Naked attraction Suomi -jakso 27.8. Miehellä yllättävä valinta!
Katsoitteko eilen illalla Naked attraction Suomi -jakson? Siinä oli pääosassa 29v mies, joka valitsi itselleen treffikumppanin. Mies oli kasvoiltaan ihan söpön näköinen, mutta vartaloltaan kohtalaisen ylipainoinen ja lyhyt. Kun alastomia naisia oli jäljellä kolme, oli yksi heistä 37-vuotias perusnätti varsin hoikka nainen, 23-vuotias tosi kaunis hoikka nainen ja 28-vuotias tavallisen näköinen hieman ylipainoinen nainen. Olin ihan varma, että mies lopulta valitsee sen nuoren kauniin hoikan naisen, mutta hän pudottikin hänet! Sitten lopulta hän valitsi treffikumppaniksi sen 28-vuotiaan tavisnaisen. Siinä mielessä yllättävää, kun mä olin av-palstan miesten kommenttien perusteella siinä käsityksessä, että miehet aina valitsee kumppanin ulkonäkö tärkeimpänä.
Kommentit (74)
Sen verran mitä tuota olen klatsonut, niin joka ainoa kerta naisten valinta on ollut sellainen, että miehen muna on ollut kahden suurimman joukossa. Ihan aina. Sitte muka sanotaan, että kokoasia on miesten omassa päässä.
Minä haluaisin fiksun naisen, joka painaa max 110 kg, ja jolla on vähintään f-kupin tissit, mutta ei niitä oikein ole markkinoilla tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Brittien Naked Attractionissa oli kolme valkoista pienimunaista miestä ja yksi todella isomunainen mustaihoinen.
Nainen valitsi mustaihoisen.
Saattaa vaikuttaa kikulin koko, mutta myös räzzizmin pelko.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli fiksu. Usein potkaistaan pois se vaatimattomampi naapurin tyttö jolla oikeasti olis jotain annettavaakin. Enkä nyt tarkoita sitä.
eli kauniilla ei voi olla paljon annettavaa, koska hän on kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Jätti kyllä erikoiset vaihtoehdot. Kaunis ja liian nuori, sitten tavallinen nainen valtavalla alapään karvapöheiköllä ja sitten ikäisekseen lihava nainen, joka näytti 10 vuotta vanhemmalta mitä oli.
Eikö tämä ollut juuri se mies, joka kertoi tykkäävänsä pöheiköstä?
Hän valitsi tasonsa mukaan.
Poikkeuksellinen veto mieheltä. Yleensä miehet yrittävät ylemmäs, koska heillä on turhan suuret luulot itsestään. Mutta tämähän tiesi olevansa telkkarissa, joten pelkäsi nolausta.
Vierailija kirjoitti:
Poikkeuksellinen veto mieheltä. Yleensä miehet yrittävät ylemmäs, koska heillä on turhan suuret luulot itsestään. Mutta tämähän tiesi olevansa telkkarissa, joten pelkäsi nolausta.
Eli myönnät itsekin että kauneus on arvokkainta ??
Vierailija kirjoitti:
Jätti kyllä erikoiset vaihtoehdot. Kaunis ja liian nuori, sitten tavallinen nainen valtavalla alapään karvapöheiköllä ja sitten ikäisekseen lihava nainen, joka näytti 10 vuotta vanhemmalta mitä oli.
Karvat lähtee parissa minuutissa höylällä. Muut ovat syntymäaikaan, geeneihin tai pitempiaikaiseen panostukseen liittyviä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Tasoteoriat on kuulemma täyttä paskaa eikä niitä todellisuudesa olekaan. Ainakin näin palstamammat aina sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin fiksun naisen, joka painaa max 110 kg, ja jolla on vähintään f-kupin tissit, mutta ei niitä oikein ole markkinoilla tarjolla.
Täällä. Olen fiksu ja syvällinen, paino 100kg ja tissit F-kuppia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvat lähtee parissa minuutissa höylällä. Muut ovat syntymäaikaan, geeneihin tai pitempiaikaiseen panostukseen liittyviä juttuja.
Tämä mies tykkäsi karvaisesta. Miksi ihmeessä hän silloin ajelisi ne pois. Ja edelleen teille miehille tiedoksi. Karvan ja karvattomuuden päättää se kenellä ne on.
Mies takuulla valitsi sen, kenestä piti eniten. Kauneusihanteet ovat subjektiivisia; toinen tykkää yhdestä, toinen toisesta. Ihanaa, että uskalsi valita sen, josta piti eniten.
Ihmisissä on sitä paitsi muitakin ulottuvuuksia kuin ulkonäkö. Ääni, olemus, ajatukset, sanat, kosketus, tuoksu, arvot, elämänkokemukset, seksuaalisuus, kiinnostuksen kohteet jne.
Mies varmaan tiedosti sen, että oma taso on liian matala siihen kauniimpaan naiseen. Joten valitsi suosiolla sellaisen, joka lähempänä hänen omaa tasoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoteoriat on kuulemma täyttä paskaa eikä niitä todellisuudesa olekaan. Ainakin näin palstamammat aina sanoo.
Höpsis (uhriutuville i n c e l e i l l e kyllä vttuillaan koska se uhriutuminen ja kitinä on niin typerää käytöstä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä. Olen fiksu ja syvällinen, paino 100kg ja tissit F-kuppia :)
Tuolla painolla siis valtava maha johon nähden F-kupin rinnat ovat kuin pienin A-kuppi normaalipainoisella.
Christiiina kirjoitti:
!
Mikä hätänä?
Täällä hoetaan päivästä toiseen sitä "kaikki miehet samoja, naiset yksilöitä" -mantraa.
Jos vauvafoorumia on uskominen, niin mies kuin mies ottaisi sen silari/botox/peroksidiblondin jos vaan saisi.