Minkä takia tatuoinnit aiheuttaa niin paljon negatiivisia tunteita täällä?
Kommentit (70)
Rumia. Kertoo henkilön tyhmyydestä, mennä lauman mukana. Vanhoilla kammottavia.
Yleensä ei järkeä, kuten tagit, sotkut vs graffitit.
En vain pidä ihmisistä jotka ovat tatuoitu, olivatpa he kuinka mukavia tahansa.
On ne mauttomia, ylipainoiset akat hakkauttaa säärensä ja reitensä täyteen kuvia ja ovat sitten niin olevinaan cooleja. Nytkin Tallinnan lautalla muutama sellainen läski ja kaikenlisäksi crocsit jalassa!
Jos minun pakotettaisiin ottamaan yksi tatuointi, paikka ja väri on päätetty... asshole... sehän se.. Oikeastaan väri määrittyy sen jälkeen kun olen varmistanut alkuperäisen sävyn. Nimittäin, jos se on ruskea, väriksi varmistuu musta. Toisaalta sitten toisipäin..
Näissä viesteissä kirjoitetaan niin ala-arvoisesti toisista ihmisistä, että se ei todellakaan anna hyvää kuvaa kirjoittajista itsestään. Mutta he eivät itse edes huomaa ristiriitaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska täällä on paljon epäsopua ja epävarmuutta viljeleviä trolleja ja tänään aiheena ovat tatuoinnit. Krimin valtaamisen jälkeen alkoi tämä trollivyöry ja sen tarkoituksena on kansan kahtiajako ja itseluottamuksen menettäminen.
Krimillä ei ole mitään tekemistä tämän palstan kanssa. Täällä trollaavat ihan kantasuomalaiset mielenterveysongelmaiset, useimmat miehiä. Myös teinipoikien tekemät trollialoitukset on helppo tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Eniten huvittaa kun täällä joku sitkeästi vuodesta toiseen väittää että tatuointeja on vain matalasti koulutetuilla duunareilla ja työttömillä.
Ei tietenkään ole "vain" mutta vahva korrelaatio kuitenkin matalaan koulutukseen.
Kaulatatuointi on etenkin erityisen irvokas kun se kuva pomppii ja hytkyy ihmisen puhuessa tai syödessä.
Ne vaan on niin rumia.