Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko elimistölle haittaa jos syö vaan joka 2. päivä noin kuukauden ajan?

Vierailija
28.08.2024 |

Rahat on niin vähissä kun tuli yllättävää rahanmenoa lääkkeisiin. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei päin vastoin. Hyötyä. Kroppa puhdistuu ja voi hyvin.

Ite syön tyylillisesti kaksi kotiruoka-ateriaa päivässä, ei  vaan oo nälkä tai tee mitään mieli eikä tule siksi syötyä. Silti +15kg ja ihan jäätävä turvotus ja pöhö. Tosin säännöllinen syöminen turvotti vielä enemmän jostain syystä.

No ei kai sitä nälkä tuu jos 2 kotiruoka-ateriaa syö päivässä. Aika moni syö vaan kerran päivässä aterian.

Ai, eikä mitään muuta ?  Ketkä on "aika moni" ? En tiedä itse yhtään. 

Vierailija
22/25 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla haittaa. Suolisto vaatii kuituja ja nestettä. Toki on joogeja joille ei ehkä ole sama haitta, jos tottunut. Tai jos on nuori kestävä. Ravintoaineita olisi hyvä saada ja nesteitä. Mutta osalla elimistö tulee kipusaksi nopeammin ja keski-iän lähestyessä, siitä eteenpäin. Ihmisillä on myös erilainen mekanismi elimistösä, lihaksissa ja lämpötilojen vaikutus, hormonit yms. On ihmisiä jolle tulee pienestäkin puutoksesta kipuja ja pitkällä ajalla ei tunnu kivalta jos ei saa tarpeeksi ravintoaineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei päin vastoin. Hyötyä. Kroppa puhdistuu ja voi hyvin.

Ite syön tyylillisesti kaksi kotiruoka-ateriaa päivässä, ei  vaan oo nälkä tai tee mitään mieli eikä tule siksi syötyä. Silti +15kg ja ihan jäätävä turvotus ja pöhö. Tosin säännöllinen syöminen turvotti vielä enemmän jostain syystä.

No ei kai sitä nälkä tuu jos 2 kotiruoka-ateriaa syö päivässä. Aika moni syö vaan kerran päivässä aterian.

Ai, eikä mitään muuta ?  Ketkä on "aika moni" ? En tiedä itse yhtään. 

Itse olen tälläinen ja todella moni kavereistakin syö vaan kerran päivässä aterian. Ollaan ihan normaalipanoisia.

Vierailija
24/25 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juo vuosia syönyt päivässä yhden voileivän juustolla, tomaatilla ja salaatin lehddllä, kylkeen hedelmä ja lastuoremehua. Sen lisäksi en syö, kuin jogurtin iltapäivällä. 

Olen vielkin ylipainoinen.

Niin näiden lisäksi nautin mustaa kahvia ilman sokeria ja juon vettä.

Sama

Miksi ihmeessä valehtelet?

Hedelmä, lasi mehua, voileipä salaatilla, tomaatilla ja juustolla sekä jogurtti. Tekee alle100 kaloria päivässä. Mustakahvi kalorit nolla.

Et kyllä osaa oikeasti laskea.

eri

Vierailija
25/25 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön taas vaan kerran päivässä, juurikin kun ei ole rahaa liiemmin. Vatsalihakset alkaa näkymään ja pöhötys on laskenut. Jopa energiaa enemmän. Toki ruoka kunnollista.

Joskus nuorena noita päivän parin paastoja tuli ihan vahingossa kun ei vaan pystynyt syömään. Enää en kykenisi, vaikuttaa nukkumiseen ja olotilaan muutenkin.

Jos vaan jaksat tuota eikä ole alipainoa tai terveysongelmia niin miksi ei, voi kuitenkin käydä rankaksi. Ja jos liian niukilla olet, niin ruokahalu tulee jossain vaiheessa olemaan valtava.

Mutta siis, paastoiluhan on elimistölle hyvästä.

Jos on niukkaa niin käy ihmeessä ruokajonoissa ja kysy diakonilta apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme