Kuinka monta kuollutta raakkua löydetty?
Voisiko joku taho kertoa montako kuollutta raakkua tähän mennessä löydetty? Jos kerran kappalehinta on, on oltava myös tarkka luku monesta maksetaan.
Kommentit (8)
Eiköhän niitä lasketa tällä hetkellä ihan käsin. Hintaa tullee
Vierailija kirjoitti:
Tuhansia ja lisää kuolee.
Mistäs tämän tuhansia arvailet?
Kuvissa on näkynyt niitä ämpäreittäin.
Aika tiheästi niitä on, jos parilla renkaanjäljellä tappaa tuhansia. Vai oliko niin, että mutavesi tappaa niitä kanssa?
Kuinka monta tutkija itse tappoi, kun polski vedessä sukellusvälineissä mutaa irrottaen?
Vierailija kirjoitti:
Aika tiheästi niitä on, jos parilla renkaanjäljellä tappaa tuhansia. Vai oliko niin, että mutavesi tappaa niitä kanssa?
Kuinka monta tutkija itse tappoi, kun polski vedessä sukellusvälineissä mutaa irrottaen?
Et vissiin ole lukenut yhtään uutista. Se hiekkainen vesi nimen omaan tappaa raakut.
Se joen pohja on aika tiukkaa tavaraa eikä paljon polskimalla sekoitu. Raakkuja laskettaessa kellutaan mahallaan pinnalla. Pohjasta voi ottaa tukea vain isojen kivien kohdallta.
Työkoneen uriin on valunut myös hiekkaa ja hakkuujätteitä joen ulkopuolelta ja nekin ovat nyt lähteneet virtauksen mukaan ja levinneet raakkujen päälle kovaksi kerrokseksi.
Jaha, itse koneurakoitsijako täällä huolestuneena kyselee? Elä huoli kyllä niitä paljon on ja lasku sen mukainen.
Ei ketään kiinnosta