Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MT ongelmat tulevat vain lisääntymään, elämme konservatiivien ota itseäsi niskasta kiinni ja käy nostamassa punttia fantasiamaailmassa

Vierailija
28.08.2024 |

Mielenterveysperusteiset sairauspoissaolot maksavat yhteiskunnalle vuodessa vähintään miljardi euroa.

Olen itse käynyt läpi mt ongelmia, päihdeongelmia ja saanut ne hallintaan. Nykyään ulkoilen ja urheilen, olen aika hyvässä kunnossa. On sanomattakin selvää, että nykyhallitus joka leikkaa ihan kaikesta liittyen liikuntaan ja mt palveluluihin tulee vain pahentamaan ongelmia.

Nämä PS & KOK ihmiset kuvittelevat, että ongelmat poistuu kun ihminen vain maagisesti ottaa itseään niskasta kiinni ja käy punttisalilla, muuta ei tarvita. Valitettavasti se ei toimi niin, aniharva pystyy selättämään vaikeat terveys ja mt ongelmat omatoimisesti. 

Hallituksen kaikki toimet on erittäin lyhytnäköistä ja se tulee kostautumaan isona laskuna tulevaisuudessa, ongelmat räjähtää yhä pahemmin käsiin, koska niille ei haluttu tehdä mitään. On turha myöskään kuvitella, että kävelevät ihmisrauniot pystyvät osallistumaan työelämään täyspainoisesti, jos on mielenterveys ja fyysinen terveys mennyt.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela: Huolestuttava ilmiö raatelee Suomen työvoimaa Ja käy valtavan kalliiksi

https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/08b7b808-0dfa-4855-b6bb-6d3378960449

Vierailija
2/2 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ongelmat alkaa todenteolla kun ylittää 35v ja lähestyy neljääkymppiä. Tuohon ikään asti pystyy viinaakin juomaan kaksin käsin ilman huolta huomisesta. Minäkin kuvittelin, että noin voi elää hautaan asti, juu ei voi, ennenaikainen hauta kutsuu monia jos sitä elämäntyyliä jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla