Muutama kysymys naisille seksin ja pettämisen rajasta
1. Onko pettämistä jos puolisolta salaa viestittelee ja tapailee toista miestä joka osoittaa kiinnostustaan?
2. Onko ok jos jos viestittely ja tapailu jatkuu kaverina paljastumisen jälkeen?
3. Lasketaanko suihinotto seksiksi vai pelkkä yhdyntä?
4. Onko miehen tehtävä tehdä seksialoitteet ja ainoastaan rumat naiset joutuvat tekemään aloitteita koska muuten eivät saa?
Kommentit (36)
Täh? Ihanko tosissaan tällaista kyselet? Kaikkea sitä leipä elättää...
Vierailija kirjoitti:
Onko se pettämistä jos on aidosti rakastunut toiseen, mutta uhraa elämänsä jatkamalla liitossa toisen vuoksi?
Kumpaa ajattelet että tuossa petettäisiin, rakkauden kohdetta vai aviopuolisoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuseksi ei ole pettämistä.
On pettämistä pahimmasta päästä!
On ja ei. Yleensäkin, mies joka on nuollut kymmeniä pilluja ällö, mutta mua ei haittaa vaikka olisi saanut suihinottoja kymmeniltä naislta.
Minusta juuri suuseksi on todella intiimiä, itse en ikinä imisi ketään toista kuin omaa miestä. En kyllä muutenkaan pettäisi ja olisin äärimmäisen pettynyt jos mies pettäisi minua.
Pettäminen ja salailu on pettämistä ja salailua, turha niitä on yrittää muuksi muuttaa. Jos haluaa avoimen suhteen niin pitää etsiä kumppani joka myös haluaa sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ja ei. Yleensäkin, mies joka on nuollut kymmeniä pilluja ällö, mutta mua ei haittaa vaikka olisi saanut suihinottoja kymmeniltä naislta.
Ei pillun nuoleminen ole ällöä, mutta miesten penikset ovat (kaikki muut paitsi omani).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on.
N45
Vierailija kirjoitti:
Onko rintojen imeminen pettämistä? Kummankaan alapäähän ei kosketa kuitenkaan.
On pettämistä. Myös toisen kanssa suutelu on pettämistä. Toisen kanssa viestittely on pettämistä.
N45
Nuo ovat asioita jotka jokainen pariskunta itse määrittelee.
Suuseksi on kyllä intiimimpää kuin pano..ensimmäisen kerran kun salarakas "nakkasi" minut 69 asentoon räjäytti tajunnan.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä suihinotto tai nuoleminen ilman mitään muuta fyysistä tai henkistä kontaktia
1. ei ole pettämistä jos antaa toisen ottaa suihin tai nuolla
2. on pettämistä jos ottaa toiselta suihin tai nuolee
Perusteena ensimäiselle kohdalle on se, että sehän on oikeastaan sama kuin masturboisi, mutta käyttääkin oman käden sijasta toisen suuta. Masturbointi ei ole pettämistä.
Oletko aivan sekaisin?!? No kyllä todellakin on pettämistä jos antaa toisen nuolla tai ottaa suihin! Ei se ole mitään masturbaatiota!
Kyllä te pettävä paskapäät kovasti yritätte selittää asioita toisin kuin ne todellisuudessa ovat.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, muuten olisin pettänyt useita kertoja ja omasta mielestäni en ole.
Olet siis idiootti joka ei tajua mistään mitään, hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko se pettämistä jos on aidosti rakastunut toiseen, mutta uhraa elämänsä jatkamalla liitossa toisen vuoksi?
On, vaikka kuinka olisi rakastunut toiseen. Mutta mielenkiintoinen selitysmalli.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan se syy miksi pettämisestä ei koeta mitään huonoa omaatuntoa. Oli myös tutkimus, että naiset osaavat selittää itselleen, miksi oman puolison pettäminen ei ole pettämistä ja pettäminen on oikeastaan oikeutettua. Omaa puolisoa aletaan vihaamaan ja etsimään vikoja, jotta pettäminen olisi naisesta hyväksyttävämpää. Lisäksi pettävä vaimo saattaa aloittaa riitoja ihan vaan sen takia, että oma mies tuntuisi huonolta.
Jos ei itse liiku, se ei ole pettämistä. Hyvä sääntö.
Nainen, joka ei ota suihin, on pettänyt oman naiseutensa