Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin olutta eilen 2 kpl. Nyt paino näyttää..

Vierailija
28.08.2024 |

+2 kiloa. Lisäskö olut nestettä kehossa kilo tolkulla vai mikä ilmiö on kyseessä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa se painon vahtaaminen ja käy vaikka kakalla.

Vierailija
2/4 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin nestekertymää. viini valkoviini ei ihan noin kovasti turvota. joillakin 8 lonkeroa, niin painoa jopa plus 5. saati jos piilosuolaista,leipää juustoa tai ihan sipdejä, tai ruuassa suolaa ollu enemmän. mutta se piilosuolakin armaamaton. syö ananasta, mansikkasoppaa,juo vettä se kiihdyttää, kahvi,hedelmäteet, valkosipuli leikattuna-ei murskattuna, raakaa sipulia/ myös puhdistaa kehosta myrkyt,marjoja.. n kolme pn kestää niin olet omillasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen enimmillään litkinyt laatikollisen keppanaa päivässä. Vielä monena päivänä viikossa. Ei se näkynyt kuin krapulana. Tosin eipä näy sekään missään kun ei juo kuin sieni. Tänä vuonna olen juonut kaksi kertaa ja ihan sama naama + muu olemus kuin silloin kun join paljon. Mulla on kyllä sellaiset geenit etten liho helposti.

Vierailija
4/4 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan nestettä on vaan, lähtee muutamassa päivässä pois. Mulla on vanhemmiten kyllä hidastunut se, miten nopeasti esim. alkoholin tai suolaisen pöhötys lähtee, nuorena oli viimeistään 3:na päivänä paino ennallaan, nyt viisikymppisenä voi mennä viikon verran, ja turvotus on silminnähtävää esim. pölkkynilkkoina ja turvonneina jalkaterinä, eikä vain pömppömahana. Mutta siis mitään lihomista nesteen kertyminen ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän