Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kuollutta raakkua löydetty?

Vierailija
29.08.2024 |

Voisiko joku taho kertoa montako kuollutta raakkua tähän mennessä löydetty? Jos kerran kappalehinta on, on oltava myös tarkka luku monesta maksetaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta 

Vierailija
2/8 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niitä lasketa tällä hetkellä ihan käsin. Hintaa tullee 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhansia ja lisää kuolee.

Vierailija
4/8 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhansia ja lisää kuolee.

Mistäs tämän tuhansia arvailet?

Vierailija
5/8 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa on näkynyt niitä ämpäreittäin.

Vierailija
6/8 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tiheästi niitä on, jos parilla renkaanjäljellä tappaa tuhansia. Vai oliko niin, että mutavesi tappaa niitä kanssa?

Kuinka monta tutkija itse tappoi, kun polski vedessä sukellusvälineissä mutaa irrottaen?

Vierailija
7/8 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tiheästi niitä on, jos parilla renkaanjäljellä tappaa tuhansia. Vai oliko niin, että mutavesi tappaa niitä kanssa?

Kuinka monta tutkija itse tappoi, kun polski vedessä sukellusvälineissä mutaa irrottaen?

Et vissiin ole lukenut yhtään uutista. Se hiekkainen vesi nimen omaan tappaa raakut.

Se joen pohja on aika tiukkaa tavaraa eikä paljon polskimalla sekoitu.  Raakkuja laskettaessa kellutaan mahallaan pinnalla. Pohjasta voi ottaa tukea vain isojen kivien kohdallta.

Työkoneen uriin on valunut myös hiekkaa ja hakkuujätteitä joen ulkopuolelta ja nekin ovat nyt lähteneet virtauksen mukaan ja levinneet raakkujen päälle kovaksi kerrokseksi.

Vierailija
8/8 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, itse koneurakoitsijako täällä huolestuneena kyselee? Elä huoli kyllä niitä paljon on ja lasku sen mukainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi