwallia omistavaa haaraa.

Stefun äiti on ihan tavallinen hoitoalalla työskennellyt nainen, sisko ja veli työskentelevät eräänlaisten suunnittelujen parissa, edesmennyt isä oli kiinteistönvälittäjä, jonka firman Stefu ajoi konkurssiin alle kahdessa vuodessa.

Nämä Hangon Thermannit on ihan tavallisia talliaisia.

Stefu on muuten velkaa omalle veljelleen 60tuhatta ja veli hakee tätä rahaa oikeusteitse, kun Stefu ei ole suostunut maksamaan.

Stefun omaisuus on ollut lainarahalla hankittua ja kun ei maksa ajallaan, niin velkojat vaatii myymään. Näin kävi Levin huvilalle, Espanjan villalle, meneekö kohta Hankokin?

Stefua epäillään kahdesta velallisen epärehellisyydestä ja kahdesta kirjanpitorikoksesta. Ehdollinen päällä ja uusia oikeudenkäyntejä pukkaa, joten kaveri voi olla kohta linnassa.

Stefulla on velkaa yli 1,4 miljoonaa

Vierailija
70/70 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene hyvin Pyhimykselläkään. Samaa maata.

Stefu ja Pyhimys voiskin lähteä yhdessä pämppää. Pistäisivät takuulla lääväks pari kämppää. Ja mitä nyt tielle osuu. Party on ja näin. 

Onhan tästä ollutkin havaintoja nyt viime aikoina ja jotenkin kun olin pitkästä aikaa ulkona lauantaina, niin tuntui melkein luonnolliselta nähdä tää parivaljakko juuri kun olin pääsemässä baariin sisään. Yllätyin kuitenkin aidosti, kun Stefun pyöriessä maanisen oloisena vauhti päällä, niin Pyhimys otti aurinkolasit pois ja pahoitteli kohteliaasti ja tasapainoisen oloisena toisen käytöstä ja vaikutti vilpittömästi siltä, että yritti hillitä Stefua. Mä oon itse pitänyt Pyhimyksestä ja voi olla, että oon puolueellinen, mutta pelkästään toi lyhyt hetki kyllä palautti mun uskon siihen, että sydän on paikallaan ja järkikin tallella. Eli vaikka ajattelin kuten tuossa aloitus kirjoituksessa, että no niinpä tietysti, oishan se pitänyt arvata, niin vitsi että tulin iloiseksi kun satuin olemaan tarpeeksi lähellä, että vakuutuin, että samaa maata nämä ihmiset ei ole vaikka otsikoissa pyöriikin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme